Aihe: Mainoksen "odotusmusiikki"
1 2
NHR
16.04.2004 00:25:25

Olikohan Radiolinjan vai Elisan tai jonkun vastaavan mainoksessa, kun joku kellaribändi (rumpali, basisti ja kosketinsoittaja) soitti sitä "odottelumusiikkia" (sellaista melko karua kellarihumppainstrumentaalia), muistatteko tällaisen nähneenne? En tiedä pyöriikö mainos enää, mutta ainakin pääsiäisenpyhinä vielä tuli.

Niin, varsinainen kysymys siis kuuluu, että mikä teidän mielestänne oli se biisi mitä ne jätkät siinä soittivat? Minulla on oma käsitykseni, mutta en kerro sitä vielä.

Entä tunnistiko kukaan ko. mainoksen soittajapoikia? Tiedä vaikka joku heistä tälläkin palstalla pyörisi..
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
Guderian
16.04.2004 00:35:34

Aavikkoa? Aavikkoahan kuului pari vuotta sitten Radiolinjan mainoksessa, ja samaa tyyliä tuntuu tuokin kappale edustavan. Kappaleesta en osaa tarkemmin esittää arvailuja.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
NHR
16.04.2004 01:28:42

Aavikkoa?

Saattoi muuten hyvinkin olla, mutta mistähän senkin sitten tarkistaisi...
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Bilharzia
16.04.2004 02:40:06
Noissa jätkissä on munaa. Ne on tr00. Ovat.
www.LifeofDebauchery.Com
Karlsson
16.04.2004 08:50:49
Olikohan Radiolinjan vai Elisan tai jonkun vastaavan mainoksessa, kun joku kellaribändi (rumpali, basisti ja kosketinsoittaja) soitti sitä "odottelumusiikkia" (sellaista melko karua kellarihumppainstrumentaalia), muistatteko tällaisen nähneenne? En tiedä pyöriikö mainos enää, mutta ainakin pääsiäisenpyhinä vielä tuli.

Niin, varsinainen kysymys siis kuuluu, että mikä teidän mielestänne oli se biisi mitä ne jätkät siinä soittivat? Minulla on oma käsitykseni, mutta en kerro sitä vielä.

Entä tunnistiko kukaan ko. mainoksen soittajapoikia? Tiedä vaikka joku heistä tälläkin palstalla pyörisi..

Ööh, siis näin kerran kaksi vikaa sekuntia tosta mainoksesta ja kiipparisti aikutti kovasti herra Vilunki 3000:lta. En ole varma kylläkään.
"Sam, kuningas!" -Keny
ghuul
16.04.2004 10:18:49
Mahtaako olla rumpalilla Suuri Shamaani -paita?
Vain runoilija.
Dunga
16.04.2004 11:24:55
Kyllä siinä ainakin Vilunki3000 on, muista ei tietoa. Mahtava mainos ja tarttuva biisinpätkä :)
"Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee]
aleksi
16.04.2004 18:48:10
Se biisi oli kyllä tiukka!

"Tai siis on." ;)
"open hands to the wind"
Mimi
16.04.2004 19:02:19
"Tai siis on." ;)

On joo tiukka, samoin ku soittajat... Hetkeen paras mainos mitä olen teeveestä nähnyt.. Mutta ei kuitenkaan vie ykköspaikkaa siltä sahkölankaan kusevalta ukolta =)
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
NHR
16.04.2004 19:11:52

Se biisi oli kyllä tiukka!

Niin, mutta mikä biisi se on? Minusta se kuulostaa eräältä kasarihitiltä, ei ehkä melodia niinkään, mutta sointupohja tuntui olevan aivan sama kuin... eeen kerro!
Eddie
16.04.2004 21:40:00

On joo tiukka, samoin ku soittajat... Hetkeen paras mainos mitä olen teeveestä nähnyt.

Harmi vaan, että se loppuu niin lyhyeen. Kaikki mainokset, joissa on hyvä musiikki tai jotka ovat muuten vaan hyviä, ovat aina lyhyitä.
"If you like metal, you´re my friend."
gheisari
17.04.2004 00:25:41
Radiolinja ja elisa
aleksi
18.04.2004 15:30:10
Aavikkoa?

Ei kuulemma ole.
"open hands to the wind"
leka
18.04.2004 17:58:50
vilunkin ja poikain "uusi fantasia" -kokoonpano on mainio
Minut lukittiin vahingossa galleriaan
Karlsson
19.04.2004 09:02:30
vilunkin ja poikain "uusi fantasia" -kokoonpano on mainio

Juh, näi o.
"Sam, kuningas!" -Keny
Hot RedX
19.04.2004 10:36:28
Radiolinja ja elisa yhdistyi ja se mainos on varmasti yksi maailman typerimmistä mainoksista, se jossa ne kaks äijää kiipee pullien kanssa sinne yläilmoihin.
moikkaamaan uutta työkaveria...
Eddie
19.04.2004 11:49:58

Radiolinja ja elisa yhdistyi ja se mainos on varmasti yksi maailman typerimmistä mainoksista, se jossa ne kaks äijää kiipee pullien kanssa sinne yläilmoihin.
moikkaamaan uutta työkaveria...

Siinä mainoksessa ei ole mitään ideaa! Ihan karmeeta sontaa.
"If you like metal, you´re my friend."
Tupuna
21.04.2004 11:25:53

Sehän oli Laura Braniganin Self Control. Ja vieläpä niin, että kun tulee odotusmusaa ennen klo 20:a, niin sittenhän tuo Self Control, "itsekontrolli" on aika hauska vitsi siinä mainoksessa. Odotus vaatii itsekontrollia.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
ghuul
21.04.2004 12:06:38
Häh? Onko muka Self Control tuo?
Vain runoilija.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)