![]() 02.04.2012 14:06:09 | |
---|---|
Huippua! Päivämäärän suunnittelua voisi aloittaa pikkuhiljaa. tito: Noble&Cooley SS 14x5" tito: Sonor Delite 14x6" Kailis: Brady Wandoo Burl 14"X5,5" Kailis: Slingerland Super Gene Krupa 14"X5,5" WMP -59 Conrad Lant: Acoutin Custom Rosewood/Bronze 14x6,5" Conrad Lant: Slingerland Buddy Rich COB 14x6,5" VeKrio: Pearl Marvin "Smitty" Smith kupari 14"x4" Ferodoz: Pearl Reference Pure 14"x6,5" www.suhdelukucoverband.fi | |
![]() 02.04.2012 14:31:54 | |
Yritän ja yritetään hoitaa tää keissi maltilla ja herrasmiesmäisesti (ehdotus, ei palaute;) Tarkoitus on saada paikalle hyvä ja edustava kokoelma VIRVELEITÄ - se johtaa automaattisesti myös siihen, että omistajia on paikalla "edustava" määrä. Jos mahdollista, koetetaan maksimoida hyöty. Ehdotan, että pidetään yksi hyvä kokoontuminen, jatkoa seuraa sitten mikäli kiinnostusta vielä löytyy; esimerkiksi alueittain (kaupunki, lääni tms) jos niinkseen tulee. Mut se on sitten jo seuraava askel. Otetaan eka se eka. Onhan se niinkin, että monesti soittimet ovat viikonloppuisin - johon meeting siis osuisi - kiinni töissä tai (bändi)harjoittelussa. Mutta haetaan sellainen viikonloppu (la tai su) että mahdollisimman moni ns. harvinaisempi tai etsitty/haluttu soitin olisi mukana. Väistämätöntä on, että joku kiinnostava soitin ja myös sen omistaja jää pois tapahtumasta tai niin, että joku juuri niistä kiinnostunut ei pääse paikalle. Niin se vaan menee, mutta niinkuin edellä jo todettiin, jokainen zäänssi on uusi mahdollisuus. Totesin jo aiemmin, että ääniklippi ei kerro koko totuutta, mutta silti voimme samalla pyrkiä tallentamaan happeningia ja soittimia jollain tasolla (kunhan ei rupu-!) eli vähintään vertailukelpoisesti = esim yhdellä ja samalla välineellä (ääni/video) tallennettu ja koostettu klippi. No, tää oli yks idea; katsellaan tuonnempana. Kiitos palautteesta, näyttää että jo jotain kohderyhmää saataisiin paikalle, mutta lisää osallistujia/ehdokkaita kaivataan, vaikkapa : - Edge ja DW noin yleensä - Craviotto - Ayotte/GeorgeWay/Ford...mitäniitäkaikkianytonkaan - Supersensitive - signaturea kun on tehty moneen lähtöön : Katche, Fig, Cobham, Greb, J.R.Robinson(ainakin kahta merkkiä!), Weckl, Chamberlainit, Garibaldi jne jne... - Ludwigin (ja muutkin) nää Pioneerit ym Lyhyesti vielä mahdollisesta älämölöstä (kts edell.viestit) : - pieni, lyhyt esittely omista tuomisista, soundeineen. Yhteistä keskustelua ko.pelistä. Kalvot, virittely, äänityskokemukset ym. Jos pitäisi valita, niin jokainen kokeilee samaa kerrallaan, kuin että kaikki kokeilee kaikkia yhtäaikaa. Ainakin aluksi. Tämmöstä tähän hetkeen, hellasärö kutsuu;) Ideointi tervetullutta ! Play that song, not the instrument. | |
![]() 02.04.2012 15:06:23 (muokattu 02.04.2012 15:13:32) | |
Jos hetki on sopiva, voin tuoda tullessani tollasia niin saadaan Yamahaakin lyötäväksi. Mun osalta tapahtuman järjestäjä saa siivota noita mun tuomisia hyvillä mielin jos näkee sen hyväksi. tito: Noble&Cooley SS 14x5" tito: Sonor Delite 14x6" Kailis: Brady Wandoo Burl 14"X5,5" Kailis: Slingerland Super Gene Krupa 14"X5,5" WMP -59 Conrad Lant: Acoutin Custom Rosewood/Bronze 14x6,5" Conrad Lant: Slingerland Buddy Rich COB 14x6,5" VeKrio: Pearl Marvin "Smitty" Smith kupari 14"x4" Ferodoz: Pearl Reference Pure 14"x6,5" Keitiiem: Brady 12"x5" Keitiiem: Yamaha Steve Jordan 13"x6,5" Keitiiem: Yamaha Maple Custom 14"x5" | |
![]() 02.04.2012 20:36:37 (muokattu 02.04.2012 20:39:33) | |
Jepa! Mä oon kaukana, ja mulla ei ole kuin yksi virveli, joten mun menoihin ei tota päivämäärää kannata rukata. Olisko jo nyt heittää tarkemmin, että mikä seutu? Hki, Vantaa, missäpäin suurinpiirtein? Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. | |
![]() 02.04.2012 20:48:43 (muokattu 02.04.2012 21:09:02) | |
Hyvää listaa tulossa. Soittaja hei - olit sitten ammattilainen, aktiiviharrastaja, viikonloppudude, keltanokka - mukaan vaan ennakkoluulottomasti ! Varsinkin jos omistat mielestäsi jotain, mitä toisten olisi hyvä saada kuuleviin korviinsa. Sen verran voin alustaa, että itse olen kiinnostunut SOUNDEISTA ja semmoisesta musasta, josta 85 prosentissa matskusta VIRVELI läjähtää kakkoselle ja/tai neloselle, tavalla tai toisella. En osaa rudimentteja enkä minkäänvaltakunnan sooloja, mutta kun pääsee silloin tällöin soittamaan suoraa komppia hyvässä seurassa, niin fyysisesti & psyykkisesti parempaa saa hakea (joojoo, on selvillä jatkokommentit...;) Vanha ukko, joka tuumii, että "vielä kun sais ja pääsis reissullansa"...koskaan kun ei voi olla varma, milloin viimeisen kerran sitä pääsee "vetämään tyypit". Mikään soundi ei ole siis kielletty paikan päällä; jokaisella on paikkansa, joskus. Mielenkiintoinen "halpis" kuulostaa nyt jo hyvältä ! VeKrio: Jepa! Mä oon kaukana, ja mulla ei ole kuin yksi virveli, joten mun menoihin ei tota päivämäärää kannata rukata. Olisko jo nyt heittää tarkemmin, että mikä seutu? Hki, Vantaa, missäpäin suurinpiirtein? Olen tarjonnut treenikämppäämme Helsingissä, Pajamäessä, mutta ehdotuksia otetaan koko ajan vastaan, sekä sijainnista, valikoimasta että ajankohdasta (kts viestiketju). EDIT. Tänään posti toi James Gadson : Funk/R&B Drumming - dvd'n ! Play that song, not the instrument. | |
![]() 02.04.2012 22:19:25 | |
Meikä kanssa liittyy "JOS"-kerhoon. Eli jos ajankohta passaa, niin kun DW:täkin kyseltiin. Ja kulkeehan siinä muutakin mukana, jos jotakuta kiinnostaa. tito: Noble&Cooley SS 14x5" tito: Sonor Delite 14x6" Kailis: Brady Wandoo Burl 14"X5,5" Kailis: Slingerland Super Gene Krupa 14"X5,5" WMP -59 Conrad Lant: Acoutin Custom Rosewood/Bronze 14x6,5" Conrad Lant: Slingerland Buddy Rich COB 14x6,5" VeKrio: Pearl Marvin "Smitty" Smith kupari 14"x4" Ferodoz: Pearl Reference Pure 14"x6,5" Keitiiem: Brady 12"x5" Keitiiem: Yamaha Steve Jordan 13"x6,5" Keitiiem: Yamaha Maple Custom 14"x5" ÄM: DW Collectors Series Maple VLT 13"x5" (ÄM: Pearl All Maple Shell 12"x7", Kumun puuvanteella) (ÄM: Masters Custom 13"x4" Maple/Tamo) Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! | |
![]() 02.04.2012 23:26:25 | |
Voi pojat ;) Olisi kyllä aivan mahtavaa. Valitettavasti ei ole asiaa ihan lähiaikoina tuonne päin. Tuosta kuvasta olisi löytynyt joku messiin: http://muusikoiden.net/dyn/users/87331.jpg Sitten normi ja COB supra: https://picasaweb.google.com/103618 … 3avAE#slideshow/5302971067047520642 Tai kellopronssinen Sonor 4x14" (yksi lemppareistani nyt) https://picasaweb.google.com/103618 … kuvia#slideshow/5575842099533031522 Sonor Phonic Re Issue: https://picasaweb.google.com/103618 … kuvia#slideshow/5535416117093804258 Tai sitten tämä L2005 Ludwig BB, jota ei tule kovin usein otettua laatikosta esille: https://picasaweb.google.com/103618 … kuvia#slideshow/5726902207389589362 Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 02.04.2012 23:34:54 | |
hollmi-5: Tai sitten tämä L2005 Ludwig BB, jota ei tule kovin usein otettua laatikosta esille http://perfectpopsingles.files.word … 2/03/phil-spector-mugshot.jpg?w=500 I'm George W. Bush, and I approve this message. | |
![]() 02.04.2012 23:42:30 | |
Melkoisen makoisa ajatus tällainen kokoontuminen. Minullakin noita rumpuja olisi hyllyllinen, mutta rummut jököttävät pohjoisessa säilössä. Sattuisipa sopivalle ajankohdalle, niin pääsisi edes muuten vain paikan päälle ihmettelemään. | |
![]() 03.04.2012 15:38:42 (muokattu 03.04.2012 15:40:34) | |
hollmi-5: Voi pojat ;) Nyt Mika selitä miks toi slideshow löi melkein heti tän kuvan tuohon näytölle kun avasin yhden noista linkeistä! https://lh4.googleusercontent.com/- … 2520och%2520sarasyd%25C3%25A4n1.jpg Lisäyksenä että suosittelen jatkossa linkittämään suoran kuvan urlin, ei slideshow:n... "If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself." | |
![]() 03.04.2012 16:28:26 | |
EJ84: Nyt Mika selitä miks toi slideshow löi melkein heti tän kuvan tuohon näytölle kun avasin yhden noista linkeistä! https://lh4.googleusercontent.com/- … 2520och%2520sarasyd%25C3%25A4n1.jpg Lisäyksenä että suosittelen jatkossa linkittämään suoran kuvan urlin, ei slideshow:n... Jostain syystä tuonne on tullut tyttären tekele... Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 03.04.2012 20:39:02 | |
Oikein hieno idea! Harmi vain, että täältä Kuopiosta on sen verran pitkä matka ja ei tässä lähiaikoina ole muuta menoa sinne suunnalle. Tietty jos joku alkaa järkkäämään vastaavaa hommaa Kuopio - Jyväskylä akselille (mahd. Tampere), niin mikä ettei voisi osallistua. Edgeä, Designeriä ja Bonham-Supraa löytyisi testattavaksi. Mutta ei sotketa tuota hommaa tähän. Niin ja jos joltakin löytyy äänitys / kuvauslaitteistoa, niin ottakaa toki pätkää miitistä narulle! Esim Zoomin Q3 / H2 olisi tuohon hommaan oikein passeli. | |
![]() 05.04.2012 13:34:07 | |
Mahdollista osallistujalistaa-päivitys. tito: Noble&Cooley SS 14x5" tito: Sonor Delite 14x6" Kailis: Brady Wandoo Burl 14"X5,5" Kailis: Slingerland Super Gene Krupa 14"X5,5" WMP -59 Conrad Lant: Acoutin Custom Rosewood/Bronze 14x6,5" Conrad Lant: Slingerland Buddy Rich COB 14x6,5" VeKrio: Pearl Marvin "Smitty" Smith kupari 14"x4" Ferodoz: Pearl Reference Pure 14"x6,5" Keitiiem: Brady 12"x5" Keitiiem: Yamaha Steve Jordan 13"x6,5" Keitiiem: Yamaha Maple Custom 14"x5" ÄM: DW Collectors Series Maple VLT 13"x5" (ÄM: Pearl All Maple Shell 12"x7", Kumun puuvanteella) (ÄM: Masters Custom 13"x4" Maple/Tamo) marktark: Pearl FF 6,5 steel marktark: Pearl MMX 5,5 marktark: Gretsch 4416 COB 14x6" 80-luvulta (kiitos Mikael) Joo, vielä mahtuu hyvin näyttelykatalookiin kiinnostavia yksilöitä. Löytyiskö em. henkilöistä joltain paikalle Supraa, sekin eräänlainen referenssi. Tai sitten muualta. Erään Craviotton visuaalisesta ihastelusta tämäkin juttu sai alkunsa - löytyykö sisäistä värinää siitä pelistä ? Krille, pääseekö hän mukaan ? Ja hei, jos hyvin perustelee, voi tulla mukaan ilman virppaakin:) Tätä tilaisuutta ei voi missata ! Ilmoittautumiset tähän viestiketjuun ! Virvon varvon virpan, folks ! Play that song, not the instrument. | |
![]() 05.04.2012 13:43:53 | |
marktark: Mahdollista osallistujalistaa-päivitys. tito: Noble&Cooley SS 14x5" tito: Sonor Delite 14x6" Kailis: Brady Wandoo Burl 14"X5,5" Kailis: Slingerland Super Gene Krupa 14"X5,5" WMP -59 Conrad Lant: Acoutin Custom Rosewood/Bronze 14x6,5" Conrad Lant: Slingerland Buddy Rich COB 14x6,5" VeKrio: Pearl Marvin "Smitty" Smith kupari 14"x4" Ferodoz: Pearl Reference Pure 14"x6,5" Keitiiem: Brady 12"x5" Keitiiem: Yamaha Steve Jordan 13"x6,5" Keitiiem: Yamaha Maple Custom 14"x5" ÄM: DW Collectors Series Maple VLT 13"x5" (ÄM: Pearl All Maple Shell 12"x7", Kumun puuvanteella) (ÄM: Masters Custom 13"x4" Maple/Tamo) marktark: Pearl FF 6,5 steel marktark: Pearl MMX 5,5 marktark: Gretsch 4416 COB 14x6" 80-luvulta (kiitos Mikael) Joo, vielä mahtuu hyvin näyttelykatalookiin kiinnostavia yksilöitä. Löytyiskö em. henkilöistä joltain paikalle Supraa, sekin eräänlainen referenssi. Tai sitten muualta. Erään Craviotton visuaalisesta ihastelusta tämäkin juttu sai alkunsa - löytyykö sisäistä värinää siitä pelistä ? Krille, pääseekö hän mukaan ? Ja hei, jos hyvin perustelee, voi tulla mukaan ilman virppaakin:) Tätä tilaisuutta ei voi missata ! Ilmoittautumiset tähän viestiketjuun ! Virvon varvon virpan, folks ! Mulla olis m.m. röpelöinen Supra 14x5 mallia -69. Soundissa ei häpeä yhdellekään yllä mainituista :) On myös Supra 14x6,5 vm. -79 ja vähän muutakin. Jos ajankohta sopii niin osallistun mielelläni. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. | |
![]() 05.04.2012 13:54:47 | |
Pitäkäähän huoli että kalvot on kunnossa ja hyvin viritettynä. Noissa käy helposti niin että jonkun paavon rummut on vanhoilla kalvoilla ja huonossa vireessä, ja sitten vertailu käy vaikeaksi. Tai siis jengi ajattelee tosi helposti että huono rumpu jos se ei ole vireessä. ;) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 05.04.2012 15:22:13 | |
Kiitos ja nöyrä kumarrus sinne kuningaskunnan suuntaan ;) Tässähän on tsempattava entistä enemmän kun allekirjoittanutkin edustaa aika perusmaltillista linjaa virvelituomisiensa suhteen; jokainenhan jamppa säätää kamansa niin, että muut halkeavat kateudesta...eks niin ? Kokoelmasta päätellen markkuliinikin ois tervetullut mukaan, mut eihän sitä koskaan tiedä vaikka tärppäis, ulkomaanvieraita. Play that song, not the instrument. | |
![]() 05.04.2012 18:41:14 | |
Terve, Mulla olis muutama kiinnostava virveli (3 Craviottoa ja 5 Bradya, Noble & Cooley, Longo, Ludwig, Yamaha....). Jos vaan aika sopii niin voisin tulla piipahtamaan? | |
![]() 05.04.2012 18:44:05 | |
Phil: Terve, Mulla olis muutama kiinnostava virveli (3 Craviottoa ja 5 Bradya, Noble & Cooley, Longo, Ludwig, Yamaha....). Jos vaan aika sopii niin voisin tulla piipahtamaan? Haha sut me otetaan!! Sua tarvitaan :)) | |
![]() 05.04.2012 18:50:03 | |
Phil: Terve, Mulla olis muutama kiinnostava virveli (3 Craviottoa ja 5 Bradya, Noble & Cooley, Longo, Ludwig, Yamaha....). Jos vaan aika sopii niin voisin tulla piipahtamaan? Todellakin suosittelen järjestämään aikataulun niin että Phil pääsee. ;) Sillä on hyvät vehkeet! Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 05.04.2012 19:29:58 | |
markkuliini: Todellakin suosittelen järjestämään aikataulun niin että Phil pääsee. ;) Sillä on hyvät vehkeet! Ja on aina hyvä tuntea varakkaita rumpaleita jotka soittavat näin; http://www.myspace.com/music/player?sid=13161237&ac=now majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)