hollmi-5 12.04.2012 10:28:14 | |
---|
Duro: Emmänytiiä, tosi kivoilta ne kuulosti tuossa EJ84:n samplessa. Kuunteleppa. Itekin olin ihmeissäni et mites näin. No ei kyllä kuulostanut minun korvaani yhtään hyvältä. Jätin arvailut siksi, kun en kehdannut sanoa soundin olevan kerrassaan karmaiseva... Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 12.04.2012 11:39:17 | |
---|
OPJ1974: Katselen tässä juuri peilistä kateudesta vihertävää naamaani. Onnittelut ja kelpais mullekin! Mutta taidan tyytyä Ludwig Acroliteen. Tuskaa helpottamaan :D Acrolite on hyvä peli. En minä Supraakaan jätä pölyttymään vaikka tuon DW:n hankin. Eri tilanteisiin eri vehkeillä. Usein otan keikalle mukaan kaksi eri tyyppistä virveliä ja soitan sitten sillä joka vallitseviin akustisiin olosuhteisiin parhaiten sopii. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
iekku84 12.04.2012 17:38:55 | |
---|
Nyt on zildjian k custom 20" medium kotiutettu. Yllättävää ettei crashäänny nimeksikään... Kyseessä on uudehko pelti aikalailla uuden veroinen joten voisiko se kovemmin sisään soitettuna viellä muuttua??? Niin vähän ollut uusia peltejä etten tiedä. Aina yleensä ollut vanhoja reilusti soitettuja lättyjä. Kiitos ja anteeksi. |
Kailis 12.04.2012 18:23:44 | |
---|
Ei niitä crash-ominaisuuksia juurikaan tule sisäänsoittamalla jos niitä ei ole. reaper666: PS. En itse ole mikään HRCaffejen ystävä mutta kannatan tätä ehdottomasti. Koska tämä on taas yksi askel eteenpäin saamaan Suomea kohti sivistystä. |
Kailis 12.04.2012 18:23:44 (muokattu 12.04.2012 18:24:21) | |
---|
Tuplat, samalle iskulle =D reaper666: PS. En itse ole mikään HRCaffejen ystävä mutta kannatan tätä ehdottomasti. Koska tämä on taas yksi askel eteenpäin saamaan Suomea kohti sivistystä. |
hansakemanelius 12.04.2012 19:39:58 | |
---|
iekku84: Nyt on zildjian k custom 20" medium kotiutettu. Yllättävää ettei crashäänny nimeksikään... Kyseessä on uudehko pelti aikalailla uuden veroinen joten voisiko se kovemmin sisään soitettuna viellä muuttua??? Niin vähän ollut uusia peltejä etten tiedä. Aina yleensä ollut vanhoja reilusti soitettuja lättyjä. K Custom Medium on suht' raskas, 2500-2600 g ja aika kuiva pelti. Jos crash-ominaisuuksia etsit niin pitäisi satsata K Custom Dark rideen tai perus-K-rideen. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
iekku84 12.04.2012 20:38:25 | |
---|
hansakemanelius: K Custom Medium on suht' raskas, 2500-2600 g ja aika kuiva pelti. Jos crash-ominaisuuksia etsit niin pitäisi satsata K Custom Dark rideen tai perus-K-rideen. Kiitos vinkistä! Tosiaan aikaisemmin kerroin jo sokkohankinnasta ja amerikan poikien klipit kuullostivat aika erilaisille ja crashiä löytyi enempi. Toki ei huono missään nimessä. Pitää kokeilla tottuuko korva tähän. Jos ei totu niin tuohon darkkiin on tartuttava. Onko ihan perus k custon dark vai mediumina? Jotenkin kaipaan hitusen paksuutta peltiin mut ei liikaa ja hieman crashiä. Kokeilen tuota joka tapauksessa kunnolla. Paino pitääkin tuosta mitata jos töistä löytyisi joku puntari. Tarkempi kun kotipuntari=) Kiitos ja anteeksi. |
-Dr.DW- 12.04.2012 21:50:19 | |
---|
No nyt vihdoinkin loppui treenipädien paukuttelu. Nyt vain sitten kieli pitkällä odotellaan, että postinkantaja sen Rolandin TD-4K2:n kantaa ovelle! Häpihäpijoyjoy! "If music is dying, musicians are killing it."
-Mike Patton |
OPJ1974 12.04.2012 22:24:10 | |
---|
hansakemanelius: Acrolite on hyvä peli. En minä Supraakaan jätä pölyttymään vaikka tuon DW:n hankin. Eri tilanteisiin eri vehkeillä. Usein otan keikalle mukaan kaksi eri tyyppistä virveliä ja soitan sitten sillä joka vallitseviin akustisiin olosuhteisiin parhaiten sopii. Tämä on itsellänikin tarkoitus - semmoista vähän enemmän proooo -meininkiä kehiin. Onhan kitaristeillakin yleensä mukana vähintään kaksi kitaraa, joten kahden snarvelin mukana roudaaminen on oikeinkin perusteltua ja lookista. |
OPJ1974 12.04.2012 22:26:38 | |
---|
hansakemanelius: K Custom Medium on suht' raskas, 2500-2600 g ja aika kuiva pelti. Jos crash-ominaisuuksia etsit niin pitäisi satsata K Custom Dark rideen tai perus-K-rideen. Komppaan. Oma K Rideni on reilut 2500 grammaa, mutta silti mukavaa crashimaista meininkä saa ulos. Ja juuri semmoista samaa meininkiä, kuin Cozy leipoi Rainbow'ssa. Eli oikeinkin passeli. Yllättävän hiljainen on muuten kupukin, eikä muutenkaan mikään kovaääninen peli ole, vaikka on noin painava pelti. Eli kevyemmätkin musat tuolla hienosti soittelee. .. enkös mä sulta tuon hommannut aikanaan (muistelisin näin)? :) |
hansakemanelius 12.04.2012 22:33:44 (muokattu 12.04.2012 22:41:27) | |
---|
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
markkuliini 12.04.2012 22:41:23 | |
---|
Tuo aiemmin mainittu K custom medium ei crashaanny koska se on alapuolelta sorvaamaton. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ModernClassic 12.04.2012 22:50:32 | |
---|
Kääntyvää,mutta taittumatonta komppia. |
OPJ1974: Komppaan. Oma K Rideni on reilut 2500 grammaa, mutta silti mukavaa crashimaista meininkä saa ulos. Ja juuri semmoista samaa meininkiä, kuin Cozy leipoi Rainbow'ssa. Eli oikeinkin passeli. Yllättävän hiljainen on muuten kupukin, eikä muutenkaan mikään kovaääninen peli ole, vaikka on noin painava pelti. Eli kevyemmätkin musat tuolla hienosti soittelee. .. enkös mä sulta tuon hommannut aikanaan (muistelisin näin)? :) Minähän sen myin. Niitä olin jossain vaiheessa ostanut ties kuinka monta. Kaikki hyviä yksilöitä paitsi yksi 2650 painava joka oli minulle liian tuhti. Monien kokeilujen kautta olen löytänyt ne yksilöt jotka parhaiten makuuni sopivat. Aikamoista tiedettä tämä peltien hankinta ja vertailu... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
EJ84 12.04.2012 23:48:31 | |
---|
"If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself." |
Velli 12.04.2012 23:57:36 | |
---|
|
majuku 13.04.2012 00:01:53 | |
---|
-Dr.DW-: No nyt vihdoinkin loppui treenipädien paukuttelu. Nyt vain sitten kieli pitkällä odotellaan, että postinkantaja sen Rolandin TD-4K2:n kantaa ovelle! Häpihäpijoyjoy! Hyvä juttu, onnea! - It's business in the front and party in the back - |
Epämuusikko 13.04.2012 00:16:40 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
artsipartsi 13.04.2012 07:36:21 | |
---|
|
iekku84 13.04.2012 08:52:52 | |
---|
Kiitos ja anteeksi. |