BeastCircus 02.04.2012 23:29:08 | |
---|
Moses Hazyn pianisti on mun kitaramaikka ja Reckless Loven jätkiä oon jututtanu keikan jälkee. Ja Saara Aalto on mun tutun sisko Ja offtopic Oon pelannu katulätkää ja jäkistä Mikael Granlundin kaa =) |
baron 03.04.2012 11:11:50 | |
---|
BeastCircus: Moses Hazyn pianisti on mun kitaramaikka ja Reckless Loven jätkiä oon jututtanu keikan jälkee. Mamban ex-kiipparisti ja Five Corners Quintetin kiipparisti on olleet mun pianomaikkoja! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
BeastCircus: Ja offtopic Oon pelannu katulätkää ja jäkistä Mikael Granlundin kaa =) Jos tälle linjalle mennään niin mä oon pelannu Olli Jokisen kaa, aika paljonkin vielä. Junnuna oltiin samassa korttelijoukkueessa ja talvisin koulun jälkeen lähes joka päivä otettiin matsia lähimmällä urheilukentällä. Tarkemmin, Kuopion Kelloniemessä silloin asuttiin. Sit vielä Tuomas Nissinen on yhden hyvän kaverin pikkuveli, itse asiassa Kelloniemestähän se sekin. Myöhemmin kun Nissiset muutti muualle päin niin kävin kaverin luona kylässä ja Tuomas oli sitten meillä pihapeleissä maalilla. Tosin se oli vasta jotain 10-11v silloin.:D "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Röntgen-Jeesus 03.04.2012 14:02:34 | |
---|
juuso a: Jos tälle linjalle mennään niin mä oon pelannu Olli Jokisen kaa, aika paljonkin vielä. Junnuna oltiin samassa korttelijoukkueessa ja talvisin koulun jälkeen lähes joka päivä otettiin matsia lähimmällä urheilukentällä. Tarkemmin, Kuopion Kelloniemessä silloin asuttiin. Ootko Aargh The Rotten? Rob Halford on homo. |
juuso a 03.04.2012 16:11:08 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Ootko Aargh The Rotten? Mistä niin päättelet? "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Röntgen-Jeesus 04.04.2012 08:46:07 | |
---|
juuso a: Mistä niin päättelet? Kertoi samanlaista juttua Päällikkö Jokisen kanssa luistelusta. Rob Halford on homo. |
jperala 04.04.2012 09:00:25 | |
---|
Cisse Häkkinen morjesteli kun tulin bändikämpältä, olin silloin Jorvissä töissä ja marssin basso olalla ulos niin Cisse oli röökillä siinä :) Kuoli valitettavasti muutama viikko tämän jälkeen. |
artope 04.04.2012 09:39:15 | |
---|
jperala: Cisse Häkkinen morjesteli kun tulin bändikämpältä, olin silloin Jorvissä töissä ja marssin basso olalla ulos niin Cisse oli röökillä siinä :) Kuoli valitettavasti muutama viikko tämän jälkeen. No nyt sekin syy selvisi... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
juuso a 04.04.2012 09:46:35 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Kertoi samanlaista juttua Päällikkö Jokisen kanssa luistelusta. No en ole se kyseinen tyyppi, mutta olihan se Olli kova luistelemaan jo junnuna. Näin ne starbat erottuu jo ajoissa. Isoveljensä Ville oli myös kova kiekkomies, mutta sortui liikaan kusipäisyyteen eikä harjoitellut tarpeeksi, kun etumatkaa oli liikaa muihin nähden. Sitten muut rupesivat saamaan teknistä etumatkaa kiinni. Eipä sillä, oli se Ollikin sellainen kermaperse, että koppiin mentiin lämmittelemään kesken harjoitusten sun muuta. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Morphia 04.04.2012 10:46:53 | |
---|
Ted Curson lienee kuuluisin, kenet olen henk. koh. tavannut. MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
baron 04.04.2012 10:51:34 | |
---|
Morphia: Ted Curson lienee kuuluisin, kenet olen henk. koh. tavannut. Ai, mä oon soittanutkin sen kanssa! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Morphia 04.04.2012 10:57:19 | |
---|
baron: Ai, mä oon soittanutkin sen kanssa! Wou. On muuten ihan pirun mukava mies. MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
Epämuusikko 04.04.2012 12:53:35 | |
---|
Morphia: Ted Curson lienee kuuluisin, kenet olen henk. koh. tavannut. Vaikea sitä on olla tapaamatta, iso mies kun on. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Morphia 04.04.2012 15:41:39 | |
---|
Epämuusikko: Vaikea sitä on olla tapaamatta, iso mies kun on. Ootpas sä hauska. *tekonaurua* MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
velipesonen 04.04.2012 19:52:04 (muokattu 04.04.2012 19:52:33) | |
---|
baron: Mamban ex-kiipparisti ja Five Corners Quintetin kiipparisti on olleet mun pianomaikkoja! Tämän rinnalla minunkin saavutukseni kalpenevat aivan heittämällä, mutta hopealle pääsen koska olen opiskellut ähtäriläisen tai kuortanelaisen johdolla. Ähtäri on tärkeä koska Matthews taisi olla tavallaan sieltä ja Kuortane taasen on jos ei ihan naapurikunta niin tarpeeksi lähellä Ähtäriä kuitenkin. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Epämuusikko 04.04.2012 20:22:56 | |
---|
Morphia: Ootpas sä hauska. *tekonaurua* :D häntä en ole tavannut, mutta kuka tahansa joka suostuu käymään Pori Jazzeilla niin monta vuotta putkeen ansaitsee vaikka ja mitä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Morphia 06.04.2012 01:20:55 (muokattu 06.04.2012 01:25:04) | |
---|
Epämuusikko: :D häntä en ole tavannut, mutta kuka tahansa joka suostuu käymään Pori Jazzeilla niin monta vuotta putkeen ansaitsee vaikka ja mitä. Pitkä on tosiaan miehen "Pori Jazz - ura"; häntä näkee muutenkin usein Porin kesässä. Lienee mieltynyt kaupunkiimme, eikä ihme. :P Niin joo. Oon joskus kakarana rapsuttanut Neumannin Irlanninsusikoiraa, en tiedä oliko omansa, mutta semmosta joskus kaupungilla talutti. :D MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
baron 06.04.2012 08:58:25 | |
---|
Morphia: Pitkä on tosiaan miehen "Pori Jazz - ura"; häntä näkee muutenkin usein Porin kesässä. Lienee mieltynyt kaupunkiimme, eikä ihme. :P Niin joo. Oon joskus kakarana rapsuttanut Neumannin Irlanninsusikoiraa, en tiedä oliko omansa, mutta semmosta joskus kaupungilla talutti. :D Kun asui stadissa asui samassa yhtiössä kuin mä mutta en kyllä uskaltanut rapsuttaa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Morphia 06.04.2012 14:24:22 | |
---|
baron: Kun asui stadissa asui samassa yhtiössä kuin mä mutta en kyllä uskaltanut rapsuttaa. Koiraa vai Neumannia? ;D MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ |
Hynkel 15.04.2012 10:11:32 | |
---|
Kissin nykykokoonpanon olen tavannut kertaalleen tsägällä. Täydessä tällingissä vielä just ennen keikkaa. Se oli hienoa. Lemmyyn törmäsin Köpiksen kentällä, mentiin samalla koneella Prahaan. Lemmy istui bisneksessä ja muu bändi meidän kuolevaisten seassa. Tom Araya tuli kerran vastaan Helsingissä ja oli ehkä maailman siistein jätkä. Blackie Lawlessin olen tavannut myös mutta se oli ihan mulkku. Never argue with idiots. They drag you to their level and beat you with experience. |