Aihe: Squier-fanaatikoita?
1 2
h.e.k.a
05.04.2012 20:31:08 (muokattu 05.04.2012 20:32:40)
Ostin vajaa vuosi sitten Squierin Simon Neil signaturen, ja tuosta olen tykännyt kovasti. Vertasin tuota kaupassa pariin Fenderin jenkkiversioon aiheesta (SRV ja Standard), ja tuon soundi oli eniten mieleen. Tuo pohjautuu Classic vibe '60:een, mutta kaikissa mikeissä on käytetty sekä alnico III- että V-magneetteja. Tuolla yhdistelmällä soundi tuntuu olevan erittäin hyvin balanssissa, kun ohuemmat kielet eivät korostu niiin terävänä ja bassokielet puolestaan tuovat hyvin botnea soundiin. Lisäksi tuo istuu hyvin käteen, joten rahoille (hinta alle 400e) sai hyvin vastinetta. Värikin on mitä mainioin (kuva omakuvassa)...
"isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta...
Jii-Gee
05.04.2012 21:33:41

Mulla on ollut sekä CV Tellukka ja Made In USA -leimalla kulkeva Squier Stratocaster,kummastakin sit luovuin vain ja ainostaan syystä että;
J2280: Ainoa "vika" kaikissa Squiereissa on se onnettoman ohut kaula, siksi omakin lähti loppujen lopuksi myyntiin...

Straton liikkeistä ei mtn käryä,mutta Telen nykyinen omistaja lienee tyytyväinen hankintaansa koska kuvailee sitä näin;
rheinone:Ainoastaan yhden Skujun omistan: CV tellu taklaa täydellisesti tarpeisiini. Se on ihan yhtä hyvä kuin 90's MIJ Fenkku, joka oli mainio sekin.
Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's
aristoteles666
05.04.2012 21:37:43 (muokattu 05.04.2012 21:37:52)

h.e.k.a: Ostin vajaa vuosi sitten Squierin Simon Neil signaturen, ja tuosta olen tykännyt kovasti. Vertasin tuota kaupassa pariin Fenderin jenkkiversioon aiheesta (SRV ja Standard), ja tuon soundi oli eniten mieleen. Tuo pohjautuu Classic vibe '60:een, mutta kaikissa mikeissä on käytetty sekä alnico III- että V-magneetteja. Tuolla yhdistelmällä soundi tuntuu olevan erittäin hyvin balanssissa, kun ohuemmat kielet eivät korostu niiin terävänä ja bassokielet puolestaan tuovat hyvin botnea soundiin. Lisäksi tuo istuu hyvin käteen, joten rahoille (hinta alle 400e) sai hyvin vastinetta. Värikin on mitä mainioin (kuva omakuvassa)...

ihan makee, vaikken tiedäkään kuka simon neill on.
itse vuodesta 84 soittanut yhtä ja samaa kitaraa, alunperin musta, sittemmin keltaiseksi petsattu squier.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
Ikosaedri
06.04.2012 11:02:52
Kahta Squieria oon päässy tyypittää, toinen on Silver Series strato, japanilainen jostain kasarilta ja toinen on omistamani cv 50' tele. Kitaroiltahan kuulostavat ja tuntuvat. Hyvin toimii tuo tele enemmilläkin säröillä, joskin puhtaana ja akustisena on ääni kyllä hunajaa =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)