sepisti 31.03.2012 18:20:46 | |
---|
sirdickyj: Ei kannatakaan jos ihan normaali kysymys on hyökkäävä ja provosoiva. Musta sä et oikein kuule jos noi asiat vertautuu tollee toisiinsa. Ja se on ok. Kaikki ei vaan kuule. Niinku ei noi tuomaritkaan. Ei maksa vaivaa alkaa Tupunan kans vääntämään. Ainakaan näihin kykykilpailuihin liittyvissä asioissa:) |
sirdickyj 31.03.2012 18:58:43 | |
---|
sepisti: Ei maksa vaivaa alkaa Tupunan kans vääntämään. Ainakaan näihin kykykilpailuihin liittyvissä asioissa:) Kyllä mä sen tiedän. Eikä mitän vääntöä edes synny. Mimmi on aika torilla. Mut se on ihan okei, mäkin varmaan olen monen mielestä. It's the singer, not the song. |
kk80 31.03.2012 22:31:51 | |
---|
blastoff: Minusta se raskaana oleva mimmi lauloi todella hyvin ja olisi kyllä ansainnut mennä jatkoon. Kuvittelisin että toi elämäntilanne ja kisassa jatkamisen epävarmuus hieman vaikutti Elastisen päätökseen. + En ihan tajua, miten toi Mikko valittiin heti suoriltaan jatkoon. Tyypillä on kyllä hyvä saundi, mutta jotenkin se tuntuu vetävän aika varman päälle ja nimenomaan se "rockin potku" vähän puuttuu. Täällä läntisellä Uudellamaalla tuntuu olevan jonkinlainen kampanja Mikko Sipolan puolesta. Ainakin sosiaalisessamediassa puolet tutuista liputtaa Sipolan puolesta eikä vähiten asuinpaikan takia. Johonkin kuorosodan tapaiseen puolivakavaan formaattiin tuo ehkä sopii paremmin, hölmöä jos aluepolitiikka sotketaan tähänkin. Ihan ok veto mutta aika tasapaksu. Oli kyllä selkeästi heikoin Elastisen tiimistä. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
sepisti 01.04.2012 00:06:01 | |
---|
bedlam: Mulla on pitkä kieli. Kyllä mullakin ylettää kieli poskeen niin sisä- kuin ulkokauttakin :) |
novo 01.04.2012 00:14:16 | |
---|
sepisti: Kyllä mullakin ylettää kieli poskeen niin sisä- kuin ulkokauttakin :) Aika harva ilmeisesti silti pystyy vetää hommat kieli poskella. Aika sääli. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Vurki 01.04.2012 01:04:35 (muokattu 01.04.2012 01:12:02) | |
---|
bedlam: Se Jackson-veto oli kyllä kova, isot pojot rohkeudesta! Jos ennakkoon olisi tiennyt, että MJ-mooveilla vedetään Bad ja vielä punaset pökät jalassa, niin olisi voinut ennustaa melkoista katastrofia, mutta siinä oli just oikealla tavalla kieltä poskella ja kaikinpuolin hyvin handlattu esitys. Olin jostain syystä vähän sivuuttanut koko tyypin aiemmin, ei mitään muistikuvia aiemmista esiintymisistä. Oon koko ajan miettinyt että uskaltaakohan kukaan vetää Popin Kuningasta. Rohkee oli veto ja todella siisti! Bad aika hurja piisi laulaa eikä laulu ihan putkeen mennytkään. Kyseisessä piisissähän käytetään sellasta puhelaulutyyliä, eikä Lauri oikein onnistunut sitä korvaamaan laulullaan. Tanssimuuvitkin alussa varsinkin hieman jähmeitä, mutta kokonaisuudessaan meininki oli joka tapauksessa ihan eri planeetalta muiden kanssa ja rohkeudesta indeed perkeleesti plussaa. Luulin että menee yleisöäänillä jatkoon. Mikon menestys oli yllätys, mutta kertonee suomalaisten mausta... laimea lallatus vie amerikkalaista groovea. Paska maa :D Kuten Elastinenkin totesi, show merkitsee tässä vaiheessa myös ja kokonaisuus huomioiden Lauri on kansainvälisin korvin kuunneltuna ja silmin katsottuna ihan kisan kovimpia. -------- Keskustellaanpa hei vähän ulkomusiikillisistakin jutuista. Mitä mieltä ite tyypeistä? Meinaan, onhan tuo Jesse aika ilmestys... varmasti herättää fiiliksiä niissä jotka ei ole vielä modernista suvaitsevaisuus-ismistä turtuneet liiaksi ;) Samoin Sanna Säntin kiusaamiskertomukset viimeks ja Nellin jeesustelu oli aika epämiellyttävää kuultavaa :D Iskelmä-Tanja on ilman musiikillisia avujaankin aivan liian iskelmä mun makuun. Sitten taas esim. Kimin ja Antin höpötykset oli kuolemaa tylsempiä, mutta siitähän Suomi tykkää. Ite diggaan Eveliinaa, ei oo ainakaan tähän mennessä antanut yhtään hassumpaa kuvaa itsestään :) Semmonen reipas meininki sillä. Aki vaikuttaa hyvältä hepulta kanssa, oli hauska mieten Elastinen kommentoi kuntoiluhommeleita. Joka tapauksessa ei ihan idols-ainesta. |
Tupuna 01.04.2012 11:17:24 | |
---|
sirdickyj: Kyllä mä sen tiedän. Eikä mitän vääntöä edes synny. Mimmi on aika torilla. Mut se on ihan okei, mäkin varmaan olen monen mielestä. Voiskohan nämä henk. koht. loukkaukset jotenkin loppua? Painoin jo varoitusta. Haastat riitaa aiheesta, josta en ole edes sanonut mitään (jos sanoin että oikea tippui, mutta en kyllä pitänyt Vähäsarjastakaan, sun mielestä olen ihan "torilla" kun en sanonut että Vähäsarjan olisi pitänyt tippua?) Haluaisin käydä täällä keskustelua, en provosoivaa ja trollaavaa keskustelua, jossa haukutaan toisia ilman syytä. Kiitos. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Alpha 01.04.2012 11:25:00 (muokattu 01.04.2012 11:29:29) | |
---|
Saisinko mäkin varoituksen, jos lupaisin viedä Tupunan kahville? E:Teinkin sen itse, ettei Tupunan tarvitse repiä lisää stressiä, vaan voisi ottaa hiukan rennommin ja suhtautua edes hieman huumorilla näihin asioihin. |
tukse 03.04.2012 21:04:26 | |
---|
|
Tupuna 04.04.2012 08:28:57 | |
---|
tukse: http://www.iltalehti.fi/voiceoffinland/2012040315410885_vf.shtml Kyllästyttävät nuo Mikko Sipolan ja Amanda Löfmanin biisivalinnat. Sipola vetää pelkkää amerikannykyrokkia (tylsää sellaista) ja Löfman ottaa käsittelyyn queenit, madonnat ja metallicat. Vielä voisi jonkun suuremmankin ottaa käsittelyynsä ja raiskata versiot ylimenevällä vibraton käytöllään. Mutta eipä sillä, tämä pieni kritiikki on aiheellista, koska taso on niin kova. Eniten odotan taas Mikko Herrasen esitystä. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Jkob 04.04.2012 11:10:24 | |
---|
Näkisin mieluusti Louhelan laulamassa Totoa. Äänen puolesta sopis kuin sukka nenään Wanking is timeless |
kk80 04.04.2012 18:53:50 (muokattu 04.04.2012 18:55:07) | |
---|
Tupuna: Löfman ottaa käsittelyyn queenit, madonnat ja metallicat. Vielä voisi jonkun suuremmankin ottaa käsittelyynsä ja raiskata versiot ylimenevällä vibraton käytöllään. Voisiko, Queenista on paha pistää enää isommaksi... Pitipä tulevasta Metallicasta tai ei niin aika paha tuotakaan kappaletta on vetää itsensä näköisesti. Valkkaisivat vähän tuoreempia / tuntemattomampia kappaleita niin vedosta saataisiin vähän fressimpi ja mielenkiintoisempi. Ikivihreät klassikot kuuluvat enemmän karaoken puolelle. Mutta eipä sillä, tämä pieni kritiikki on aiheellista, koska taso on niin kova. Eniten odotan taas Mikko Herrasen esitystä. Mä odotan Koskisen Live and Let Dietä. Sympaattinen kaveri, ok ääni (poislukien lievästi määkivä soundi) ja kaupanpäälle vielä kunnon eläytyminen. Tuokin kappale mahdollistaa kunnon badass ilmeet ja teatraaliset elkeet => loistavaa viihdettä. Nokialta poispotkitut Symbian -ohjelmoijat ovat nähtävästi saaneet pätkätöitä uuden äänestysformaatin kehittämisestä. Sen verran selkeältä toi "innovatiivinen" tuomarit - katsojat - spotify kolmikentältä kerättävä pistesysteemi vaikuttaa. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Lennu 05.04.2012 01:18:23 | |
---|
kk80: Voisiko, Queenista on paha pistää enää isommaksi... Pitipä tulevasta Metallicasta tai ei niin aika paha tuotakaan kappaletta on vetää itsensä näköisesti. Valkkaisivat vähän tuoreempia / tuntemattomampia kappaleita niin vedosta saataisiin vähän fressimpi ja mielenkiintoisempi. Ikivihreät klassikot kuuluvat enemmän karaoken puolelle. Tästä oon kyllä samaa mieltä. no is any good musics maked anymore... |
ferodoz 05.04.2012 06:47:04 | |
---|
kk80:Mä odotan Koskisen Live and Let Dietä. Sympaattinen kaveri, ok ääni (poislukien lievästi määkivä soundi) ja kaupanpäälle vielä kunnon eläytyminen. Tuokin kappale mahdollistaa kunnon badass ilmeet ja teatraaliset elkeet => loistavaa viihdettä. Se määkivä saundi voi olla aika hyväkin tuohon biisiin. Ainakin alkuperäisessäkin on, joten oikein paljon ei voida metsään mennä. www.suhdelukucoverband.fi |
Pylkkänen 05.04.2012 23:08:41 | |
---|
ferodoz: Se määkivä saundi voi olla aika hyväkin tuohon biisiin. Ainakin alkuperäisessäkin on, joten oikein paljon ei voida metsään mennä. Ai siinä Gunnareitten originaalissa?! :S Viikset miehen tekee! |
trashjones 06.04.2012 12:05:47 | |
---|
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
edit: ei mitn |
sirdickyj 06.04.2012 20:18:20 | |
---|
Nyt tää Saara Aalto kuulosti hyvältä. It's the singer, not the song. |
jazzmies 06.04.2012 20:20:49 | |
---|
sirdickyj: Nyt tää Saara Aalto kuulosti hyvältä. Saara kuulosti taas hyvältä - aivan kuten myös kaksi viikkoa sitten! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
sirdickyj 06.04.2012 20:24:38 | |
---|
jazzmies: Saara kuulosti taas hyvältä - aivan kuten myös kaksi viikkoa sitten! Mutta silloin vertautui alkuperäiseen ja sen pelin hävisi 100-0. Oman otteen puuttuminen ei nouse esiin kun vedetään ranskaksi. Herranen veti hutin. Biisi on jo vedetty tyhjäksi. It's the singer, not the song. |