Aihe: Mättösäröpedaalia microcuben kaveriksi?
1 2
Ziggy Bubba
04.04.2012 21:57:52 (muokattu 04.04.2012 21:58:20)

Antroid: Ei mitään boostia, ku ei siinä cubessa oo boostattava. Jos tarvii pikkupurkista feikki-läskit mätöt, Metal Zone is da way to go, IMHO. Voisin piruuttaan kokeilla kyseistä comboa.

Ite asiassa MZ on ihan passeli, varsinkin jonkun hyvin speduja syövän pikkuputkarin kanssa. Epin Valve jr. & 1x12 -kaappi tuuttas jo aika passelia nykyhewiä. Ja ihan kotivolyymillä.

E: Ja ei se boosteri olekaan sitä varten, että lisää ruttua lähtisi. Se vaan tiukentaa soundia ja leikkaa jotain ilkeimpiä yläpäitä. Mutta ei se tosiaan MC:stä hyvää tee.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
Terry Pantheras
04.04.2012 22:04:57
Ziggy Bubba: Ite asiassa MZ on ihan passeli, varsinkin jonkun hyvin speduja syövän pikkuputkarin kanssa. Epin Valve jr. & 1x12 -kaappi tuuttas jo aika passelia nykyhewiä. Ja ihan kotivolyymillä.

E: Ja ei se boosteri olekaan sitä varten, että lisää ruttua lähtisi. Se vaan tiukentaa soundia ja leikkaa jotain ilkeimpiä yläpäitä. Mutta ei se tosiaan MC:stä hyvää tee.

MZ on vallan kelpo vaikkakin aika halvan kuuloinen, säätäminen on vaan pirun tarkkaa varsinkin niiden ylä- ja alamiddlenumiskojen kanssa...
Kaikkia ärsyttää kaikki
Antti1
04.04.2012 22:37:47
Mä tykkäsin hevistelyissä itse eniten kyllä siitä mursumallista gainit ja tonet täpöllä. Siinä oli sentään keskiääniä mukana, toisin kuin rectumissa. Kannattaa testata ajatuksella ja ilman ennakkoasenteita ennen polkimen hankintaa.
"Gradually slide from 12-bar Blues to a more Vivaldi-like cadenza. Intonation!"
Antti1
04.04.2012 22:38:19
Terry Pantheras: MZ on vallan kelpo vaikkakin aika halvan kuuloinen, säätäminen on vaan pirun tarkkaa varsinkin niiden ylä- ja alamiddlenumiskojen kanssa...

Korvat ja isot pojat kertoo, että se Diezel-modi tekis rutkasti lisää parhautta ko. polkimen soundiin.
"Gradually slide from 12-bar Blues to a more Vivaldi-like cadenza. Intonation!"
tomaattiorava
04.04.2012 22:53:36
Antti1: Mä tykkäsin hevistelyissä itse eniten kyllä siitä mursumallista gainit ja tonet täpöllä. Siinä oli sentään keskiääniä mukana, toisin kuin rectumissa. Kannattaa testata ajatuksella ja ilman ennakkoasenteita ennen polkimen hankintaa.

No cubella ku soittelee ni tuo nimenomainen mursumalli on reippaasti eniten ollu käytössä. On kyllä varsin kelpo ja monikäyttönen saundi ja dödöriffitelyssäkin tullu käytettyä mutta tolleen alavireestä vielä niin se matalalta junttaaminen jää aika nihkeeks...
Jucciz
05.04.2012 01:37:21 (muokattu 05.04.2012 01:38:29)
tomaattiorava: No cubella ku soittelee ni tuo nimenomainen mursumalli on reippaasti eniten ollu käytössä. On kyllä varsin kelpo ja monikäyttönen saundi ja dödöriffitelyssäkin tullu käytettyä mutta tolleen alavireestä vielä niin se matalalta junttaaminen jää aika nihkeeks...

Kerrohan nyt, mihin puistoon olet menossa terrorisoimaan ihmisiä alavirejunttasurinakitaroinnilla ja milloin, niin tiedän pysytellä mahdollisimman kaukana. Kohtelias ihminen soittaisi luureihin tai pysyttelisi kotona.

Totta puhuen: jos mulla ois nykyisin ikinä aikaa lähteä jonnekin puistoon kaveriporukalla hengailemaan, viimeinen asia, jota haluaisin roudata mukanani olisi sähkökitara, vahvistin ja vielä joku lisäpedaali + tarvittavat piuhat, olivatpa miten kompakteja tahansa. Itse ottaisin mukaan korkeintaan muutaman kympin akkarin ja paljon iloista mieltä. Sitä paitsi, akkarilla paistaa loppuillasta (aamuyöstä) mukavasti vielä parit Wilhelmit.

E: Jaa, Turusta... no ei ihmekään. Toisaalta, turvallisen kaukana, uskoisin. ;)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
TTV
05.04.2012 07:23:27
Jucciz: Kerrohan nyt, mihin puistoon olet menossa terrorisoimaan ihmisiä alavirejunttasurinakitaroinnilla ja milloin, niin tiedän pysytellä mahdollisimman kaukana. Kohtelias ihminen soittaisi luureihin tai pysyttelisi kotona.

Totta puhuen: jos mulla ois nykyisin ikinä aikaa lähteä jonnekin puistoon kaveriporukalla hengailemaan, viimeinen asia, jota haluaisin roudata mukanani olisi sähkökitara, vahvistin ja vielä joku lisäpedaali + tarvittavat piuhat, olivatpa miten kompakteja tahansa. Itse ottaisin mukaan korkeintaan muutaman kympin akkarin ja paljon iloista mieltä. Sitä paitsi, akkarilla paistaa loppuillasta (aamuyöstä) mukavasti vielä parit Wilhelmit.

E: Jaa, Turusta... no ei ihmekään. Toisaalta, turvallisen kaukana, uskoisin. ;)

Toisaalta, Helsinkiin olisi ihan mukava lisä tuollainen hevikatumuusikko, sitä R-heimon nuottiterroria on täällä jo ihan liikaa :-)

(P.S. Moderaattoreille tiedoksi, että yllä oleva teksi EI ole rasistista meininkiä!)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
dropD
05.04.2012 08:32:03

Jucciz: Totta puhuen: jos mulla ois nykyisin ikinä aikaa lähteä jonnekin puistoon kaveriporukalla hengailemaan, viimeinen asia, jota haluaisin roudata mukanani olisi sähkökitara, vahvistin ja vielä joku lisäpedaali + tarvittavat piuhat, olivatpa miten kompakteja tahansa. Itse ottaisin mukaan korkeintaan muutaman kympin akkarin ja paljon iloista mieltä. Sitä paitsi, akkarilla paistaa loppuillasta (aamuyöstä) mukavasti vielä parit Wilhelmit.

Mulla on kyllä vähän sama fiilis. Vaikka nurkissa lojuu ylimääräinen micro-cube ja jokunen ylimääräinen sähkiskin, niin ei ole edes käynyt mielessä noita mökkinuotiolle raahata. Akkari ja banjo istuu tunnelmaan paljon paremmin. Ja Pantera sopii banjolle kuin nakki silmään. Tämä on tullut muutemana auringonnousuun venähtäneenä nuotiohetkenä huomattua...
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus
tomaattiorava
05.04.2012 08:41:55
voi hyvä tavaton mitä nillittämistä...

Mut tommonen yllä mainittu hevi-katusoittaja ois kyllä ilahduttava näky. Varmaan joku Sabbath-osasto on raskainta mitä ite on kaduilla nähny soitettavan. Mitäköhän mahtais kaduntallaajat sanoa jos pokkana olis joku kadulla vääntämässä vaikka slayeria tai cc:tä laukku auki hiluja venaillen? Saattais tulla vartijat/poliisit aika vikkelään hätyttelemään... Epistä...
novo
05.04.2012 08:46:11
tomaattiorava: voi hyvä tavaton mitä nillittämistä...

Mielipide ei miellytä sinua niin se on nillittämistä?

Kerran oon kuullu yhen jepen soittavan säröjen kera kadulla ja olihan se typerintä mitä oon vähänkin osaavalta katusoittajalta kuullut, veteli tulilla rokkiboksia jonkin Henkan biisin päälle. Oli huikeeta. Huhu.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
tomaattiorava
05.04.2012 09:38:38
novo: Mielipide ei miellytä sinua niin se on nillittämistä?

No ei tämän ketjun tarkotus varsinaisesti ole lukea "mielipiteitä" ulkoilman + sähkökitaran mielekkyydestä, vaan säröpedaaleista.
Eli jos ei muuta sanottavaa keksi kuin nokkelaa turun disautusta tai itse aiheen kauhistelua, niin mun mielestä voi joko olla kirjoittamatta tai suksia syvälle vuittuhun.
tender.insanity
05.04.2012 09:48:03
Mitä jos jättäist jaksonin ja mikrokuben kotia ja vaikka vuvuzela tilalle?
Terry Pantheras
05.04.2012 10:21:08 (muokattu 05.04.2012 10:22:09)
tender.insanity: Mitä jos jättäist jaksonin ja mikrokuben kotia ja vaikka vuvuzela tilalle?

Tai kazoo - siinäkin on enemmän botnea ku microcubessa, eikä tartte erillistä säröä... Aloittajan aikomuksia sen enempiä dissaamatta.
Kaikkia ärsyttää kaikki
Räkkipeli
05.04.2012 10:35:45 (muokattu 05.04.2012 10:37:21)
Ketju aiheutti ylenpalttista karjumistam.

Itse olen vesittänyt Cuben soundia sillä Bad Monkeylla. Ei muuta itse soundia, mutta tekee siitä enemmän vetisen ja..hevimmän? Kokeile, halvaksi tulee.

Toisaalta, Helsinkiin olisi ihan mukava lisä tuollainen hevikatumuusikko, sitä R-heimon nuottiterroria on täällä jo ihan liikaa :-)

Olen itseasiassa parikin kertaa mm. Narikkatorilla päätynyt seurueeseen jossa jollain on keppi ja microcube messissä. Siistiähän se on soitella Helsingin keskustassa kesäillassa. Turusta en nyt tiedäm..
"Suht suomalaisia ja kaljanhuurusia suoria junttimielipiteitä."
tender.insanity
05.04.2012 10:45:56
Terry Pantheras: Tai kazoo - siinäkin on enemmän botnea ku microcubessa, eikä tartte erillistä säröä... Aloittajan aikomuksia sen enempiä dissaamatta.

Lähinnä tarkoitin kuulijoiden nautintoa. Wikipedian mukaan vuvuzela äänenvoimakkuus on 131db =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)