Lennu 16.03.2012 17:38:10 | |
---|
Tankero: Tä? älä välitä, se meni taas johonkin psykoosiin. no is any good musics maked anymore... |
Tankero 16.03.2012 19:02:40 | |
---|
Lennu: älä välitä, se meni taas johonkin psykoosiin. Varmaan. Ohan sillä niitä vinkeitä. Humppajyrä |
baron 16.03.2012 19:14:25 | |
---|
Ja nimittelijät taas vauhdissa! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 16.03.2012 19:45:23 | |
---|
baron: Ja nimittelijät taas vauhdissa! No kui? Ihimetellään vaan kommenttiansa. Humppajyrä |
baron 16.03.2012 19:50:35 | |
---|
Tankero: No kui? Ihimetellään vaan kommenttiansa. Paskiaiset, kusipäät, vähämieliset, idiootit!! Joidenkin mielestä tällainenkin on keskustelua? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Lennu 16.03.2012 21:26:22 | |
---|
baron: Paskiaiset, kusipäät, vähämieliset, idiootit!! Joidenkin mielestä tällainenkin on keskustelua? Tärkeintä on tuntea olevansa yläpuolella, lie kai se sullekin tuttua? no is any good musics maked anymore... |
Tankero 16.03.2012 21:30:44 | |
---|
Lennu: Tärkeintä on tuntea olevansa yläpuolella, lie kai se sullekin tuttua? Barskalle? No ei varmaan lie. Humppajyrä |
half 16.03.2012 21:31:00 | |
---|
EP: Mä en nyt ymmärrä? Pitääkö mun nyt alkaa tykätä lätkästä, että saan olla ylpee suomalaisuudestani? Ei toki, voi ja pitääkin voida olla ilman ruumiiskasoilla onanointiakin. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
baron 16.03.2012 21:50:26 | |
---|
Tankero: Barskalle? No ei varmaan lie. Sulla on ilmiselvästi pakottava tarve leikkiä kotipsykologia ja arvioida ihmistä kirjoitusten takana? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 16.03.2012 22:01:01 | |
---|
baron: Sulla on ilmiselvästi pakottava tarve leikkiä kotipsykologia ja arvioida ihmistä kirjoitusten takana? No kerro miltä se tuntuu? Humppajyrä |
baron 16.03.2012 22:11:49 | |
---|
Tankero: No kerro miltä se tuntuu? No joo, kun perhepsykoterapeutit tekee pari päivää duunia niin ne sen jälkeen joutuu itse menemään pariksi päiväksi "supportiiviseen" terapiaan itse että pystyisivät jatkamaan duuniaan. Et oo tullut harkinneeksi? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Lennu 16.03.2012 22:22:29 | |
---|
baron: No joo, kun perhepsykoterapeutit tekee pari päivää duunia niin ne sen jälkeen joutuu itse menemään pariksi päiväksi "supportiiviseen" terapiaan itse että pystyisivät jatkamaan duuniaan. Et oo tullut harkinneeksi? En usko ilman tilastoja. no is any good musics maked anymore... |
baron 16.03.2012 22:34:57 | |
---|
Lennu: En usko ilman tilastoja. Sorry kun muisti pätkii: Oikea termi on "työnohjaus": Ne tekee pari päivää viikossa duunia, sitten on pari päivää "työnohjauksessa" jossa niitä itseään hoidetaan ja sitten ne yhden päivän suunnittelee seuraavan viikon duunia. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Lyyki 16.03.2012 22:47:11 | |
---|
kovape-c: Korsu on soittanut tilastojen mukaan 3700 keikkaa ja n. 1700000 keikkakilometriä, 22v. tienpäällä. Eiköhän siinä ole yhdelle bändille ihan riittävästi puuhaa, en tiedä suosion hiipumisesta jos bändillä on 7 kk peliaikaa vielä jäljellä ja miltei 100 keikkaa kalenterissa ja kuulemma Axr (Vainion Ile ) tuottaa tupla cd :n kesällä bändille. Vanhemman kaartin pepen ja Amin siirtyminen eläkeläis tanssijaksi taitaa olla suurin syy bändin lopettamiseen. Hatun nosto! Aika kivat tilastot ja hyvä bändi! Ilo on ollut vuosien varrella törmäillä. Kaikenlaista meriittiäkin löytyy! Korsu elää edelleen paitsi levyillä ja muistoissa mut myös vanhoissa keikkädösissä! |
Lennu 16.03.2012 22:58:15 | |
---|
baron: Sorry kun muisti pätkii: Oikea termi on "työnohjaus": Ne tekee pari päivää viikossa duunia, sitten on pari päivää "työnohjauksessa" jossa niitä itseään hoidetaan ja sitten ne yhden päivän suunnittelee seuraavan viikon duunia. kuulostaa vähän homolta no is any good musics maked anymore... |
Tankero 17.03.2012 11:57:22 | |
---|
baron: Ja nimittelijät taas vauhdissa! Ei Ellin kohdalla. Humppajyrä |
EP 17.03.2012 13:38:57 | |
---|
pekkajau: Itse kun olen töitteni puolesta ollut paljon ihan oikeassa sodassa olleiden kanssa tekemisissä jo 80-luvulta lähtien niin enpä paljon alkaisi kiistämään näiden sota-ajan laulujen merkitystä heille ja myös heidän omaisilleen. Oli aika kova "keikka" näille veteraaneille ja sotainvalideille ja myös heidän läheisilleen. Heidän panostaan ei sovi vähätellä. Sitä tehtiin ihan tarpeeksi heti sodan jälkeen. Syyttömiä poikia sotaan se suurin osa heistä oli joillekin sota jätti elinikäisen merkin mieleen ja monelle iänikuisen parantumattoman vamman. Ne kuitenkin sitten pani pystyyn sodan jälkeen tämän hyvinvointiyhteiskunnan jota nyt ajellaan alas jollain epäkonkreettisilla itsekkäillä syillä! Pasifististina katsoisin että sotahulluus on ihan eri asia kuin nämä joillekin paljon lohtua tuoneet kauniit laulut. Ne ryssänvihaan kiihottaneet propaganda laulut on asia erikseen ja käsittääkseni esim. Korsu-orkesteri ei näitä ole viljellyt muuta kuin mitä tarkimmalla pieteetillä ja äärimmäisellä harkinnalla. Eli ei koskaan! Asiaa, mitenkäs tämä kirjoitus jäi vallan huomaamatta? ..plussan paikka! + Mutta, ainahan on niitä jotka tahtomattaan tai tahallisesti haluavat käsittää asioita väärin. |
Ukko 17.03.2012 14:31:21 | |
---|
Lennu: kuulostaa vähän homolta Vihapuhetta. COVS jäsen nro 6 |
Qsine: No tuossahan lähtökohta onkin jo valmiina: "Korniorkesteri". Kuusi Mannerheimiksi pukeutunutta jätkää, joista yksi soittaa kornettia ja jonka "Raatteentie" -humppa kestää vähintään 10 minuuttia. Ko. bändin keikkajuliste ei oikeastaan olisi ilmoitus, vaan varoitus. no tässähän on fiksuin ja filmaattisen todellisen ammattimuusikon tietävä ja pätevä arvio pidetyistä ammatti viihdyttäjistä!! jos täälläkin kusipänee kellarissa näpertävällä veteraani-pissiksellä olis vaikka vähintään 100 keikkaa per vuosi ja niitä vuosia 20-30 ammattivuoteen niin jotenkin...tajuutko, mutta kun ei sinne päinkään?? todellinen city-juntti!!! ps. sä varmaan haukut meidät kaikki vanhanliiton "amatöörit" souvarit, finkut, dallapee, taipaleen reiska, katri-helena, koivuniemen paula jne...jos on kanttia haukkua ketään korniks niin ei kun oma osaaminen kehiin...näyte,levyt ja net sadat keikat viimeiseltä 20 vuodelta...sitähän sä kysyit??...täh... yleisö maksaa mun velat ja elinkustannukset, siis teen ja toimin sen mukaan..120%;lla, eli jokainen keikka on uuden alku..sitähän sä kysyit??? T. KARI VESA |
Epämuusikko 10.04.2012 11:18:16 | |
---|
Do the asiayhteys-jenkka, senkin öykkäri! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |