Aihe: Huijarin uhreja?
1 2 3 4 518 19 20 21 22 23 24 25 26
Numb
03.11.2011 12:58:14 (muokattu 03.11.2011 12:59:01)

gravehill: Nimet siis viestissä ja otsikossa ihan oikein eli ilmeisesti kotisivuilta löydetty. Pikainen googlettaminen paljasti ihan samoja viestejä eri bändien ja artistien sivuilta. Jossain epäiltiin että keräilevät nimmareita väärentääkseen passeja tms.

Aaneloselle tussilla nyrkkiotteella iso X ja postiin.
I am the table. -James Hetfield
Murgo
07.11.2011 18:19:16

Numb: Aaneloselle tussilla nyrkkiotteella iso X ja postiin.

Tai kirjoittaa kauniilla käsialalla "Joulupukki" tai "Aku Ankka". Tosin postimaksun siinä kärsii.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
kata_H
13.02.2012 23:07:40
Heipä hei ihmiset.Nyt on teitä pakko valaista asiasta hieman,sillä minä olen kyseinen Karita Heinonen,ja kyllä,tili oli minun,mutta itse en huijausta tehnyt,enkä myöskään rahoja pitänyt..Minua huijattiin lainaamaan tiliäni niin kutsutulle kaverilleni Kosovolaiselle kassulle ja hänen suomalaiselle ystävälleen,jonka nimeä en tiedä..en myöskään tiedä liittyikö asiaan muita kun nämä kaksi miestä.Joka tapauksessa,minä suostuin hyvää hyvyyttäni tiliäni lainaamaan,ja menin nostamaan rahat kassulle.Ja sinä,joka laitoit sen 180,oikeudenkäynnistä on jo jonkin verran kulunut aikaa,etkä ole vieläkään yhteyttä ottanut,joten kerrohan minulle,miten minä siis voin sinulle maksaa sen 40euroa,jonka oikeus minut määräsi sinulle maksamaan?Sinulla on minun osoitteeni,sähköposti osoitteeni sekä puhelin numeroni,joten voisitko ystävällisesti ottaa yhteyttä minuun,niin saataisiin asia hoidettua. :) Kiitos
rosberg
16.02.2012 22:03:07
ihan vaan viikon vinkkinä, että sitä tiliä nyt vaan ei kannata lainata kellekään. sama pätee siihen, että jos joku haluaa sun kantavan laukkuja tullin läpi.
sinisilmäinen saa olla, mutta tyhmäksi on huono ruveta.
Battaya Love Machine
Thomas Häggblom
22.02.2012 16:14:57

Tänään tuli kirje oikeuslaitokselta koskien tekemääni rikosilmoitusta Sami Sinisalon petoksiin liittyen. Jotenkin kyllä pistää vihaksi tämä oikeusjärjestelmä, kun selvisi näköjään 3kk vankeudella. Ei sillä, että oma menetykseni olisi enempää vaatinut, mutta kun petoksia ja muita rikoksia oli toistasataa ja menetettyä omaisuutta yhteensä reilusti yli 10 000 euroa niin tuntuu, että eihän tuo 3kk ole mitään sen rinnalla.

Pisti myös hämmästyttämään tämän kyseisen Sinisalon nuori ikä. Miten voi noin nuorena jo olla tuollainen paatunut elämäntaparikollinen, joka ei selvästikään välitä ollenkaan ympäröivästä yhteiskunnasta eikä muista ihmisistä.. Todella surullista jotenkin.
www.soundcloud.com/loistava-polku
FuguManiac
22.02.2012 17:53:30

Meikäläinenkin joutui kyseisen Sinisalon uhriksi. Ja surkeatahan se on, kaverit huijaavat (eli varastavat) minkä kerkiävät ja kun joutuvat kiinni niin sanovat että, "sori ei meillä oo rahaa maksaa näitä takas kun on käytetty jo, kiittimoi!", eivätkä sitten joudu mitenkään edesvastuuseen. Ei pistä kuin ihmettelemään, että millainen sellaisen ihmisen mielenlaatu on, joka kykenee tollaseen moraalittomaan touhuun. Itse en pystyisi toimimaan näin, omatunto alkaisi kalvamaan vaikkei kiinni jäisikään.

Mutta kun rangaistukset tuota luokkaa ovat, niin eipä se kiinni jääminenkään taida pelottaa... ja jos ei omantunnontuskiakaan ole, niin mikäs siinä estää sumeilematta huijaamasta sellaisia, jotka vielä kanssaihmisiin luottavat?
rosberg
25.02.2012 01:38:56
munat pois ja valtiolle -henkistä metodia kaipaillen tässä itse veroja noin prosentilla 30 maksaen.
Battaya Love Machine
Roudantuoja
28.03.2012 13:47:36 (muokattu 28.03.2012 21:54:17)
No niin, taitaa olla joku sankari taas liikkeellä.

Koijari: Terve, löytyisi v30 8ohm kaappi oulusta. Tarjoa.
Minä: Rahdit kasvaisivat niin isoiksi, että tarjoan vähän, eli 250€.
K: Deal. Maksan rahdin. Minne laitan tulemaan
M: Onhan 4x12 sitten? Mikä merkki ja jos muuta tietoa vielä laittaisit?
K: mesa boogie

Tässä vaiheessa heräsi epäilykset, aloin kysellä kuvia joita ei saanut koska kameraa ei ole. Laittoi sitten kuitenkin netistä kopioituja kuvia puhelimeeni. Nyt alkoi olla jo pelin henki selvä joten ilmoitin myyjälle, että tuttavani Oulusta voisi tulla kaupat hoitamaan paikan päälle, niin ei tarvitse rahtien kanssa pelleillä. Tähän katkesi yhteydenpito.

Minusta aika klassinen huijausyritys, mitäs sitä hyvää kaavaa muuttamaan, aina joku menee kuitenkin retkuun.

Varokaa numeroa 0458573529
rosberg
04.04.2012 09:58:25
samalla numerolla muillakin foorumeilla. toivottavasti oulun poliisi nappaa sen (jos se nyt on oulussa).
Battaya Love Machine
markus16
04.04.2012 10:06:29
rosberg: samalla numerolla muillakin foorumeilla. toivottavasti oulun poliisi nappaa sen (jos se nyt on oulussa).

Tuskin se nyt sentään niin tyhmä on, että oikeaa asuinpaikkaansa kertoisi. Turpaan saisi työntää moista limasilmää.

Vihapuhe?! :o
Hyvä seksi on parempaa kuin taskulämmin kalja.
Roudantuoja
06.04.2012 12:58:30
rosberg
23.08.2012 21:27:27
torilla on taas ollut joku rikollinen, että olkaahan tarkkoina kun joku yrittää tulla maksukuitin kanssa kamoja hakemaan.
Battaya Love Machine
iba68nez
03.09.2012 20:59:37
Tuttavamme "Eetu Pakkanen" on taas herännyt talviuniltaan. Vastaili tänään ostoilmoitukseeni, paikkakuntansa on kuulemma Parkano ja email ee.tupakka.nen@hotmail.com

Eli varovaisuutta taas!
Stoalainen
04.09.2012 05:08:05
rosberg: torilla on taas ollut joku rikollinen, että olkaahan tarkkoina kun joku yrittää tulla maksukuitin kanssa kamoja hakemaan.

Näistä pitää aina muistaa katsoa päivämäärä. Kyllähän sitä maksaa voi ja saada kuitin, jossa näkyy summat ja kaikki, mutta jos maksussa eräpäivä on myöhemmin, ni johan sen voi peruutta jälkikäteen. Nää on melko amatöörihommia, mut menee läpi jos ei niitä päiviä hoksaa kattoa.
Too weird to live, too rare to die
komero
04.09.2012 11:38:03
kazaa: Näistä pitää aina muistaa katsoa päivämäärä. Kyllähän sitä maksaa voi ja saada kuitin, jossa näkyy summat ja kaikki, mutta jos maksussa eräpäivä on myöhemmin, ni johan sen voi peruutta jälkikäteen. Nää on melko amatöörihommia, mut menee läpi jos ei niitä päiviä hoksaa kattoa.

Ja aika kätevästihän nuo kuitit voi tekaista kuvankäsittelyohjelmalla, tai vaihtoehtoisesti suoraan selaimessa html:ää muokkaamalla (maksaa esim. 1e kaverille tai toiselle omalle tilille ja käyttää sitten pohjana tuota maksukuittia). Olipa hyvä, että tämän vinkin tähän laitoin koijareille.
iba68nez
04.09.2012 11:45:23
Samat elkeet on kaverilla kuin ennenkin:

>laita raha tilille FI66 4055 0011 2225 57 eetu pakkanen
>ja laita osoite niin laitan tulemaan kun siirto näkyy
>itselläni aktiapankki

Ja kun tietenkin ehdotin postiennakkoa + tarkistusoikeutta niin vastaus oli:

>näin toimin aina
>koska postiennakolla rahoissa kestää
>laita puolet nyt ja puolet kun perillä?

Jos heikkona hetkenä olette aikeissa alkaa hepun kanssa kauppoihin niin googlatkaa hänen nimeään, karu totuus paljastuu.
Twinkle
04.09.2012 15:31:00
kazaa: Näistä pitää aina muistaa katsoa päivämäärä. Kyllähän sitä maksaa voi ja saada kuitin, jossa näkyy summat ja kaikki, mutta jos maksussa eräpäivä on myöhemmin, ni johan sen voi peruutta jälkikäteen. Nää on melko amatöörihommia, mut menee läpi jos ei niitä päiviä hoksaa kattoa.

Lisäksi jos maksu on tehty työpäivien välissä, prosessoitu mutta ei siirretty kohdepankille, niin sen voi perua vielä pankkipäivien välissä.
rintapek
04.09.2012 18:31:10

rosberg: torilla on taas ollut joku rikollinen, että olkaahan tarkkoina kun joku yrittää tulla maksukuitin kanssa kamoja hakemaan.

Mä olen torikaupoissa sekä ostajana että myyjänä noudattanut semmoista periaatetta, et mitä oudompi ja tuoreempi nickki, sitä suurempi varovaisuus.

Palstalta kun nimittäin löytyy kymmeniä tai jopa satoja nickkejä, joita kaikkia en henkkoht tunne, mut voisin laittaa tavaran menemään tänään ja odottaa rahasuoritusta ostajan liksapäivään.

Muissa tapauksissa sitten jos käteisnouto tai ennakko tarkastusoikeudella ei kelpaa, niin kaupat jää tekemättä. Tavara ei maailmasta lopu ja muitakin ostajia/myyjiä löytyy.

En ny hirmuisen usein torilla kauppaa käy, olisinko ehken kymmenkunta kauppaa torilla tehny. Ainoassakaan ei ole ollu mitn valittamista. Toivottavasti ei silloinkaan, milloin itte olen ollu myyjänä. Mut ei ole valituksia mulle asti tullut.
One kind of music only - the good kind
Rämppy
07.09.2012 10:01:38
rintapek: Muissa tapauksissa sitten jos käteisnouto tai ennakko tarkastusoikeudella ei kelpaa, niin kaupat jää tekemättä. Tavara ei maailmasta lopu ja muitakin ostajia/myyjiä löytyy.

Tämä on harvinaisen totta. Suosittelen kaikille jäitä hattuun, kylmää harkintaa ja pikkuisen kärsivällisyyttä. Nämä huijarit ovat säälittäviä lutikoita, mutta toisaalta on noloa tyhmyyttä altistaa itsensä helposti huijattavaksi.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)