Aihe: Pääteastetta Triaxisille
1 2
askomiko
13.01.2006 21:26:03 (muokattu 13.01.2006 21:28:26)
Miekin muistelen hämärästi että olisin lukenut jossain jo kolmosversiosta. Emt. Olen 95% todennäköisyydellä ihan väärässä. Continuous control ainakin tuli kakkosversion myötä, ja sitten se kiistelty phat-modi jostan en sen tarkemmin tiedä.
oiva tumpeloinen
13.01.2006 21:28:48
Onhan tuo paketti aika kallis, mutta ei se mitään myrkyllisen hintainen ole. Toivon, että Euroopasta/Suomesta saan päättärin ja etusen yhteensä max 2500e. GCX:n ja kontrollerin saa 900e ja tuner oli 170 (DTR-1000 sittenkin) ja Furman PL-Plus2 on 250e. G-Major on 420e. Pömpelin hinnoista en vielä tiedä. Efektit Catalinbreadia lukuun ottamatta jo onkin.

Nuo etuset liikkuu hintahaitarilla 1150-1500 euroa ebayssa. Päättärit taasen 850-1000 euroa laaki. Kyllä sen setin sieltä 2500 euroon saa helpostikin.

Noi muut onkin sitten melkein helpompi ostaa uutena, tai ehkä tuon Majorin saisi Suomestakin käytettynä.
oiva tumpeloinen
13.01.2006 21:40:19
Miekin muistelen hämärästi että olisin lukenut jossain jo kolmosversiosta. Emt. Olen 95% todennäköisyydellä ihan väärässä. Continuous control ainakin tuli kakkosversion myötä, ja sitten se kiistelty phat-modi jostan en sen tarkemmin tiedä.

En tiedä tarkemmin, että sanotaanko sitä v3:ksi, mutta Levytukusta saadun tiedon mukaan Triaxiksessa on nykyään Recto tilalla Lone Star.

Phat modi leikkaa pikkaisen yläpäätä recto-modista pois tehden siitä paremman heviin ja sooloihin. Muuten sen käyttö saattaa olla huonompi. Mä kyselin näistä just vähän aikaa sitten Mesalta ja voisin laittaa siitä löpinää tännekin, mutta tyhmänä en saa Adobesta tarinaa tänne kopioitua. :(
askomiko
13.01.2006 21:44:58 (muokattu 13.01.2006 21:49:23)
En tiedä tarkemmin, että sanotaanko sitä v3:ksi, mutta Levytukusta saadun tiedon mukaan Triaxiksessa on nykyään Recto tilalla Lone Star.

Jesh, just tuota meinasin. En tiä, oisivat Stileton laittanu. Tai mistä minä tiijän, oon soittanu vaan ihan wanhalla versiolla.
oiva tumpeloinen
13.01.2006 21:49:57
Jesh, just tuota meinasin. En tiä, miusta alaspäin. Oisivat Stileton laittanu. Tai mistä minä tiijän, oon soittanu vaan ihan wanhalla versiolla.

Ei tehnyt kyllä uusin versio parasta vaikutusta muhun. Tosin olen kokeillut sitä vain Levytukussa, ja kaikki siellä käyneet osaavat aavistaa, miten kovalla siellä koneita pidetään. =)

Mulle tuli toi Recto-Triaxis Phat-modilla just vähän aikaa sitten. Ihan mukavaltahan tuo kuulosti näin nopeasti kämpillä ruuvatessa. En ole vain ehtinyt vielä syvempää tutkimusta sille tehdä.
Kapane
13.01.2006 22:04:27

Tuossa on vain tullut päivityksen kukkanen. Nykyisessä versiossa ei ole tuota recto-piiriä. Näin ainakin Levytukussa kertoivat jo hyvän aikaa sitten ja on Mesan omillakin sivuilla vaihtunut tieto.

Juu tämänkin tiesin jo. Siksi version 2 on hakusessa. Toivotaan, että sen helpolla löydän.
Dillinger - talossa ja puutarhassa
oiva tumpeloinen
13.01.2006 22:06:36
Juu tämänkin tiesin jo. Siksi version 2 on hakusessa. Toivotaan, että sen helpolla löydän.

Saksan Ebayssa niitä on myynnissä jatkuvasti. Itsellä sopivan löytyminen kesti vajaan viikon.
Kapane
13.01.2006 22:12:00

Saksan Ebayssa niitä on myynnissä jatkuvasti. Itsellä sopivan löytyminen kesti vajaan viikon.

Jeh. Sinne sitten, kun aika on sopiva.
Dillinger - talossa ja puutarhassa
Jaqqi1991
09.04.2012 23:29:08
Huom! Olet kirjoittamassa yli 2278 päivää vanhaan ketjuun!

Tuli juuri ostettua pienenä heräteostoksena triaxis 2.0 ja nyt olisi päättäri haussa. Noita ei pääse oikein millään testaamaan, kun missään liikkeissäkään tääläpäin ei ole hyllyssä, joten täytyy ostaa ns. sika säkissä.

Mesan 2:ninety tuntuisi olevan se suosituin vaihtoehto tuon etusen kanssa, mutta olisiko kuitenkin myös joitain muita, mitä kannattaisi miettiä? VHT/Fryetten 2/90/2 olisi myös mielenkiintoinen kapistus, mutta nuo KT88 putket mietityttää, kun en ole ikinä kuullut livenä moisia.

Mielipiteitä?
slapvete
10.04.2012 00:15:42
Jaqqi1991: VHT/Fryetten 2/90/2 olisi myös mielenkiintoinen kapistus, mutta nuo KT88 putket mietityttää, kun en ole ikinä kuullut livenä moisia.

Tuo on hyvä päättäri, hyväsoundinen ja luotettava. Hevihommiin oiva, KT88:lla on reippaasti headroomia ja potkii. Pääteastesäröjä ei tuosta koneesta ole tarkoituskaan hakea.

Esim. Englin päättäreihin verrattuna VHT/Fryette on voicattu perinnehenkisemmin. Toimii.
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
hevikukko
10.04.2012 09:47:39 (muokattu 11.04.2012 16:56:07)
Mietin itse samaa hommatessani TriAxiksen vähän aikaa sitten, kunnes päädyin 2:90 päättäriin. Ainoa oikea TriAxis päättäri, koska saat kaikki Half, Modern ja Deep modet päälle Loop Switchistä. Saat valita ihan miten haluat ne, vaikka yhtäaikaa kaikki päälle.
Toimiihan tässä vaikka mikä pääte, mutta miltä kuulostaa?
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
maxillaris
10.04.2012 19:10:30 (muokattu 10.04.2012 19:11:19)
hevikukko: Mietin itse samaa hommatessani TriAxiksen vähän aikaa sitten, kunnes päädyin 2:90 päättäriin. Ainoa oikea TriAxis päättäri, koska saat kaikki Half, Modern ja Deep modet päälle Loop Switchistä. Saat valita ihan miten haluat ne, vaikka yhtäaikaa kaikki päälle.
Toimiihan tässä vaikka mikä pääte, mutta miltä kuulostaa?

Miten olisi Mesan Strategy 500, pitäisi toimia myös switch-trackit ym.ym.
(Tässä valossa en pitäisi 2:90 ainoana oikeana.)
Jos kiinnostaa niin laita viestiä.
Jaqqi1991
10.04.2012 21:57:44
Tuo strategy menee jo kyllä hieman överiksi tehojensa ja painonsa puolesta. Hyvähän se varmasti olisi kuin mikä..

Taitaa tuo 2:ninety olla se mihin päädyn. Idioottimaistahan tämä on ostaa joidenkin "isojen poikien" puheiden perusteella, mutta kun ei testaamaan pääse erilaisia niin minkäs teet.

Mikä tuollaiselle on sopiva hinta? Pikaviestillä voi tarjota jos jollain sattuisi olemaan ylimääräisenä..
Arkka
30.06.2012 17:45:28

Oottekos nuppien/combojen päätteitä kokeillut triaxiksen kans? Tollasta ny ei keikoille ole ehkä järkee raahata, mutta (ei niin) vaatimattomasti esim. kotidemotteluun.. :)

Käytettynä jonku esim F-50 saa halvemmalla ku 50/50 ja kun ei stereoo tarvi, niin siinä sais samalla taas lisää lelua väänneltäväks. Onkohan ne sit saundiltaan kovinkaa erilaisia? Tietty ne on nupeissa/comboissa pareiks aina suunniteltu, mutta silti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)