Jabbe 16.04.2004 14:56:50 | |
---|
Huomasin sattumalta levykaupassa että GR:n uusi Domesticity on ilmestynyt. 20 sekuntia kuuntelin ja levy tarttui messiin. Tuntuu vielä paremmalta kuin edellinen Superweekend. Varmasti paras levyostos vähään aikaan, suosittelen! Onko muut hommanneet jo tätä? My name is Baron, Jabbe Baron. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
Sinkku löytyy, ja kova on. Harkinnassa tuo levy, täytyy käydä koekuuntelemassa. |
krushing 17.04.2004 12:12:43 | |
---|
Enpä ole vielä hommannut, levyjulkkarikeikalla tosin olin. Iha hyvältä uusi matsku kuullostaa, mulle ei vaan nuo aikaisemmat levytykset juurikaan oo pudonnu (livenä eri juttu). Kaverit kerto kyllä että olisi paras GR-julkaisu tähän mennessä. Pitänee tarkistaa. |
strange(r) 17.04.2004 20:56:09 | |
---|
Giant Robotin uusi levy on loistava!! |
Rattata 18.04.2004 13:16:38 | |
---|
Sinkun oon ainoastaan kuullut ja hyvältä kuulostaa. Että täytyypä harkita. Ota rennosti, niin musakin kuulostaa paremmalta. |
Mankelikissa 19.04.2004 17:12:52 | |
---|
Levy oli pienoinen pettymys, kuten edellinenkin. Ehkä se johtuu siitä, että tulee aina verrattua bändin täydelliseen debyyttialbumiin. Jotenkin vain tuntuu, että näin lahjakkaiden muusikoiden pitäisi saada levyllä enemmän sitä kuuluisaa jotain. Onko se sitten groovea, en tiedä. |
mr_b 20.04.2004 21:51:23 (muokattu 20.04.2004 21:53:05) | |
---|
Kyllähän tämä toimii. Oikein hyvinkin. Superweekend oli rehellisesti sanottuna kuvottavan steriili ja tylsä levy, vaikka silläkin oli hetkensä. Enemmän vaihtelua ja (hmh, voiko näin sanoa) humaanimpaa kosketusta. Ja Public = Shopping on ilmeisesti ainoa olemassaoleva biisi kaupunginsuunnittelusta... Olenko säälittävä "ennen nämä olivat parempia" - fani, jos sanon että kaikkein eniten piden GR:n ekoista äänitteistä, ennen ensimmäistä levyä? Ehkä Zarkus Poussalla kuitenkin oli suurempi merkitys yhtyeen musiikkiin kuin luulin, vaikka äijä jotenkin ärsytti meikäläistä. Heh, katsoin juuri hyllyyn ja totesin että minullahan on ihan vino pino GR:n äänitteitä. Melkein kaikki sinkutkin. Koska minä olen ne kaikki hankkinut? Pitää varmaan kuunnella levyjään enemmän, eikä aina vain sännätä ostamaan lisää... :-) Damn right it's better than yours! |
Mohla 20.04.2004 23:02:01 | |
---|
Olen kai kieroutunut kun pidän tosta Superweekendistä ihan sairaasti. Tosin kyllä se eka iksi myös ihan todella paljon, mutta toka on myös ihan törkeen hyvä. Erilainen mutta törkeen hyvä. Suuret odotukset tuon uuden suhteen, mutta vaikea sanoa, kun ei ole vielä kuullut. Pahus. menee taas kaikki rahat kun on tullu niin perkeleesti hyviä levyjä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Flow 21.04.2004 10:51:26 | |
---|
Domesticity kuulostaa nyt parin kuuntelun jälkeen erittäin hyvältä lätyltä. Parhautta on Public = Shopping, Breaking Bones ja Cheap Hotel. Parempi tämä on kuin edellinen, joskin edellistä levyä en omista, joten kuuntelukin on siis vielä lapsenkengissä. "You grow up the day you have the first real laugh...at yourself." |
doolittle 23.04.2004 13:36:39 | |
---|
Onko kukaan päässyt kuuntelemaan sitä 33RPM Roboticsiä,siis sitä ihan ensimmäistä Giant Robot-levyä? "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Flow 23.04.2004 19:18:42 | |
---|
Siellähän se Giant Robotin kotisivuilla on ilmasiksi jaossa se ensimmäinen levy. "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" |
bastardo 02.05.2004 01:23:50 (muokattu 02.05.2004 01:25:32) | |
---|
Hiton hyvää meininkiä. Alkupuoli toimii hyvällä groovella, mutta What To Do on karmea biisi. Vaikuttaa siltä, ettei tuo Hosni-jätkä ole oikein perillä robottien meiningistä. Jälkipuoli on silkkaa viileää chilliä äärimmäisellä tyylikkyydellä, kuten asiaan kuuluu. Soundeiltaan levy parantaa äärikliinisestä ja innottomasta Superweekendistä juuri oikeaan suuntaan, vaikka CYWS:n tapaista soundia on nykyiseltä Robotilta turha enää odottaa. Hieno lätty. EDIT: typotpois I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands... |
Mohla 04.05.2004 02:57:56 | |
---|
Suosittelen myös tuota ensimmäistä levyä jonka saa siis ilmaiseksi niinkuin joku sanoi. Erinomaista tsillailua. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |