Aihe: Virveli hakusessa
1 2 3 4 5 6
velteri
05.04.2012 08:00:05
Musikanttiin saa tilattua tavaraa. Ostin sieltä omat ludaritkin. Pitääpä tutustua vielä virveleihin. Voi olla että ostan tuon Sensitonen tai sitten Taman sound labin. Katsotaan nyt miten käy.
larwa
05.04.2012 09:17:19
Taman SLP bubinga oli melko napsakan kuuloinen ainakin youtuben perusteella. Itsekin olen tässä sellaista yleispeliä katsellut ja tuo voisi olla aika varteenotettava vaihtoehto. Käytettynä noita ei taida vielä oikein liikkua.
Stereophile
11.04.2012 00:07:39

Tuosta. Hieman menee yli, mutta toimii!

http://www.thomann.de/fi/pearl_ip1465_snaredrum.htm
Mikäs tässä soitellessa!
Kailis
11.04.2012 00:31:55

Stereophile: Tuosta. Hieman menee ohi, mutta toimii!

"Jyväskylän Musikanttiin on lahjakortti."
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Stereophile
11.04.2012 00:38:13

Kailis: ohi,

"Jyväskylän Musikanttiin on lahjakortti."

Jos ne kerran Pearlia siellä myyvät niin eiköhän ne tuonkin sinne saa hommattua. En oo vielä yhtään linkkiä nähnyt tässä topicissa suoraan Musikantin sivuille.
Mikäs tässä soitellessa!
Kailis
11.04.2012 00:43:07

Stereophile: Jos ne kerran Pearlia siellä myyvät niin eiköhän ne tuonkin sinne saa hommattua. En oo vielä yhtään linkkiä nähnyt tässä topicissa suoraan Musikantin sivuille.

Ihan totta. Sori. Kandee sitten mainita ennen tilausta T-Kaupan hinta jotta syntyisi sopiva kilpailutilanne. Lahjakorttia en mainitsisi ihan heti =D
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
EJ84
11.04.2012 09:58:12

Stereophile: Tuosta. Hieman menee yli, mutta toimii!

Nää on tietysti makuasioita, mutta mitä joskus liikkeessä tuota kopasin ja thomannin samplenkin kuuntelin, niin sanosin ettei toimi, mulle. Jos Pearlin snareista täytyisi valita, ottaisin messinkisen sensitonen, luultavasti saman kokoisen jolla Antti Lehtinen soitti Ultra Bra:t, Don huonot(?) ja ilmeisen paljon kaikkea muutakin.
"If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself."
moderndrummer88
11.04.2012 10:14:21
Stereophile: Tuosta. Hieman menee yli, mutta toimii!

Monet kerrat oon soitellu tuommosta ja koittanu ruuvailla, mutta soundi on aina sama tosi kuollut *löps*. Minkäännäköistä ringiä tosta ei lähde ja rumpu on jotenkin tosi tukkoisen kuuloinen.
markkuliini
11.04.2012 10:50:19

EJ84: Nää on tietysti makuasioita, mutta mitä joskus liikkeessä tuota kopasin ja thomannin samplenkin kuuntelin, niin sanosin ettei toimi, mulle. Jos Pearlin snareista täytyisi valita, ottaisin messinkisen sensitonen, luultavasti saman kokoisen jolla Antti Lehtinen soitti Ultra Bra:t, Don huonot(?) ja ilmeisen paljon kaikkea muutakin.

Mulla on aika selkeä muistikuva siitä että Antti sanoi mulle soittaneensa käytännössä kaiken studiosoittonsa tuolla rummulla.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
marktark
11.04.2012 11:25:01
Eikäku Viidakkorummussa se niin sano ;)
Play that song, not the instrument.
markkuliini
11.04.2012 11:46:33

marktark: Eikäku Viidakkorummussa se niin sano ;)

On se mullekin sen sanonut. Puhuttiin Craviottosta kerran ja sanoin että saa lainata, mutta ei kuulemma ole vaihteluun ollut tarvetta. Anttihan on Universalilla kustannuspuolella duunissa, tunnen sitä kautta.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
marktark
11.04.2012 12:34:47 (muokattu 11.04.2012 12:40:57)
Osui ja upposi ! :D

edit. älkää kertoko sille, mut kerran kokeilin sitä Sensitonea treeniksellä : huusi ja ringas aivan vietävästi, mut kun laittoi tuhdin teippirinkulan (joka siihen kuului) päälle, jo rauhoittui paksuksi läskiksi.
Play that song, not the instrument.
velteri
11.04.2012 20:53:03
Joo siis Musikanttiin on se lahjakortti ja tietäävät siellä siitä. Sain sen sieltä synttärilahjaks. Niin ja hyvin oon saanu alennuksia tähän asti Musikantista.
Mietin vaan että onkoon tuo Ian Paice virveli tuon hintanen vaan kun siinä lukee Ian Paice.
Eli onko hintansa väärti?!?
moderndrummer88
12.04.2012 13:58:02
velteri: Joo siis Musikanttiin on se lahjakortti ja tietäävät siellä siitä. Sain sen sieltä synttärilahjaks. Niin ja hyvin oon saanu alennuksia tähän asti Musikantista.
Mietin vaan että onkoon tuo Ian Paice virveli tuon hintanen vaan kun siinä lukee Ian Paice.

Se on Pearlin kopio Ludarin 6,5" suprasta eikä mikään kovin onnistunu, tosi tuhnu ja tukkoinen soundi.
kincy
12.04.2012 14:43:52

velteri: Joo siis Musikanttiin on se lahjakortti ja tietäävät siellä siitä. Sain sen sieltä synttärilahjaks. Niin ja hyvin oon saanu alennuksia tähän asti Musikantista.

Kovasti sitä on kehuttu. Myös täällä m.netissäkin. Itse en ole valitettavasti koskaan päässyt testaamaan. Laatuvirveli se on.
BanZai88
12.04.2012 15:22:05
moderndrummer88: Se on Pearlin kopio Ludarin 6,5" suprasta eikä mikään kovin onnistunu, tosi tuhnu ja tukkoinen soundi.

Mullakin tuo parisen kertaa on tullut vastaan ja samanlaisia fiiliksiä se on jättänyt jälkeensä.

Ennemmin ottaisin tuossa tilanteessa messinkisen / alumiinisen sensitonen. Ne on perusvarmoja rumpuja ja niissä ei ole tuota "signature-lisää" vaikka ei tuo Paicekaan kovin kallis ole uutena.
kincy
12.04.2012 16:57:57

BanZai88: Mullakin tuo parisen kertaa on tullut vastaan ja samanlaisia fiiliksiä se on jättänyt jälkeensä.

Ennemmin ottaisin tuossa tilanteessa messinkisen / alumiinisen sensitonen. Ne on perusvarmoja rumpuja ja niissä ei ole tuota "signature-lisää" vaikka ei tuo Paicekaan kovin kallis ole uutena.

Munsta se alumiininen Sensitone on ainakin 5" syvänä ihan onneton laitos. Ihan törkeen hiljainen ja soundi mitäänsanomaton. 6,5" versiota en ole kokeillut, kiinnostais kyllä.
Kailis
12.04.2012 18:42:53 (muokattu 12.04.2012 18:43:30)

moderndrummer88: Se on Pearlin kopio Ludarin 6,5" suprasta eikä mikään kovin onnistunu, tosi tuhnu ja tukkoinen soundi.

Teräsrunko putkilugeilla. Aika huonosti onnistunut kopiointi.
reaper666: PS. En itse ole mikään HRCaffejen ystävä mutta kannatan tätä ehdottomasti. Koska tämä on taas yksi askel eteenpäin saamaan Suomea kohti sivistystä.
ferodoz
12.04.2012 19:36:09

Kailis: Teräsrunko putkilugeilla. Aika huonosti onnistunut kopiointi.

Eikai se mikää kopio olekkaan?
www.suhdelukucoverband.fi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)