Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: VAROKAAT TÄTÄ HUIJARIA! muuskoiden.net TORI lukekaa/välittäkää
1 2 3 4 5
salovja2
31.03.2012 09:25:29 (muokattu 31.03.2012 10:52:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Palstalla liikkuu NETTIHUIJARI mikäli sinua lähestytään / lähestetty herra PREPAID liittymän takaa sms-viestein. 0458573529
 
Tarjoten ostettavaksi juurikin 'sitä sinun halumaasi' tavaraa rahteineen ja tarjoten
Esimerkiksi 159035-373434 (Nordea Turku, keskustori konttori) alkusta nordea tilinumeroa. käytössä myös 100% varmuudella eri pankkien tilinumeroita: Aktia, Osuuspannki, Sampopankki jne.
 
Lupaa lähettää tarvittessa nopeasti.
"Vielä kerkeen viedä" "Yrittää pumpata lisärahaa minä maksan rahtit verukkeella"
"kallista laitteesta osa suoritusta" "haluaa rahat tilille"
 
Jokatapauksessa puhelimeen ei vastaa.
Postiennako tai mh-jälkivaade ei käy syystä ja toisesta.
 
Herra ilmoittaa olevansa "Oulusta" mutta veikkaa että paikkakunta vaihtuu joksikin pitkän etäisyyden paikkakunnaksi, jollon nouto ei onnistu. tällä hahmolla ei ole myöskään muusikoiden.net profiili tunnusta ja lähestymistapa on ollut toistaiseksi teksti viesti lähetys numero näkyy puhelimissasi. ( prepaid liittymä)
Huijari on -93 syntynyt mies turun suunnalta ja kalastelee pieniä summia..
osa suorituksia kalliista laitteista. Myös Vatteet ja LP-levyt kuuluvat repertuariin.
 
ÄLKÄÄ MAKSAKO MITÄÄN ENNEKUIN OLETTE NÄHNEET TUOTTEET, NOUTAKAA TAI POSTI/ MH ENNAKKO AVAAMISOIKEUDELLA Tms.
SELVITTÄKÄÄ KENEN KANSSA TEETTE KAUPPAA. 118 VARMASTI APUA! POLIISILLA ON "huijaustili ylhäällä" Joten tarkistakaa mihin olette maksamassa.
(Tämä kaveri imasee rahat samatien tililtä ulos) Pankkinne ei voi tehdä asialle mitään.
 
Mikäl teihin kohdistuu huijauksen edes yritys, pyytäkää tilinumero jatkakaa kauppaa kunnes saatte nimen ja tiliyhteystiedot ja tehkää
siitä rikosilmoitus. Näin me saamme mahdollisinman monta naulaa herran arkkuun
 
WATCH OUT!!
 
jk. minulta saa lisätietoa tarvittaessa.
soittamalla, julkisesti en voi kirjoitella.
Huijauksia on tällä viikolla tapahtunut useita ja "samuli" on poliisille ennestään
tuttu.
 
Vinkki: Matkahuollossa kun lähettää lähetyksen:kirjataan kuka lähettää ja kenelle vaikka sinulla ei olisi seuranta id:tä olemassa.
 
-Jaakko- lisätty: tilinumero ja puhelin numero..tod näk. vaihtuu piakkoin ;)
Muut palstalaiset vois lisätä muut pankkiyhteydet.
 
Gibson Joe Bonamassa Les Paul Studio-11 Epiphone Zakk Wylde Custom Les Paul AI-08 Musicman Stingray -79 Vox Pathfinder 10 + Boss ME-25
Mandarax
31.03.2012 10:06:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä kun näistä varoitellaan, hyödyttäisi kyllä enemmän jos vain laittaisi nuo tilinumerot sekä puhelinnumerot kokonaisuudessaan tänne julkisesti niin kauppoja tehdessään myyjän tietoja guuglaamalla törmäisi tähänkin varoitukseen.
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
ajay
31.03.2012 18:22:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turkulainen ja 93-syntynyt kuulostaa kovin tutulta: http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/30 … a+lahes+90+nettipetoksesta+Suomessa
 
Olisiko sama tyyppi, tai joku noista kavereista?
 
Toivottavasti jokainen uhri muistaa tehdä rikosilmoituksen!
 
Mika Kangas
31.03.2012 18:44:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on prepaid ja vituttaa kyllä kun noi huijarit käyttää prepaid- liittymiä ja pilaa kaikkien kyseisten liittymien käyttäjien maineen. Ei voi laittaa osto tai myynti- ilmoituksiin puhelinnumeroa koska se karkottaa monet potentiaaliset ostajat/ myyjät.
 
Celeb
31.03.2012 19:28:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mika Kangas: Minulla on prepaid ja vituttaa kyllä kun noi huijarit käyttää prepaid- liittymiä ja pilaa kaikkien kyseisten liittymien käyttäjien maineen. Ei voi laittaa osto tai myynti- ilmoituksiin puhelinnumeroa koska se karkottaa monet potentiaaliset ostajat/ myyjät.
 
Ota kuva kamoista sun nimimerkillä ja vaikka kellonajalla varustettuna paperilapulla, niin eiköhän se ole selvää kauraa että oot rehti kaupantekijä.
 
von spets
31.03.2012 19:37:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos mulle tuollainen pelle tekee kusetusta, käyn paikan pääällä vähän "moikkaamassa"! Takaan, että keskustelua tullaan käymään myös "käsimerkein".
 
www.myspace.com/thebadcaseband www.facebook.com/thebadcaseband
tender.insanity
31.03.2012 19:41:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

von spets: Jos mulle tuollainen pelle tekee kusetusta, käyn paikan pääällä vähän "moikkaamassa"! Takaan, että keskustelua tullaan käymään myös "käsimerkein".
 
Vihakirjoitus. Ilmoitettu eteenpäin.
 
jyrkalt
31.03.2012 19:45:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Vihakirjoitus. Ilmoitettu eteenpäin.
 
Vasikointia. Ilmoitettu... Ööh..
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
von spets
01.04.2012 14:46:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä vihakirjoitus? Minähän olen leppoisa kaveri :D
 
www.myspace.com/thebadcaseband www.facebook.com/thebadcaseband
Gabe
01.04.2012 17:45:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Celeb: Ota kuva kamoista sun nimimerkillä ja vaikka kellonajalla varustettuna paperilapulla, niin eiköhän se ole selvää kauraa että oot rehti kaupantekijä.
 
Toi onkin muuten hyvä vinkki. Ja se kannattaa muistaa jos nouto/haku/postiennakko ei onnistu on syytä epäillä jotain hämärää. Mitään vähänkään isompia summia ei ikinä kannata laittaa etukäteen kenenkään tilille.
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
sjouni
01.04.2012 21:37:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taisi olla samainen Oulun "samuli", joka mullekin tarjosi tavaraa pari viikkoa sitten. Palaneen käry oli hommassa onneksi heti läsnä ja koko kaupankäynti melko avutonta muutenkin. Mut tarkkana näiden veijareiden kanssa täytyy näköjään olla. Olen tehnyt torilla kamakauppaa vuosia erittäin korrektien ja luotettavien herrasmiesten kanssa. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun törmäsin tämän lajin "artistiin".
 
Gary the pine
02.04.2012 10:34:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Vihakirjoitus. Ilmoitettu eteenpäin.
 
Hamekangasta, lähetetty eteenpäin...
 
Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur!
Vetehinen
02.04.2012 10:55:32 (muokattu 02.04.2012 10:56:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Toi onkin muuten hyvä vinkki. Ja se kannattaa muistaa jos nouto/haku/postiennakko ei onnistu on syytä epäillä jotain hämärää. Mitään vähänkään isompia summia ei ikinä kannata laittaa etukäteen kenenkään tilille.
 
Näissä voi käyttää harkintaa. Käyttäjien profiilisivuja haistelemalla pääsee käryille minkälaisesta hiihtäjästä on kyse. Toi postiennakko on sellanen että kyllä se lähettäjänä arveluttaa, noudetaanko sitä sieltä konttorista oikeasti. Sit jos se laihialainen ostatteliija vielä tinkii postit ennakkokuluineen siihen omasta mielestä valmiiksi matalaan hintaan sisältyväksi, niin kiitos mutta ei kiitos. Joku 20-30 euroa ennakkomaksua tilille tuntemattomalta ostajalta on ihan ok. On edes joku pieni tae siitä että tuote ei palaudu lähettäjälle 14 vrk hyllytyksen jälkeen. Meni offariksi mutta menköön.
 
Music is the best escape.
Laulava Kylätohtori
02.04.2012 11:17:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mandarax: Hyvä kun näistä varoitellaan, hyödyttäisi kyllä enemmän jos vain laittaisi nuo tilinumerot sekä puhelinnumerot kokonaisuudessaan tänne julkisesti niin kauppoja tehdessään myyjän tietoja guuglaamalla törmäisi tähänkin varoitukseen.
 
Ehdottomasti samaa mieltä. Samoin kusettajan nimimerkki. Varsinkin siinä vaiheessa, kun kusetus on selvä, en ymmärrä, miksei kusettajan tietoja saisi julkaista.
 
San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano...
salovja2
02.04.2012 22:11:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä taas menin ihan senkin takia lankaan koska tiesin mitä olin ostamassa..
eipä Gibson Les paul case mitään niin erikoista ole. Ja moni kehunut sitä
vaniljan ominaishajua ja eipä sitten tullut tarkistettua kun summa oli alle
satasen..tyhmintä että tajusin noin tunnin jälkeen että mua kusetettu. koitin
korjata asiaa pankin asiakaspalvelun kautta täysin tuloksetta..rahoja ei
voinut jäädyttää millään. Panee silti vihaksi.
 
MUUT PALSTAN KUSETET VOIS LAITTAA NIITÄ TILINUMEROITA, NIIN ETTÄ
Tarkat ostajat voivat kuuklailla..mikäli epäillyttää..
 
Jaakko
 
sjouni: Taisi olla samainen Oulun "samuli", joka mullekin tarjosi tavaraa pari viikkoa sitten. Palaneen käry oli hommassa onneksi heti läsnä ja koko kaupankäynti melko avutonta muutenkin. Mut tarkkana näiden veijareiden kanssa täytyy näköjään olla. Olen tehnyt torilla kamakauppaa vuosia erittäin korrektien ja luotettavien herrasmiesten kanssa. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun törmäsin tämän lajin "artistiin".
 
Gibson Joe Bonamassa Les Paul Studio-11 Epiphone Zakk Wylde Custom Les Paul AI-08 Musicman Stingray -79 Vox Pathfinder 10 + Boss ME-25
MaxDamage
03.04.2012 07:13:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrkalt: Vasikointia. Ilmoitettu... Ööh..
 
Komppia tälle. Pientä rajaa pollarointiin! xD
 
On tietysti eri asia, että onko ylipäätään fiksua kirjoitella nettiin "mä hakkaan huijarit"- settiä, mutta itse ainakin ymmärrän tunteenpalon vaikka olenkin tämmöinen rauhaa rakastava yksilö.
 
von spets
03.04.2012 12:46:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On eri asia sanoa täällä foorumilla suoraan hakkaavansa jonkun kuin vihjailevansa aggressiivisesta neuvottelusta.
Minulla on ainakin pokkaa lausua, että jos joku minua yrittää kusettaa, hän saa sillä itselleen ikäviä ongelmia minun taholtani. Se mitä ne ongelmat ovat ja minkä laatuisia... sitä voi jokainen tahollaan mietiskellä jos huvittaa.
Toivottavasti tämän lukee myös kyseinen huijari ja miettii ottaako riskin...
 
Onneksi kuitenkin monen vuoden kaupanteko muusikoiden.netissä on mennyt osaltani hienosti herrasmiesten kanssa ja mitään ruttuilua ei ole tullut puoleen eikä toiseen. Siitä lähtökohtaisesti jatketaan!
 
www.myspace.com/thebadcaseband www.facebook.com/thebadcaseband
nothingnes
03.04.2012 13:57:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samaa mieltä ei muutakun turpaan vaan sillä se loppuu
 
visa tapissa ja thomannin paketti tulossa.
Numb
03.04.2012 14:23:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nothingnes: samaa mieltä ei muutakun turpaan vaan sillä se loppuu
 
Vastatkaamme laittomuuteen toisella laittomuudella...
 
Mun mielestä sarjana samantyyppistä rikosta uusiville voisi olla koventuva asteikko. Aina mätkäistään kovempi tuomio, jos samanlaisen teon uusii. Kyllä se kynnys jossain vaiheessa tulee vastaan, tai sitten on kopissa niin pitkään ettei pääse koijaamaan.
 
Terv. Kikki Hiiri
tender.insanity
03.04.2012 15:51:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nettihuijausten ja niihin lankeamisen loppuminen on yhtä todennäköistä kuin jos talvi ei yllättäisikään autoilijoita. Onhan se tyhmää tulla huijatuksi. Terve järki matkassa mukana ja enempää ei makseta toisen tilille kuin on valmis ottamaan takkiin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «