Aihe: es-335 rock mikit
1
mäntsäläläinen
02.04.2012 19:10:25
Omistan tollasen kopion es 335:st. Ajattelin vaihtaa tohon peliini mikit. Sain hullun idean, että jos asennetaan ns ''rock mikit'' kitaraan. Toimisikohan yhdistelmä.
mäntsäläläinen
02.04.2012 19:35:20
Juuu. näin mäkin tän ajattelin. Haaveissa oli maks tollanen ac/dc tyylinen soitto, tosin myös blues/jazz ovat mulle tärkeitä. Joitain esim seyomor duncaneita olen katellu: kommenttia näistä?
lavaamo
02.04.2012 19:38:55
mäntsäläläinen: Juuu. näin mäkin tän ajattelin. Haaveissa oli maks tollanen ac/dc tyylinen soitto, tosin myös blues/jazz ovat mulle tärkeitä. Joitain esim seyomor duncaneita olen katellu: kommenttia näistä?

Kyllä sitä pitää Duncaneillakin ihan itte soittaa.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Neponen
02.04.2012 19:40:59

mäntsäläläinen: Juuu. näin mäkin tän ajattelin. Haaveissa oli maks tollanen ac/dc tyylinen soitto, tosin myös blues/jazz ovat mulle tärkeitä. Joitain esim seyomor duncaneita olen katellu: kommenttia näistä?

SH-4 ja Tb-4.
Jucciz
02.04.2012 20:15:25
Eikös 335:ssä ole maailman sivu käytetty PAF:eja tai PAF-henkisiä mikkejä - ja nehän jos mitkä ovat loistavat rokkimikit.

Tietty rokkikin on laaja käsite, mutta jos ei metalliin asti tarvitse päästä pelkillä mikeillä, mikä tahansa PAF-henkinen humbucker kyllä varmasti toimii monenlaisessakin rockmusassa hienosti.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)