hallu 11.04.2012 12:47:46 | |
---|
Spiral: Pitääkö mun ensin myydä tuo mun Gibsoni pois? Kyllä se varminta olisi, niin ei tule mitään uskottavuus ongelmaa;-). Myy mulle se halvalla kun tykkään näistä paskoista:-) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Numb 11.04.2012 12:47:46 | |
---|
novo: Omistan kaksi Gibsonia ja pian omistan kaksi lisää. Työasiat ovat mallillaan ja minulla on ihana tyttöystävä. Kaikki on hyvin. Laitoin tästä hyvästä plussankin vielä :) Terv. Kikki Hiiri |
Gabe 11.04.2012 12:50:02 | |
---|
hallu: Kyllä se varminta olisi, niin ei tule mitään uskottavuus ongelmaa;-). Myy mulle se halvalla kun tykkään näistä paskoista:-) *reps* :D Joo, eiköhän sille ottaja löytyis... pääsis sitten siitä Gibsonin ikeen alta samalla pois :D Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Spiral 11.04.2012 12:50:13 | |
---|
hallu: Kyllä se varminta olisi, niin ei tule mitään uskottavuus ongelmaa;-). Myy mulle se halvalla kun tykkään näistä paskoista:-) Ei siitä nyt kovin monta sivua ole kun tunnustin imelästi rakkauttani Les Paulia (kitaramallia, ei miestä) kohtaan. |
Spiral 11.04.2012 12:51:54 | |
---|
Gabe: *reps* :D Joo, eiköhän sille ottaja löytyis... pääsis sitten siitä Gibsonin ikeen alta samalla pois :D Kaikille maailma ei ole yhtä mustavalkoinen kuin sinulle. Gibson ei ole joko puhtaasti hyvä tai puhtaasti huono vain sen takia että se on Gibson. Voi pitää Gibsoneista muttei se tarkoita että pitää kulkea silmät ummessa ja korvat tukossa jos niistä sanotaan mitään negatiivista. |
Gabe 11.04.2012 12:54:55 | |
---|
Spiral: Schecterhän se. "Tosi muovisen näköinen, jotenkin lelumainen" luonnehdinta ei kerro laadusta mitään. Hintaansa nähden erittäin laadukas soitin, sanoisin. Eikös näitä edullisemman puolen Schectereitä tule tältä kiina/Korea/Vietnam/Indonesia akselilta? Käsittääkseni(ne mitä nähnyt olen) laatu näissä on ihan tyydyttävää, ainakin tähän hintaluokkaan nähden. Verrattavissa varmaan ESP:in edulliseen LTD sarjaan tai Epiphoneihin. EIkös ESP muuten omistakin tuon Schesterin? Ainakin näin luin joskus heidän sivuiltaan. Vähän ohi aiheen mut niinhän se aina... Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Spiral 11.04.2012 13:03:54 | |
---|
Gabe: Eikös näitä edullisemman puolen Schectereitä tule tältä kiina/Korea/Vietnam/Indonesia akselilta? Tuo ei käsittääkseni ole Schecterin edullisemman puolen kitaroita, vaan sitä perushintaluokkaa. Etelä-Koreassa tehty, en tiedä onko Schecterillä enää sarjatuotantoa muualla kuin kaukoidässä. Käsittääkseni(ne mitä nähnyt olen) laatu näissä on ihan tyydyttävää, ainakin tähän hintaluokkaan nähden. On hyvinkin, ei tuo soitettavuudeltaan tai viimeistelyltään häviä käpälöimilleni Gibsoneille. Osat on kans aika laadukkaita, on Tonepros tallaa, SD:n mikit, Groverin virittimet. Puista en osaa sanoa, ne tuskin on ainakaan läpikuultavasta pintakäsitellyiden Gibsonien tasoa. Studio yms. malleista en osaa sanoa. Verrattavissa varmaan ESP:in edulliseen LTD sarjaan tai Epiphoneihin. Voipi olla, en ole noita kyseisiä merkkejä niin paljon kokeillut. Parasta tuosas Schecterissä on soitettavuus ja se että sitä tekee mieli, ja saa, lyödä. Jämäkkä peli. |
novo 11.04.2012 13:06:56 (muokattu 11.04.2012 13:07:53) | |
---|
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Gabe 11.04.2012 13:11:22 | |
---|
Spiral: Osat on kans aika laadukkaita, on Tonepros tallaa, SD:n mikit, Groverin virittimet. Puista en osaa sanoa, ne tuskin on ainakaan läpikuultavasta pintakäsitellyiden Gibsonien tasoa. Studio yms. malleista en osaa sanoa. Pakko tarttua tähän sen verran että eikös noissa sarjatuotannon malleissa ole ns. Duncanin suunnittelemat mallit mut ei kuitenkaan täysiveriset Duncanit vaan kasattu just siellä idässä. Ja nuo puut on kans vähän jännä kun yhden tuollaisen sarjatuotannon mallin olen avattuna nähnyt ja mahonkia sen piti olla mut niin vaaleaa se puu se oli ettei takuulla mahonkia ollut, jos oli niin ihmettelen.
Mutta, nyt kun on käsitelty nämä pakolliset nauhanpäät ja maalitipat niin voitaisiin vähän rauhoittua. Olisi kiva tässä kohtaa vaikka jos laittaisitte vielä lisää kuvia omistamistanne Gibsoneista :) Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Spiral 11.04.2012 13:21:48 | |
---|
Gabe: Pakko tarttua tähän sen verran että eikös noissa sarjatuotannon malleissa ole ns. Duncanin suunnittelemat mallit mut ei kuitenkaan täysiveriset Duncanit vaan kasattu just siellä idässä. Oliko tämä nyt niitä kuulopuheita? Kyllä nuo ihan täysiveriset SD:t on. JB/Jazz tuossa kitarassa. Ja nuo puut on kans vähän jännä kun yhden tuollaisen sarjatuotannon mallin olen avattuna nähnyt ja mahonkia sen piti olla mut niin vaaleaa se puu se oli ettei takuulla mahonkia ollut, jos oli niin ihmettelen. Mahonkeja on toki erilaisia, en osaa sanoa. En ole kauheasti asialla päätä vaivannut saati tehnyt tutkimusta koska kitara soi hyvin, akustisestikin. Olisi kiva tässä kohtaa vaikka jos laittaisitte vielä lisää kuvia omistamistanne Gibsoneista :) http://dl.dropbox.com/u/19479577/giba.jpgLiekö sitten muovisen ja lelun näköinen. |
Gabe 11.04.2012 13:30:46 | |
---|
Spiral: Oliko tämä nyt niitä kuulopuheita? Kyllä nuo ihan täysiveriset SD:t on. JB/Jazz tuossa kitarassa. Ok, liekö malleissa eroja. Siinä minkä joskus näin luki et" Duncan desingned" tai jotain vastaavaa. http://dl.dropbox.com/u/19479577/giba.jpg Liekö sitten muovisen ja lelun näköinen. Upean näköinen tuo ainakin on. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
Spiral 11.04.2012 13:32:26 | |
---|
Gabe: Ok, liekö malleissa eroja. Siinä minkä joskus näin luki et" Duncan desingned" tai jotain vastaavaa. Malleissa on eroja, osassa on Duncan designed, osassa jotain muuta, EMG, SD, ja mitä lie tarjoavat. |
junnnu 11.04.2012 13:34:10 | |
---|
statementus: Spiral:ille väliin semmoinen että minkä merkkinen toi sun kitaras on: http://muusikoiden.net/dyn/users/22779.jpg Jos laadusta puhutaan niin ei toikaan oikein vakuuta. Tosi muovisen näköinen, jotenkin lelumainen. Mulla on Studion Faded malli ja se on oikea työjuhta! Kivasti puun tuntua ja viimeistely on hyvä. Soikin upeasti jos kukaan sellaisesta välittää kitaroista puhuttaesta. Jos mun pitäis päättää mielipide sun tapaisten herrojen ja studio faded mallien pohjalta Gibsonin omistaminen möisin äkkiä poies omani enkä ostais enää. Onneks gibsoneita on muitakin eikä kaikki oo tuommoisia heppuja ko sää. Mut ne gibsonit ja korean kitarat mitä on läpi kulkenu, niistä korean kepit vie viimeistelyllä 100-0, etenkin jos on halvempaa mallia. |
Terv. Kikki Hiiri |
Jeszse 11.04.2012 13:47:04 | |
---|
Numb: Ihenasti tunteita herättävä brändi tämä Gibson. Mistään muusta merkistä ei väännetä yhtä ankarasti - eikä yhtä usein :) Mites toi Dean guitars? |
Spiral 11.04.2012 13:50:15 (muokattu 11.04.2012 13:51:07) | |
---|
Numb: Omissa kuvissahan tämä: http://muusikoiden.net/dyn/users/87008.jpg Mitkä nuo mikit on, perushummparit vai jotain muuta? Mikä on kitaran (tarkempi) malli ja vuosimalli? edit: löytykin jo nuo mikit, "Gibson Flying V Duncanin Phat Cateilla" |
novo 11.04.2012 13:50:46 | |
---|
Jeszse: Mites toi Dean guitars? Harva niitä kehuu =) Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Numb 11.04.2012 13:51:10 (muokattu 11.04.2012 13:52:23) | |
---|
Jeszse: Mites toi Dean guitars? Eihän se pääse edes lähelle - ja mullahan on myös Dean. Aika paska viimeistely, satula ja talla piti vaihtaa ja nauhat tasata tehtaan jäljiltä. Lisäksi mikkien vahaus oli onneton, ja tallamikin baseplate irti. Mutta nyt on hyvä - semmoinen kuin sen olisi pitänyt olla alun perinkin. Ihan tyytyväinen mä olen siihen mihin sen hinta soittopeliksi tekemisen jälkeenkin asettui :) Spiral: Mikä on kitaran (tarkempi) malli ja vuosimalli? Vuosimalli tais olla 2000 ja malli '68 Reissue. Terv. Kikki Hiiri |
Jucciz 11.04.2012 13:58:00 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Numb 11.04.2012 14:04:33 | |
---|
Jucciz: Sieltä vaan bongaamaan valmistusvirheitä ja sikamaisen huonoa viimeistelyä. :) Ei voi, koska liian pasnoja kuvia. mitäm? Terv. Kikki Hiiri |