Aihe: Laney lc50-II faffari
1 2
saturnzreturn
14.04.2004 10:03:42
aattelin ostaa tommosen kun kuulostaa niin pirun kovalta..kehukaa ja haukkukaa
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
saturnzreturn
15.04.2004 09:31:16
kamoon oikeesti, tämmönenhän on joka jannulla

oli kyllä pimeen hyvän kuulonen mölytoosa, od-kanavalla kun heitti masterin täysille ja siitä lähti hakeen volumee, niin oli kyllä niin makeet soundit ettei mitään rajaa

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-131955.html

toi loota on siis suurinpiirtein kyseessä, paitsi että kuvan malli on lc30-II
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
Kapane
15.04.2004 13:18:20

toi faffari on ihan jees laney faffari. tosin tykkään enemmän noista tf faffareista. tosin mesan faffarit on ihan erilaisia faffareita marsun faffareista puhumattakaan.

okei nyt loppu vihjailu. ite en tykkää tosta rutosti. mutta en ole hirveästi kuullutkaan.
Paino on voimaa ylipaino on ylivoimaa [Kyllä Lähtee]
saturnzreturn
15.04.2004 13:24:01
ite en tykkää tosta rutosti.

mielenkiintoinen yhdistelmä kieltelevää ja myötäilevää vastausta
Kapane
15.04.2004 16:53:25

jos tykkään rutosti tykkään paljon

jos en tykkää rutosti tykkään vähän eli samapa tuo, mutta itse en ostaisi
Paino on voimaa ylipaino on ylivoimaa [Kyllä Lähtee]
Piirakka
16.04.2004 15:19:38
Asia vehje, mul on vuosia vanha Mk 2, 6L6 päätteellä,
alkuperäinen H&H kaiutin oli paska mut Vintage 30 rocks niinkuin aina : )

Uudet versiot tulee Celestionin ämyreillä ja niis on EL34 pääte, en o testannut mutta ei kuulosta huonolta paperilla..

Luottovehje tuo britti on, luukutusta ja keikkaa 7? vuotta ja hyvin pöhää, on putoillut kaapin päältä ja pakusta, pari tuoppia olutta föönattu konehuoneesta etc. ja hyvin pöhää..
"Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin
saturnzreturn
16.04.2004 15:58:12
Uudet versiot tulee Celestionin ämyreillä ja niis on EL34 pääte, en o testannut mutta ei kuulosta huonolta paperilla..

tämäkö siis koskee otsikon vahvistinta? jos niin, niin voisitko hieman selittää tuota kun en ole hirveä kaappifriikki..

eikös tämä ole ihan kokonaan putkivehje...

kävin kattomassa hintoja ja sanoivat että maksaa 950€..eikös se ole jo aika kallis?
Volle
16.04.2004 16:02:13
Kokoputkivehje toi ymmärtääkseni on. EL34 ja 6L6 ovat vain eri putkityyppejä.

Laney on muuten hiano merkki, mullakin on kaksi.
Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu.
Niskamies
16.04.2004 16:16:55 (muokattu 16.04.2004 16:17:51)
tämäkö siis koskee otsikon vahvistinta? jos niin, niin voisitko hieman selittää tuota kun en ole hirveä kaappifriikki..

eikös tämä ole ihan kokonaan putkivehje...

kävin kattomassa hintoja ja sanoivat että maksaa 950€..eikös se ole jo aika kallis?

Hyvät vaffarit on kalliita, oma Ashdown oli 895. Siinäkin celestionin elementti ja putkina 3*12AX7 ja 4*El84. Aika samantyylinen kun toi Laney, paperilla melkein identtinen kun toi LC30.
Sbassossa on neljä kieltä.
Piirakka
16.04.2004 16:37:02
Uudessa Laneyn katalogissa kaiuttimet on Celestionin, mallia ei kerrota.. H&H on kyllä merkki, kaiuttimet, vahvistimet etc. jota vältän, en o tavannut kuin paskaa..

Särökanavan gain toimii Celestion vintage 30 ämyrillä nollasta sataan selkeänä! H&H menee puuroksi jo kello 12 tienoilla..
Vahvistimesta tarvin itse vain pientä murinaa kun kovaa lyön, ja mä lyön..

Laney on mulle luottomerkki niinkuin sanoin, kaadapa flextoneen tai johonkin kaljaa ja koita saatko kuntoon : )

Muista kysyä tota uutta versiota kun testaat, vanhaan joutuu lisäileen noi kaiuttimet ja muut et saa LOISTAVAN vahvistimen, hyvä se on jo kaupasta

VC30 212 hankinta listalla..
"Pohjolan perukatkin puskemaan puskaa, ettei sitä tavitse muualta kusaa.." -Jukka Poika-
Niskamies
16.04.2004 16:41:03
Mitä käytännön eroa on ECC83 ja 12AX7 etuasteputkilla?
Niskamies
16.04.2004 16:48:10
Toinen merkintä on amerikkalainen ja toinen eurooppalainen. Sama putki muuten.

Elikkäs ECC83 ja 12AX7 on sama putki?
Volle
16.04.2004 16:50:13
Elikkäs ECC83 ja 12AX7 on sama putki?

Joo.
Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu.
Exhausted
18.04.2004 16:16:48

mulla on tuollainen vahvari. clean kanava tosi hyvä, särökanava ihan hirveä. tai ehkä johkin blues-sooloiluun sopii mutta ei rokkiin. tosin oon aina käyttäny mallintavaa etuastetta tuon kanssa ja se on muutenkin vaan reenikämppäkäytössä.
saturnzreturn
18.04.2004 17:33:39
mulla on tuollainen vahvari. clean kanava tosi hyvä, särökanava ihan hirveä. tai ehkä johkin blues-sooloiluun sopii mutta ei rokkiin. tosin oon aina käyttäny mallintavaa etuastetta tuon kanssa ja se on muutenkin vaan reenikämppäkäytössä.

hmm.. minä kun käytin tuota juurikin särökanavalla sillee et masteri täysille ja siitä haettiin vola, niin kuulosti pirun hyvältä..

toisaalta kyllä tuolla hinnalla olis paras olla hyvät soundit molemmissa kanavissa, kyllä tuo on aika kallis vehe, ostin tollasella hinnalla joskus marsun jcm 800 100w nupin ja marsun 300w kaapin!

siinähän on myös lo ja hi inputit, joiden merkitys lienee selvä, mutta onko niille molemmille oikeasti järkevää käyttöä?
Exhausted
18.04.2004 18:11:30

maksoin omasta LC50:stä pirulliset 666 euroa.

vähän se kyllä näyttää erilaiselta kuin tuo LC30 :o

http://koti.mbnet.fi/exhaustd/guitar/laney.JPG
Piirakka
18.04.2004 19:04:01
Tosiaan, mä käytän tuosta vain särökanavaa.. semi-clean särö sieltä, ja boostilla lisää..
"I play stratocasters because no one good has ever played one!"
saturnzreturn
19.04.2004 07:27:13
maksoin omasta LC50:stä pirulliset 666 euroa.

uutenako? mistäs noin halvalla sait?
Pluto
19.04.2004 08:27:13
Osta multa Lc50 ykkösmalli. Ihan sama peli, paitsi hianompi. Ja saisit halvalla...vahvarin siis.
Dillon, you son of a bitch!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)