kitarapoju97: KERTOKAAHAN MIELIPITEENNE NOISTA SKITOISTA TAI JOS NOI ON HUONOJA NIIN EHOTELKAA MUITA! :) Röyhkeästi mainostan...osta multa hyvä Ibanez halvalla http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=626208 Tuolla on soitettu jopa Tavastialla Napalm Deathin lämppäyskeikka...en tosin minä :) ...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay. |
alsnaksna 10.04.2012 10:57:47 | |
---|
Wradlin: Tuollaista röytämistä ei voi kyllä laittaa halvahkon hinnan piikkiin, kyllä tuossa on kyse ihan välinpitämättömyydestä tai osaamattomuudesta jonkun rakennusvaiheen aikana. Totta tämäkin. Ainaha löytyy näitä maanantaikappaleita, mut voiko yhden huonon kitaran takia mustamaalata koko yritystä? Melko monta schecteriä oon kokeillu eikä yhessäkää oo ollu vikoja. Aivan kelpo pelejä jos vain pitää soundista ja soitettavuudesta. Mikä perkele täs on vikana!!!! Laitetaanpa vähä lisää hökää pesään nii eiköhä se siitä. |
Heroooh 10.04.2012 21:55:59 | |
---|
Osta joku charvelin vintage modeleista niissä on munaa ja mahtisoitettavuus ainakin omasta mielestä omistan useamman:)) ps.en myy:) |
kitarapoju97 12.04.2012 21:42:36 | |
---|
|
Sotahippi 12.04.2012 23:07:36 | |
---|
No säähän mahoton oot. :) The Devil is in the details. Ensiksi tulee mieleen mikit. Mitkä mahtavat olla? Kun kyseessä on iso yritys, oletuksena on että halvimmat mahdolliset. Toiseksi medium-nauhat, jolloin bendailu on hankalampaa. Myös otelaudan radius on pienempää sorttia, jolloin siis nauhat kaartuvat jyrkemmin, seurauksena sointujen soittaminen on helpompaa ja soolojen vaikeampaa. Kaulan liitos on myös perus palikka, joka monessa muussa kitarassa tehty pyöreämmin ja mielestäni vähemmän häiritsevästi. Riittääkö 21 nauhaa? Tämä on tallaa lukuunottamatta nk. aikuisten kitara. Jälleen kerran yksilöllisiä juttujahan nämä on oikeastaan kaikki, joku tykkää toinen ei. Negatiivisuudesta huolimatta totean, että kun kaikkien on joka tapauksessa jossain vaiheessa hommattava perinteisempi strato, niin miksei nyt? ;) |
Decadetroll 13.04.2012 04:51:34 | |
---|
Oletko etsinyt arvosteluita noista kitaroista? Myös keskustelupalstoilta (muut kuin mnet) varmaan löytyy mielipiteitä kaikista noista kitaroista. Google on ystävä. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
alsnaksna 18.04.2012 10:15:11 | |
---|
paras on kyll kun menee kauppaan ottamaan selvää asioista ja kokeilemaan mikä tuntuu hyvältä lapaseen Mikä perkele täs on vikana!!!! Laitetaanpa vähä lisää hökää pesään nii eiköhä se siitä. |
kitarapoju97 21.04.2012 14:09:47 | |
---|
|
oamkbonor 21.04.2012 18:23:17 | |
---|
|
lonelyplayer 21.04.2012 22:46:03 (muokattu 22.04.2012 07:51:52) | |
---|
väärä paikka |
kitarapoju97 22.04.2012 09:24:30 | |
---|
lonelyplayer: väärä paikka Mitähän tarkoitat?! |
alsnaksna 22.04.2012 10:51:56 | |
---|
kitarapoju97: http://www.thomann.de/fi/charvel_desolation_dx_1_fr_tbk.htm http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_m300fm_stbc.htm onko noista sitten mihinkään? :P Jos oon oikein ymmärtäny nii tuollasissa recessed floikissa ei voi kääntää tremoloa ylöspäin ollenkaa, vaan painamaan alaspäin. Joilleki ei varmaa oo ongelma. Sen voisin ainakin sanoa että tuossa ltd:ssä oleva special floikka on aika huonosti kestävä, mitä nyt itse olen netistä lukenut. Charvelissa varmasti hyvän kepin ainekset: läpikaula, emg-mikit+/-, hyvää puuta(mahonki), taitaa olla aito floikkakin ja onhan tuo melko komiakin. Soittotatsista on vaikea mennä sanomaan ku en oo testannu, mut yleisesti charvelit on kyll omaan käteen passanut meleko napakasti. Mikä perkele täs on vikana!!!! Laitetaanpa vähä lisää hökää pesään nii eiköhä se siitä. |
gegguli 22.04.2012 11:43:39 | |
---|
alsnaksna: Jos oon oikein ymmärtäny nii tuollasissa recessed floikissa ei voi kääntää tremoloa ylöspäin ollenkaa, vaan painamaan alaspäin. Joilleki ei varmaa oo ongelma. Eiku tuossa recessed floikassahan nimenomaan on se routtaus että pystyy vääntämään kampea ylöspäin. non-recessediä ei voi vääntää ylöspain. Jos vaikka kattoo tosta kuvasta niin kyllähän se näkyy ihan selvästi, että siinä on se routtaus. |
TTV 22.04.2012 11:49:12 | |
---|
Eikö tän ketjun voisi jo lukita? Aloittaja nakkelee uutta Thomann listaa 1-2 settiä sivua kohden ja muut höpisee mitä höpisee. Aloittaja ei juurikaan edes osallistu muuta kuin uusien löytöjensä osalta. Ehkä jelppikerho olis oikea paikka "pojulle"? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
kitarapoju97 22.04.2012 16:25:49 | |
---|
TTV: Eikö tän ketjun voisi jo lukita? Aloittaja nakkelee uutta Thomann listaa 1-2 settiä sivua kohden ja muut höpisee mitä höpisee. Aloittaja ei juurikaan edes osallistu muuta kuin uusien löytöjensä osalta. Ehkä jelppikerho olis oikea paikka "pojulle"? Lukitkaa te vaan ku ei oo muuta tekemistä kun tulla valittaan. Ei mua haittaa P.S ite en osaa |
TTV 22.04.2012 16:33:09 | |
---|
kitarapoju97: Lukitkaa te vaan ku ei oo muuta tekemistä kun tulla valittaan. Ei mua haittaa P.S ite en osaa Eipä mullakaan natsat riitä lukitsemiseen (onneksi), eikä tapanani ole turhasta valittaa. Tää sun kysely on vaan melko ykspuolista, etkä juurikaan edes kommentoi annettuja vastauksia. Listaat vaan lisää uusia kitaroita ja kyselet muiden mielipiteitä ilman mitään selkeää päämäärää. Helpotat itsesi ja muiden elämää päivällä, kun poikkeat musakaupassa testaamassa jotain kitaraa. Jos taas asut jossain syrjemmässä, niin tilaa Thomannilta yks "mieluinen" kitara ja kokeile sitä, sen saa palauttaa jos ei olekkaan niin mellevä kuin aluksi näytti. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
edenbeast 22.04.2012 16:35:34 | |
---|
Se kitara mikä sopii sun räpylöihin ja budjettiin ja näyttää esteettisesti sopivalta on todennäköisesti kuin sulle tehty. Koesoitto auttaa asiaa. Muuten tuo kysymys on vähän samanlainen kuin kysyisit minkälaiset housut sun kannattais ostaa. Kukaan muu kuin sinä itse ei voi tietää mikä kitara sopii soitettavuudeltaan sun käsiin. |
lonelyplayer 22.04.2012 16:42:52 | |
---|
|
Heroooh 22.04.2012 17:48:20 | |
---|
Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer |
kitarapoju97 22.04.2012 19:31:47 | |
---|
|