Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hinnoitteluapua?
1
Max Romantschuk
01.04.2012 17:59:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
 
Minulla on basso josta olisi aikomus päästä eroon. (Huom: Tämä ei ole myynti-ilmoitus.)
 
Kyseessä on joskus reilu kymmenisen vuotta sitten kaverin kaverilta ostettu käsittääkseni kustomoitu yksilö. Kaulan viritysnupeissa näkyy Yamahan logo, hämärä muistikuva on, että mulle olisi sanottu rungon olevan Fenderistä. Mitä itse osaan katsoa on ihan perustoimiva, mitä vähän sitä olen soitellut on kyllä ihan hyvin pelittänyt. DI-boksin kautta kuullostaa häiriöttömältä, vahvistinta minulla ei ole. Tästä on aikoinaan maksettu 2500 markkaa, mutta en sitten osaa sanoa oliko se hyvä tai huono hinta.
 
Otin jokuinen kuva bassosta:
http://imgur.com/a/SzZU5
 
Osaisiko muut tässä foorumilla kertoa kuvien perusteella tosta jotain lisää? Millaista kauppahintaa tolle sitten kannattaisi noin suurin piirtein asettaa, että pääsee siitä eroon muttei tule ihan täysin kusetetuksi? ;)
 
T.Nick
01.04.2012 18:06:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle ainakin suht vieraan näköistä osaa. Jos basso on tasolla "perustoimiva", niin ehkä 150€???
 
90 mice 2
J0K1
01.04.2012 18:13:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tuosta bodystakaan Fenderiä saa.
 
hollstro
01.04.2012 21:18:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä ole tuollaista nähnyt koskaan. Kokeilematta ei voi sanoa hinnasta paljon mitään. Jos on loistava soitin, 300 €, jos ritsa niin 50 €.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
basisti1971
02.04.2012 08:56:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Yamaha "Ergo" jotain?
 
Muistelen joskus moisessa tuollaiset "epätavallisesti" kiinnitetyt mikit bonganneeni.
 
Kuvan kera TalkBass sivustolle ja vuorokaudenajasta riippuen vastaus tullee muutamassa tunnissa.
 
T:Samuli
 
L.Ruoska
02.04.2012 16:25:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siisti body, tosin missä on tuolla tavalla kaularauta näkyvillä en osaa sanoa? Ei ole tullut vastaan. Muuten ois voinu ehkä veikata jotain Rockbassin bodyä käsiteltynä.
 
Headstock näyttää vahvasti siltä että se on ollut isompi aiemmin ja siitä on veistelty tuollainen tikkari.
 
Jos hyvä soittaa niin 150€, jos jotain speksejä (osien alkuperä) niin mahdollisesti enemmän.
 
Cthulhu Fhtagn!
rattledad
02.04.2012 17:00:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossain pikkurunkoisessa jammussa oli aikoinaan tuollainen lapa, voisi olla sellaisen kaula. Mutta tiedä häntä.
 
One man's OMG! is another's WTF!.
PasiB
02.04.2012 17:18:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli aikanaan lavaton Yamaha jossa oli tuon tyyliset mikit, jotenkin tähän suuntaan: http://i122.photobucket.com/albums/ … 50/aproud1/basses/YamahaXB-1006.jpg
 
Vaatevalintojen kultainen sääntö: kaikki passaa mikä peittää..
PasiB
02.04.2012 17:21:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa muuten olla tälläinen tuo kysytty basso: http://www.talkbass.com/forum/f126/ … ion-b-m-ii-short-scale-bass-673346/
 
Vaatevalintojen kultainen sääntö: kaikki passaa mikä peittää..
hollstro
02.04.2012 17:45:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PasiB: Taitaa muuten olla tälläinen tuo kysytty basso: http://www.talkbass.com/forum/f126/ … ion-b-m-ii-short-scale-bass-673346/
 
Aivan. Otettu maalit pois ja petsattu runko.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Max Romantschuk
02.04.2012 19:41:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos avusta kaikki, tollainen Yamaha Motion-B MBII sen täytyy tosiaan olla. :)
 
Täytyypi vähän kysyä vielä Googlelta millaista hintaa tosta ehkä kannattaisi kysyä. Miten itse tekisitte, ilmoitus tässä torilla vai Huuto.net:iin? Kohtuullista hintaa toki tahtois saada, mutta enempi tässä nyt haluan siitä eroon järkevässä ajassa vs. voiton maksimointi.
 
Tuskin on mitään järkeä tollaista postittaa? Paketointi ja lähetyskulut kuitenkin nousee melko korkeiksi kun ei ole mitään laukkua.
 
(Espoon Matinkylässä asuskelen, jos joku sattuu olemaan kiinnostunut ja tahtoo tulla kokeilemaan.)
 
hollstro
02.04.2012 20:03:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Max Romantschuk: Kiitos avusta kaikki, tollainen Yamaha Motion-B MBII sen täytyy tosiaan olla. :)
 
Täytyypi vähän kysyä vielä Googlelta millaista hintaa tosta ehkä kannattaisi kysyä. Miten itse tekisitte, ilmoitus tässä torilla vai Huuto.net:iin? Kohtuullista hintaa toki tahtois saada, mutta enempi tässä nyt haluan siitä eroon järkevässä ajassa vs. voiton maksimointi.
 
Tuskin on mitään järkeä tollaista postittaa? Paketointi ja lähetyskulut kuitenkin nousee melko korkeiksi kun ei ole mitään laukkua.
 
(Espoon Matinkylässä asuskelen, jos joku sattuu olemaan kiinnostunut ja tahtoo tulla kokeilemaan.)

 
Toi on pilattu kun mallit on pois. 50-100 € jos kelpaa silläkään kellekään.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
L.Ruoska
02.04.2012 20:25:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Max Romantschuk:
Tuskin on mitään järkeä tollaista postittaa? Paketointi ja lähetyskulut kuitenkin nousee melko korkeiksi kun ei ole mitään laukkua.

 
Pari kybää Postin kautta jos vedät vain kuplamuovia ja pahvia ympärille. Käy kerjäämässä vaikka Suomenojan F-Musiikista basson pahvipaketti, se täyteen vaan sanomalehteä tai styroksinaksuja tai jotain.
 
Jos haluat nopeasti eroon vie vaikka johonkin osto- ja myyntiliikkeeseen, esim. Itiksen Cash Storeen.
 
Jos siitä enemmän kuin 50€ haluat niin pistä Torille, ennen pitkää se menee kyllä kaupaksi mutta älä odota jonoa ovellesi ihan heti :)
 
Cthulhu Fhtagn!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «