markkuliini 10.04.2012 23:07:04 | |
---|
Tankero: Olitko vuonna 2000 Areenassa? En vaan joskus -00-luvun lopussa Stockholm jazz-festareilla(?). Samana vuonna SD oli Pori jazzissa ja Carlock piti kliniikankin. -09? Vai milloin se oli? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
-Dr.DW- 10.04.2012 23:09:25 (muokattu 10.04.2012 23:15:44) | |
---|
Voi että, miten hyvä se "El Negro" onkaan! E: Mutta on kyllä Markkuliinikin. Eipä täältä montaa soittajaa löydy, joka olis itsensä noin suureen kaartiin soittanut! Tämän hetken suurimman live-vedon rumpali. Eikä todellaankaan syyttäsuotta. Käsi pystyyn, kuka on fani? o/ "If music is dying, musicians are killing it."
-Mike Patton |
markkuliini 10.04.2012 23:13:32 | |
---|
-Dr.DW-: Voi että, miten hyvä se "El Negro" onkaan! Mistä sä nyt oikein puhut? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
-Dr.DW- 10.04.2012 23:17:16 | |
---|
markkuliini: Mistä sä nyt oikein puhut? Niin, siitä, että lähdin aikaisemmista linkeistä, hiukan enemmän tuonne Kuubaan päin. "If music is dying, musicians are killing it."
-Mike Patton |
markkuliini 10.04.2012 23:19:42 | |
---|
-Dr.DW-: Niin, siitä, että lähdin aikaisemmista linkeistä, hiukan enemmän tuonne Kuubaan päin. Aha, mä luulin että puhuttiin vielä Steely Danin biisistä Gaucho. Sori. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
-Dr.DW- 10.04.2012 23:24:40 (muokattu 10.04.2012 23:26:56) | |
---|
markkuliini: Aha, mä luulin että puhuttiin vielä Steely Danin biisistä Gaucho. Sori. Eikun, siitähän minäkin puhuin, kun totesin että lähempä litomaan=P E: Äh ja Pyh, nyt mie sekotin kaikki. "If music is dying, musicians are killing it."
-Mike Patton |
Epämuusikko 10.04.2012 23:40:59 | |
---|
markkuliini: Aha, mä luulin että puhuttiin vielä Steely Danin biisistä Gaucho. Sori. We've got heavy rollers, thought you should know. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Tankero 11.04.2012 01:09:50 | |
---|
markkuliini: En vaan joskus -00-luvun lopussa Stockholm jazz-festareilla(?). Samana vuonna SD oli Pori jazzissa ja Carlock piti kliniikankin. -09? Vai milloin se oli? Ricky Lawson oli silloin rummuissa. Olen nähnyt jotain Carlockin aikaisia pätkiä, eikä ne ole likikään samaa tasoa. Humppajyrä |
markkuliini 11.04.2012 01:31:01 | |
---|
Tankero: Ricky Lawson oli silloin rummuissa. Olen nähnyt jotain Carlockin aikaisia pätkiä, eikä ne ole likikään samaa tasoa. Niin ei kuulemma ole. Itse en jaksanut katsoa Lawsonin soittamaa liveä loppuun dvd:ltä, ja kaksi rumpalikollegaa olen kuullut lähteneen sun mainitsemalta Areenan keikalta kesken pois. Lawson hoitaa Phil Collinsin keikan hienosti, mutta onkohan tuo Steely Dan liian nyansseja vaativaa kaverin suht. kulmikkaalle tyylille? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Epämuusikko 11.04.2012 01:40:06 | |
---|
markkuliini: Lawsonin soittamaa liveä loppuun dvd:ltä Sitä DVDtä vaivaa paska editointi. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Speedy 11.04.2012 09:37:08 | |
---|
markkuliini: kaksi rumpalikollegaa olen kuullut lähteneen sun mainitsemalta Areenan keikalta kesken pois. No nyt on ollu pienestä kiinni.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
markkuliini 11.04.2012 10:57:27 | |
---|
Speedy: No nyt on ollu pienestä kiinni.. Kuin niin? Jos niille kävi niikuin mulle (eli tajusi yhden lempibändinsä olevan levy- eikä livebändiksi tarkoitetun) eikä rumpalin soitto miellyttänyt, niin en ihmettele yhtään miksi joku on lähtenyt kesken pois, varsinkin jos bändi on itselle ollut aina tärkeässä asemassa. Ei haluta että livekeikka pilaa sen fiiliksen mikä kys.bändistä on. Itsekin tylsistyin SD:n keikalla. Saattoi jopa olla etten kuunnellut loppuun, en ole ihan varma. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Tankero 12.04.2012 02:14:51 | |
---|
markkuliini: Niin ei kuulemma ole. Itse en jaksanut katsoa Lawsonin soittamaa liveä loppuun dvd:ltä, ja kaksi rumpalikollegaa olen kuullut lähteneen sun mainitsemalta Areenan keikalta kesken pois. Lawson hoitaa Phil Collinsin keikan hienosti, mutta onkohan tuo Steely Dan liian nyansseja vaativaa kaverin suht. kulmikkaalle tyylille? Juu, AN ei lähtenyt, eikä myöskään TR. A oli aika tohkeissaan Rickystä, kun tauolla juteltiin. Humppajyrä |
markkuliini 12.04.2012 02:26:15 | |
---|
Tankero: Juu, AN ei lähtenyt, eikä myöskään TR. A oli aika tohkeissaan Rickystä, kun tauolla juteltiin. En toki väittänytkään että kaikki rumpalit lähtivät pois. Pointtini on se, että jos joku lähtee tuon kaliiperin keikalta kesken pois niin se on aika vahva "steitmentti". Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Speedy 12.04.2012 10:02:34 | |
---|
Pointtini on se, että jos joku lähtee tuon kaliiperin keikalta kesken pois niin se on aika tyhmä "steitmentti". Jos siis pelkästään siksi lähtee että rumpali on "huono".. Kyseessä on kuitenkin bändi joka on aina ollut tarkka soittajista, rumpaleista eritoten.. Todennäköisesti herrat ovat kuitenkin itse kelpuuttaneet rumpalin keikalle, niin ei se niiden mielestä voi huono olla, uskoisin että saisivat kenet vaan jos haluaisivat.. Jos taas bändi itsessään on huono, niin voiko olla vielä 2000-luvulla henkilöitä jotka eivät ole kuulleet internetistä tai youtubesta, tai keikka tallenteista.. Voiko olla ei ole nähnyt kyseistä bändiä mistään livenä aiemmin, voiko tosiaan olla niin että kaikki se "liveys" tulee ihan puskista.. kaipa voi.. Oli miten oli, niin itse en lähtisi konsertista kesken kaiken pois, tulee muutamalle biisille hintaa, kun lippu maksaa satasen ja ensimmäinen settin on yleensä lyhyempi.. Mutta voihan tietysti lähteä pois juuri ennen encoreja, lähteehän sitä sillonkin kesken pois..=) Mutta toisaalta, en kyllä meinaakkaan mennä katsomaan semmosta jonka tiedän valmiiksi olevan kakkaa.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kun tuo edellinen keskustelunavaukseni lähti niin hyvin käyntiin, niin kysytäänpä seuraavaa: mikä on paras SD-livekokoonpano? Kaikissa on puolensa. Mitä ne ovat? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
markkuliini 12.04.2012 11:50:09 | |
---|
Speedy: tyhmä Jos siis pelkästään siksi lähtee että rumpali on "huono".. Kyseessä on kuitenkin bändi joka on aina ollut tarkka soittajista, rumpaleista eritoten.. Todennäköisesti herrat ovat kuitenkin itse kelpuuttaneet rumpalin keikalle, niin ei se niiden mielestä voi huono olla, uskoisin että saisivat kenet vaan jos haluaisivat.. Jos taas bändi itsessään on huono, niin voiko olla vielä 2000-luvulla henkilöitä jotka eivät ole kuulleet internetistä tai youtubesta, tai keikka tallenteista.. Voiko olla ei ole nähnyt kyseistä bändiä mistään livenä aiemmin, voiko tosiaan olla niin että kaikki se "liveys" tulee ihan puskista.. kaipa voi.. Oli miten oli, niin itse en lähtisi konsertista kesken kaiken pois, tulee muutamalle biisille hintaa, kun lippu maksaa satasen ja ensimmäinen settin on yleensä lyhyempi.. Mutta voihan tietysti lähteä pois juuri ennen encoreja, lähteehän sitä sillonkin kesken pois..=) Mutta toisaalta, en kyllä meinaakkaan mennä katsomaan semmosta jonka tiedän valmiiksi olevan kakkaa.. Ihme vaahtoamista. En minä sieltä keikalta pois lähtenyt, kunhan kerron mitä kuulin. :) Eikä tässä ole nyt puhe mistään hyvästä vastaan huonosta, vaan siitä että kun täydellistä levytystä yritetään livenä toistaa ilman että siihen annetaan mitään ekstraa tai uutta, niin tuloksena on väistämättä huonompi tulos. Huonompi tulos ei tarkoita huonoa, vaan esimerkiksi erinomaista. Mutta joillekin se täydellisen rinnalla tuntuu pettymykseltä. ;) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Speedy 12.04.2012 12:48:58 | |
---|
markkuliini:Mutta joillekin Niin niin, sitähän minä tarjoitin, että joillekin.. en viitannut sinuun.. Mutta silti en ymmärrä.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Tankero 12.04.2012 22:58:51 | |
---|
markkuliini: Kuin niin? Jos niille kävi niikuin mulle (eli tajusi yhden lempibändinsä olevan levy- eikä livebändiksi tarkoitetun) eikä rumpalin soitto miellyttänyt, niin en ihmettele yhtään miksi joku on lähtenyt kesken pois, varsinkin jos bändi on itselle ollut aina tärkeässä asemassa. Ei haluta että livekeikka pilaa sen fiiliksen mikä kys.bändistä on. Itsekin tylsistyin SD:n keikalla. Saattoi jopa olla etten kuunnellut loppuun, en ole ihan varma. Hesarin otsikko Areenan keikan jälkeen; Steely Dan soundi ei ollutkaan studiotuote. Paikalla olleena komppaan. Humppajyrä |
Epämuusikko 12.04.2012 23:59:48 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |