Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 538 39 40 41 42371 372 373 374 375
DJKaaos
08.04.2012 22:24:13
Secreterial: Hieno mies kyllä tuo Bölötellin Mario. Toivottavasti kaverille annetaan lisäpelikieltoa tämän iltaisista tempuista. Punaisen olisi voinut jo antaa siitä Songin telomisesta. Onneksi ei käynyt pahemmin siinä, koska tuollaiset on niitä mahdollisia uran lopettavia taklauksia.

Ja sitten vielä se hidastelu ja löntystely, kun kaveri poistui kentältä ulosajon saattelemana. Joku olisi helposti luullut, että City johtaa ottelua, kun tolla tavalla on varaa hidastella viimeisillä minuuteilla. Näytti se Mancini kyllä hieman hermostuneen siitä hidastelusta. Balotellin älylliset kyvyt ovat jostain kumisaappaan ja kultakalan väliltä, joten ei nyt kauhean paljon voi edes vaatia.
Minä olen minä.
TheBlackestEye
08.04.2012 22:40:01
Se löntystely nyt oli semmosta puhdasta "haistakaa vitut"-kuittailua koko omalle jengille ja Mankinille, kun turhautui tuohon oman jengin saamattomuuteen ja olemattomaan tarjoiluun. Pellehän ko. kaveri on ja suunnattoman iso riski joukkueelleen, mutta samalla ainoa joka pystyy taikomaan tyhjästä maalintekotilanteita nyt kun Silva on poissa/ paskassa vireessä.

Eiköhän tilanne ole nyt se, että joko Mario tai Mankini lähtee. Tai molemmat.
Ziggy Bubba
08.04.2012 22:47:38

Veikkaan, että molemmat lähtee. Mancini ei pysty pitämään näitä egoja ollenkaan ruodussa, eikä Ballottelijan käytös sovi voittavaan joukkueeseen, oli taitoa miten paljon hyvänsä.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
DJKaaos
08.04.2012 22:52:05
TheBlackestEye: Se löntystely nyt oli semmosta puhdasta "haistakaa vitut"-kuittailua koko omalle jengille ja Mankinille, kun turhautui tuohon oman jengin saamattomuuteen ja olemattomaan tarjoiluun.

Kertoo oikein hyvin joukkueen hengestä ja tilasta, jos yksi turhautunut käytöshäirikkö alkaa osoittamaan mieltään kyseisessä tilanteessa. Ja itse käytöshäiriköstä ja hänen taktisesta älystä sekä tilannetajusta kertoo riittävästi tuo koko ulosajoepisodi.
Minä olen minä.
Secreterial
09.04.2012 09:29:56 (muokattu 09.04.2012 13:10:59)
TheBlackestEye: Se löntystely nyt oli semmosta puhdasta "haistakaa vitut"-kuittailua koko omalle jengille ja Mankinille, kun turhautui tuohon oman jengin saamattomuuteen ja olemattomaan tarjoiluun. Pellehän ko. kaveri on ja suunnattoman iso riski joukkueelleen, mutta samalla ainoa joka pystyy taikomaan tyhjästä maalintekotilanteita nyt kun Silva on poissa/ paskassa vireessä.

Eiköhän tilanne ole nyt se, että joko Mario tai Mankini lähtee. Tai molemmat.

Meikä vähän veikkaa, että molemmat lähtee, jos (ja kun) mestaruutta ei tule. On se Mancini saanut jo muutaman vuoden yritellä, joten eiköhän sheikkejä ala jo kyllästyttämään. Uutta valmentajaa sisään ja muutama sata miljoonaa kesäostoksiin.

Balotelli tulee varmasti lähtemään, jos valmentajaksi ei saa henkilöä, joka oikeasti omaa kunnon auktoriteetin. Mancini ei sitä ole omannut ikinä, ja se näkyy. Mutta mihin SuperMario sitten lähtee? Italiaa takaisin todennäköisesti. Paluu Interiin ei ole mikään mahdottomuus, mutta toisaaltahan Mario on itse myöntänyt haluavansa pelata Ibran kanssa. AC Milan voisi olla oikea osoite, siellä voi porukka kouluttaa Mariota oikein kunnolla.

Tuo löntystely kuvastaa varsin hyvin Bölötellin ajatusmaailmaa. Ammattimaisuutta on kaverin pelissä uskomattoman vähän. Vaikka kuinka vituttais, niin ammattimaisuus pitäisi säilyttää. "Haistakaa vittu, ei mua kiinnosta" -asenne varmasti takaa sen, että Bölötelliä ei ensi kaudella nähdä Valjussa. Jonku tuota kaveria pitäisi oikeasti kouluttaa, ennenkuin se teloo jonkun pahemmin.

Ei varmasti joukkueen sisällä kuvaan luota tuohon kaveriin, niinhän on Mancini sanonut jopa lehdistössä. Enkä ihmettele. Kaveri kiukuttelee joukkuetovereille, kun omakin pelillinen panos nyt ei mitään kauheaan oivaltavaa ollut. Oli varsin mielenkiintoinen tilanne siinä ensimmäisen puoliajan lopussa, kun Balotelli makaa "loukkaantuneena" maassa, niin ainoa, joka käy taputtelemassa selkään on Sagna. Ei paljon Cityn pelaajia vissiin kiinnostanut...

Harmi toisaalta tuo Bölötellin tyhmyys. Kaveri on kuitenkin parhaimmillaan todella hyvä hyökkääjä, joka pystyisi tekemään maaleja huomattavasti enemmän, jos keskittyis siihen. Milaniin Zlatanin koulutettavaksi, josko se auttais.

Mielenkiintoista nähdä, kuinka paljon ovet käy Cityssä. Sieltä vois saada hyviä pelaajia ale-hinnoin, kun uutta tulee sisään niin kovaa tahtia, jos uusi valmentaja hankitaan.

Huhujen mukaan pukuhuoneessa olisi ollut vähän UFC:tä tarjolla pelin jälkeen. Toki Cityn edustajat ovat sen kieltäneet, mutta Bölötelli on varmaan reenannu thai-boxingia siellä.

E. Bölötelli tulee olemaan todennäköisesti loppukauden sivussa. 3 matsin pelikielto tulee jo varmasti, mutta todennäköisesti liitto antaa lisää pelikieltoa siitä Songin telomisesta. Ja paras osa tätä pelikieltohommaa on se, että kun Mancinilta kysyttiin, pitäisikö Balotellille antaa lisäpelikieltoa, niin Mancini vastasi "I hope so"

http://i.imgbox.com/aatjxFQv.png
"I never bluff" - Cordell Walker
Tuomas.
09.04.2012 12:56:17
Espanjassa Madrid löi päätä seinään 90min ja nyt ero Barcaan 4p. Ois kyllä hieno nähdä Mourinhon toisen kauden epäonnistuminen. Ärsyttävä kaveri.
DJKaaos
09.04.2012 13:04:52
Tuomas.: Espanjassa Madrid löi päätä seinään 90min ja nyt ero Barcaan 4p. Ois kyllä hieno nähdä Mourinhon toisen kauden epäonnistuminen. Ärsyttävä kaveri.

Taitaa Realin leirissä tutista puntti jo jonkun verran, kun ero oli vielä hiljattain 10 pistettä.
Minä olen minä.
TheBlackestEye
09.04.2012 18:57:01
Kupla on puhjennut. Keskinkertainen materiaali ei riitä. Adebayor on väsynyt paska hylkiö.
VR
09.04.2012 22:50:40
Ja Newcastlen kupla senkun paisuu. Riittääkö champpariin?
Everything is a OK! YNWA
Secreterial
10.04.2012 07:50:48 (muokattu 10.04.2012 07:51:06)
VR: Ja Newcastlen kupla senkun paisuu. Riittääkö champpariin?

Toivottavasti riittää. Hienoa peliä ovat kyllä pelailleet. Cissekin näyttää olleen varsin pätevä hankinta. Loppukauden ohjelma on seuraava:

Stoke City
Wigan Athletic
Chelsea
Manchester City
Everton

Chelsea ottelu voi ratkaista aika paljon, jos molemmat hoitavat aikaisemmat pelit. Citykin on varmasti voitettavissa, jos joukkue on vielä yhtä sekaisin.

Balotelli tulee saamaan 9 pelin pelikiellon, jos liitto näkee Songiin kohdistuneen taklauksen punaisen arvoisena.
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
10.04.2012 13:06:55 (muokattu 10.04.2012 13:21:10)
TheBlackestEye: Kupla on puhjennut. Keskinkertainen materiaali ei riitä. Adebayor on väsynyt paska hylkiö.

Miksi luovutit ja muutit mielipidettäsi? Selkärangatonta toimintaa.

Arvostin sinua ennen kirjoittajana, mutta tällaiset mielenilmaukset tiputtavat sinut arvostusmittarissa keskikastin keskinkertaisuuteen muiden sekaan. Nyt Touhis johtaa yksin sitä sarjaa vain siksi, että se pitää mielipiteensä, eikä peräänny.
TheBlackestEye
10.04.2012 14:00:03
rockjihad: Selkärangatonta toimintaa.

Ei huolta. Osoitan selkärangattomuuttani myös jatkossa kääntäessäni jälleen takkia. Todennäköisesti jo sunnuntaina.
rockjihad
10.04.2012 14:04:33
TheBlackestEye: Ei huolta. Osoitan selkärangattomuuttani myös jatkossa kääntäessäni jälleen takkia. Todennäköisesti jo sunnuntaina.

Se on hyvä kuulla. Itsekkin toivon, että Everton voittaa FA-cupin kukistamalla juuri Tottenhamin finaalissa.
rockjihad
10.04.2012 16:49:08
DJKaaos: Selkärankaa tuossa peräsit, mutta harvinaisen selkärangaton liero sunkin listan kärjessä keikkuu.

Kommenttini ja kysymykseni oli täysin harmittomia ja ne esitettiin toiselle jäsenelle, johon hän vastasi ja ongelma korjaantui alta aikayksikön.

Näin ne hommat hoituu täällä meidän selkärangattomien osastolla, jossa selkärangattomuus on osoitus selkärankaisuudesta.
DJKaaos
10.04.2012 17:01:59
rockjihad: Kommenttini ja kysymykseni oli täysin harmittomia ja ne esitettiin toiselle jäsenelle, johon hän vastasi ja ongelma korjaantui alta aikayksikön.

Näin ne hommat hoituu täällä meidän selkärangattomien osastolla, jossa selkärangattomuus on osoitus selkärankaisuudesta.

Oli vaan pakko osallistua, kun huomasin tuon legendaarisen Spurs-miehen nimen vilahtavan kirjoituksessasi. Mutta ei passaa liikoja puhua poissaolevista, joten tämä riittää.
Minä olen minä.
rockjihad
10.04.2012 17:39:23
DJKaaos: Oli vaan pakko osallistua, kun huomasin tuon legendaarisen Spurs-miehen nimen vilahtavan kirjoituksessasi.

Kysyn vielä sen verran, että onko sillä jotain väliä mitä joukkuetta se symppailee? Onhan täällä muitakin ollut toivomassa Spurssille menestystä, koska 'Arryn naama ja olemus on niin lupsakkaa puolukkapuuroa, että siihen voisi sulaa.
DJKaaos
10.04.2012 19:37:11
rockjihad: Kysyn vielä sen verran, että onko sillä jotain väliä mitä joukkuetta se symppailee?

Ei ole mitään väliä. Spurs-mies ei ollut mitenkään huonossa sävyssä sanottu.

Onhan täällä muitakin ollut toivomassa Spurssille menestystä, koska 'Arryn naama ja olemus on niin lupsakkaa puolukkapuuroa, että siihen voisi sulaa.

Tästä naamaria tulostamaan vapuksi:

http://www.printster.co.uk/bmz_cach … 61425bdbcd6ca523d.image.292x400.jpg

Ja vappuaaton iltana mennään sitten sinne baariin, josta oli aikoinaan puhe.
Minä olen minä.
rockjihad
10.04.2012 22:06:48
DJKaaos: Ja vappuaaton iltana mennään sitten sinne baariin, josta oli aikoinaan puhe.

Joo mennään vaan, vielä tollanen naamari päässä saantikin on varmasti taattua.
rockjihad
11.04.2012 10:51:51
Ei tullut Super-Mariolle lisärangaistuksia Songin polven potkimisesta, koska joku ottelun tuomareista oli nähnyt tilanteen sen tapahtumishetkellä, joten kurilliset toimenpiteet ei ole mahdollisia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)