Aihe: Line 6 mm4
1
askomiko
16.04.2004 15:01:41
Kaapissa lojuu. Ihan mukavat ne pulputukset on, jos efektejä käyttäisin niin käyttäisin.
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Wolffie
23.08.2004 23:48:41
Sama juttu itsellä tässä eli nostetaas jos vaikka joku kyseisen laitteen omistaja sattuisi huomaamaan.
Iban Artstar myynnissä jos jotain kiinnostaa
Jimi Henri
24.08.2004 00:41:53
Kaapissa lojuu. Ihan mukavat ne pulputukset on, jos efektejä käyttäisin niin käyttäisin.

myy mulle! mie tykkään pulputuksesta.
Talk Less Play More
JMP71
24.08.2004 11:47:47
Kyllä on laitteesta hyviä kokemuksia. Tukeva laitos, kytkimetkin vaikuttaa tukevilta. Säätönappulat on hiukan himpulan olosia, mutta ovat kuitenkin kohtuullisen turvassa jalkojen tieltä.

Soundit on miellyttäny ainakin minua. Hmm.. osta pois.
Hanki parempaa luettavaa.
Dumb
24.08.2004 12:10:54 (muokattu 24.08.2004 12:13:06)

Ihan tyytyväinen olen ollut koko nämä neljä vuotta, mitkä olen tuollaista aktiivisesti käyttänyt. Ainoastaan kerran keikalla omani petti minut, jolloin singaali kulki kyllä laitteen läpi, mutta katkesi heti kun kytki jonkun muistipaikoista päälle. Tuon jälkeen ei sitten taas olekaan ollut mitään ongelmia.

Tuossa vähän aikaa sitten kokeilin EX-1 Expression Pedaliani tuon MM4:sen kanssa ja se jäikin sitten pidemmäksi aikaa käyttöön. Tuplaa (tai, oikeastaan moninkertaistaan) kivasti soundimäärän, kun voi tehdä samasta kohteesta kaksi erilaista versiota (ja niiden väliltäkin löytyy vielä erilaisia variaatioita pedaalin ollessa ei-ääripäässä).

Sen verran täytyy antaa tuolle miinusta, että flanger-soundeissa on sellainen ärsyttävä pieni "häntä" ennen kuin kierto alkaa alusta. Olen tästä valittanut täällä ennenkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)