Ruosteessa 04.04.2012 14:53:40 | |
---|
oisko jollain 51 koodia - mustat sydämet biisiin sointuja |
hexa64 04.04.2012 20:36:23 | |
---|
Oon aiemminkin udellut sointuja Yön Kiitos ja kunnia-biisiin. Itellä niin huono korva ettei saa kuuntelemalla selvää...että pliis, joku musikaalisempi, auttakee..!! |
Morus Bassanus 05.04.2012 01:06:49 | |
---|
hexa64: Oon aiemminkin udellut sointuja Yön Kiitos ja kunnia-biisiin. Itellä niin huono korva ettei saa kuuntelemalla selvää...että pliis, joku musikaalisempi, auttakee..!! Nuotit löytyy kirjasta Suomipopin helmiä 8. Lainaa vaikka kirjastosta. :) "It's better to burn out than fade away." -Kurt Cobain/Neil Young |
Morus Bassanus 05.04.2012 01:25:20 | |
---|
Me1kko: kls. - "Tyttö" on biisi. Miten menee säkeistön kitara. Siinä kohtaahan ei oo ku yks kitara (tai oon kuuro) Mun tabeis siinä soitetaan eka kaks tahtia D:n 6., tahti A:n 7. ja tahti A:n 4. kuulostaa vaan että siinä olis yks sävel mitä toi vetelee. Ja näis lukee että on komppikitara säkeistössä lisäks. Sit toi "Ja minä tahtoisin..."- kohta (2:30 ->). Miten menee säkeistön riffiin asti? Säkeistössä basso soittaa noita mainitsemiasi säveliä eli soinnutus menee |G#m|G#m| E |C#m|. Kitara taas soittaa takapotkuna pelkää g#-säveltä, joka löytyy esim. juuri tuosta D-kielen 6. välistä. Tossa välikohdassa veivataan sointuja E-F#-G#m. Ihan viimeinen sointu ennen taukoa on D#m. Kitara soittelee perusvemppausta sointujen pohjalta. "It's better to burn out than fade away." -Kurt Cobain/Neil Young |
Morus Bassanus 05.04.2012 01:44:51 | |
---|
Laulumi: Ystävän hautajaiset!! Keneltä löytyis Johanna Kurkelan Prinsessalle kappaleen nuotit/soinnut??? -Ansku Säkeistö: |Dm|C|Bb|F Kertosäe: |Bb|F|G| x2 |Dm|Dm/C|Bb|Dm| Vika kertosäe: |Bb|F|G| x3 |Bb|C|G| |Dm|Dm/C|Bb|Dm| x2 Hieman yksinkertaistettu versio, mutta sopii täysin laulun taustalle ja helpompi selittää ilman nuottipaperia. Osanottoni läheisesi menetyksestä. "It's better to burn out than fade away." -Kurt Cobain/Neil Young |
fender strat 05.04.2012 16:40:55 | |
---|
Moi:) Löytyiskö keltään Popedan Tää on se yö biisin sointuja,tabuja ?:) Rokrok!!!! |
Me1kko 06.04.2012 02:04:31 | |
---|
Morus Bassanus: Säkeistössä basso soittaa noita mainitsemiasi säveliä eli soinnutus menee |G#m|G#m| E |C#m|. Kitara taas soittaa takapotkuna pelkää g#-säveltä, joka löytyy esim. juuri tuosta D-kielen 6. välistä. Tossa välikohdassa veivataan sointuja E-F#-G#m. Ihan viimeinen sointu ennen taukoa on D#m. Kitara soittelee perusvemppausta sointujen pohjalta. Voisko joku ihan tabittaa ton välihässäkän, ei tajua miten toi "perusvemppaus menee :(. Kuulostaa et välis vetelis kolmeen, neljään kertaan samaa säveltä jne. Ei toi korvakuulolta soittaminen oo mun vahva ala. |
nicole 06.04.2012 11:51:10 | |
---|
Somebody else - the Giant Leap |
Anteeks kaikille! mulla oli aika tylyä tekstiä tuolla aiemmin. |
M.A.K-97 08.04.2012 10:28:59 | |
---|
Auttakaa! Sointuja ei löydy millään mistään Edu Kettusen biisiin Retki Meren Rantaan. Oisko täällä jotakuta jolla ois ees jotain kutinaa siitä, miten se menee? |
68thunder68 08.04.2012 17:14:06 | |
---|
Oon ettinyt sanoja ja sointuja Finlandersin kappaleeseen Oikeesti sanat löytyy,mut ei sointuja ja sama juttu Suvi Teräsniskan kappaleeseen Hento Kuiskaus,jos jollain on niin olis kiva saada vaik s-postiin mikatapioaaltonen68@gmail.com Kiitokset etukäteen!!!! Olis kiva päästä vaimolle laulaa ja soittaa noi kappaleet |
-Pisshead- 09.04.2012 04:48:38 (muokattu 09.04.2012 04:50:43) | |
---|
68thunder68: Oon ettinyt sanoja ja sointuja Finlandersin kappaleeseen Oikeesti sanat löytyy,mut ei sointuja ja sama juttu Suvi Teräsniskan kappaleeseen Hento Kuiskaus,jos jollain on niin olis kiva saada vaik s-postiin mikatapioaaltonen68@gmail.com Kiitokset etukäteen!!!! Olis kiva päästä vaimolle laulaa ja soittaa noi kappaleet http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=7889488 ja teräsniskan - hento kuiskaus em,d,c,d,em sen tahtoisin tunnustaa.. em,d,c,d tätä yötä kun.. am,g,d,em x2 iho muistaa.. g,d,em,hm,c,d,g,d x2 hento kuiskaus.. am,g,d,em ihoosi... c,d,em ja pienet toiveet... diudiu. |
Morus Bassanus 09.04.2012 18:42:25 | |
---|
Haluan nyt vedota kaikkiin kyselijöihin: Olkaa hyvät, ja käyttäkää mnetin omaa hakua sekä googlea ennen kuin kyselette sointuja biiseihin! En halua ilkeillä, mutta on raivostuttavaa lukea kyselyjä sellaisista biiseistä, jotka A) on plokattu eri puolille nettiä sata kertaa ja B) löytyvät ainakin kuudesta eri nuottikirjasta. Autan ainakin itse mielelläni apua tarvitsevia varsinkin sellaisissa biiseissä, jotka ovat haastavia tai vähän plokkailtuja, mutta toivoisin myös edes hitusen omaa vaivannäköä näissä asioissa. Tuntuu oikeasti tosi ikävältä vastailla joka toiseen viestiin "hae kirjastosta tai kato googlesta"... Pidetään threadi puhtaana ja mieli kirkkaana! "It's better to burn out than fade away." -Kurt Cobain/Neil Young |
rontoo 11.04.2012 11:49:13 | |
---|
|
rikister 12.04.2012 19:50:54 | |
---|
Eli tietäiskö joku soinnut jotka soi Another Brick In The Wall:in soolon aikana? Koulun konsertissa olis tarkoitus vetästä jos kitaristi vaan sen opettelisi. Kiitos jo etukäteen! |
sustain65 12.04.2012 20:55:46 (muokattu 13.04.2012 19:41:12) | |
---|
rikister: Eli tietäiskö joku soinnut jotka soi Another Brick In The Wall:in soolon aikana? Koulun konsertissa olis tarkoitus vetästä jos kitaristi vaan sen opettelisi. Kiitos jo etukäteen! Varmaan tarkoitit part 2:sta? Se on se mikä radiossa yleensä soi, eikä siinä part 1:ssä taida varsinaista sooloa ollakaan. En ole tätä ehtinytkään vielä kokeilla, mutta nuottikirjan mukaan soinnut ovat: | D5 | Dm | Dm C | C | | C | Dm | Dm C | | Dm | Dm | D9 | D9 | Dm | | Dm (tauko) | D11 | D11 | Dm7 | | Dm7 | G/D | G/D | Dm7 | | Dm7 | G/D | G/D | Dm7 | Dm7 | | C/D | C/D | Bb/D | Bb/D | | C/D | C/D | N.C. | En tietenkään ota vastuuta siitä että olisivat varmasti oikein. |
rikister 13.04.2012 18:36:30 | |
---|
sustain65 Juu part 2 tarkoitin. Onko liikaa pyydetty jos laittaisit soinnut tahdeille ( |Dm|Dm C| )jne. ? Kiitos näistä kuitenkin! |
sustain65 13.04.2012 19:44:39 (muokattu 13.04.2012 19:51:36) | |
---|
|
AlaE 13.04.2012 20:58:12 | |
---|
M.A.K-97: Auttakaa! Sointuja ei löydy millään mistään Edu Kettusen biisiin Retki Meren Rantaan. Oisko täällä jotakuta jolla ois ees jotain kutinaa siitä, miten se menee? 2x em em hm hm am am C D kerto C G am D C G am D G G Kokkeile tuohon tapaan. Salvo honore |
rikister 14.04.2012 10:51:48 | |
---|
sustain65 Kiitos tästä, luulis että noi tiedot riittää. En kyllä tiedä miten en ole tuota itse huomannut. :) |