Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: "soft case"?
1
Abeksi
10.04.2012 00:56:15 (muokattu 10.04.2012 00:56:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään sanottavaa noista "kevyistä koteloista"? Elikkäsiis vähän ku semmonen kovakantinen kotelo, mutta nylon-päällysteinen muovin tai puun/tolexin yms sijaan. Onko nuo paljon "kovia" kevyempiä, suojaavatko soitinta jos vaikka putoaa/muuten kolahtaa ja mitenkä suojaavat talven kylmyydeltä perinteisempiin koteloihin verrattuna.
Jos joku ei ymmärrä mistä puhun niin tuossa esimerkki, mistä puhun http://www.gatorcases.com/p/16117-244/gl-electric
 
Apuaaa :P
 
It's my way or... HELL it's MY way!
Antti1
10.04.2012 00:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok pömpeleitä, muttei mihinkään raskaaseen käyttöön PA-kamojen joukossa bussin persiissä. Jos sun tarvii apostolin kyydillä liikkua, mutta kaipaat silti enempi suojaa, niin tuo on yksi vaihtoehto. Suojaa kolahteluilta huonoa gigbagia enempi, tietenkin, mutta kovakuorista laukkua huonommin. Pakkaselta nuo suojaavat jotakuinkin siinä missä kovatkin laukut, eli ei nyt aivan loputtomasti.
 
"Gradually slide from 12-bar Blues to a more Vivaldi-like cadenza. Intonation!"
iso paha susi
10.04.2012 01:55:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on mennyt explorer pari kertaa lentokoneen ruumassa tällaisessa. Ihan hyvin on säilynyt.
 
http://www.thomann.de/fi/rockcase_rc_20920b_soft_light_case.htm
 
Gabe
10.04.2012 10:07:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen niin neuroottinen että ainoastaan hard case menee apostilin kyydilläkin :D Eipä siinä niin paljon sitä painoeroa ole.
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Antti1
10.04.2012 12:06:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Mä olen niin neuroottinen että ainoastaan hard case menee apostilin kyydilläkin :D Eipä siinä niin paljon sitä painoeroa ole.
 
Ei painoeroa, mutta harvat niistä saa selkään repputyyliin ilman mitään omia virityksiä.
 
"Gradually slide from 12-bar Blues to a more Vivaldi-like cadenza. Intonation!"
Gabe
10.04.2012 16:06:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Ei painoeroa, mutta harvat niistä saa selkään repputyyliin ilman mitään omia virityksiä.
 
Se on tietty totta...
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «