Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: musician"s friend onko hyvä kauppa
1
kitaramies123
02.04.2012 22:27:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saatan tilata tuosta kaupasta niin tietääkö kukaan onko luotettava?
 
Midrange
02.04.2012 23:39:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eivät toimita suomeen tietääkseni?
 
How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better
I3enjam1n
03.04.2012 22:44:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitaramies123: Saatan tilata tuosta kaupasta niin tietääkö kukaan onko luotettava?
 
Taitaa olla yksi USAn isoimpia musaliikeketjuja tai ainakin kuuluu siihen isoon kobserniin, joten luotettavuudesta ei pitäisi olla pulaa. Eivät vaan tosiaan taida toimittaa Suomen ja eikä tilaaminen sieltä varmaankaan halvemmaksi tule.
 
Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet.
varakeef
03.04.2012 23:13:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimittavat kyllä, eivät kaikkia tuotteita, mutta kuitenkin.
 
http://www.musiciansfriend.com/pages/international-customers
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
B-tone-flat
03.04.2012 23:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toinen ihan vastaavilla hinnoilla myyvä iso ketju on www.guitarcenter.com Itse olen kummankin asiakas. Mf:stä tilannut postitse usa osoitteeseen ja silloin rekisteröitynyt asiakkaaksi suomalaisella mail-osoitteella. Pommittavat mua jatkuvasti kaikenlaisilla speciaaleilla. Kokeilin ihan huvikseni tilata erilaisia musavehkeitä mutta eivät tosiaankaan toimita suomeen. Guitarcenterin kohdalla, josta myös saan postia jatkuvasti, pyydettiin tilattaessa Suomeen, soittamaan palvelunumeroon tai ottamaan yhteyttä mailtse. Ilmeisesti homma voi onnistua kun vaan soittaa sinne.
 
Marshall Amp makes Amazing Noise and has a Black Tone
Gabe
04.04.2012 10:46:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musician"s friend on luotettava ja iso kauppa, ja suomeen ovat ainakin ennen toimittaneet.
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «