sirdickyj 30.03.2012 21:43:27 (muokattu 30.03.2012 21:54:35) | |
---|
Louhela on kisan paras laulaja. It's the singer, not the song. |
Alpha 30.03.2012 21:47:03 | |
---|
sirdickyj: Lohela on kisan paras laulaja. Kuka se on? Nelli ja Eveliina vetivät kyllä hienosti kanssa. |
Tolvanen 30.03.2012 21:58:18 | |
---|
sirdickyj: Louhela on kisan paras laulaja. Tämä. Omaan mieleen illan paras biisi ja parhaiten laulettuna. Miten se jatkoon meno oli kuitenkin niin tiukoilla? Ehkä omissa korvissa sitten jotain vikaa. |
sirdickyj 30.03.2012 22:03:55 | |
---|
Tolvanen: Tämä. Omaan mieleen illan paras biisi ja parhaiten laulettuna. Miten se jatkoon meno oli kuitenkin niin tiukoilla? Ehkä omissa korvissa sitten jotain vikaa. Ei vaan noi tuomarit ei vaan tajuu. Jos siis ideana on valita paras laulaja. Yksikään noista muista ei ole tota tasoa, harva edes koko kisassa. Ja biisivalinta just sitä mitä pitikin. It's the singer, not the song. |
TheBlackestEye 30.03.2012 22:10:04 | |
---|
Kun miettii tilannetta, joka oli ennen kaksintaistelujaksoja, niin on kyllä huvittavaa, että kisassa on mukana vielä kahdeksan miestä ja vain neljä naista. |
sirdickyj 30.03.2012 22:16:43 | |
---|
TheBlackestEye: Kun miettii tilannetta, joka oli ennen kaksintaistelujaksoja, niin on kyllä huvittavaa, että kisassa on mukana vielä kahdeksan miestä ja vain neljä naista. Miten nii? Tänäänkin oli haikeita rouvia. It's the singer, not the song. |
bedlam 30.03.2012 22:23:32 (muokattu 30.03.2012 22:24:16) | |
---|
Se Jackson-veto oli kyllä kova, isot pojot rohkeudesta! Jos ennakkoon olisi tiennyt, että MJ-mooveilla vedetään Bad ja vielä punaset pökät jalassa, niin olisi voinut ennustaa melkoista katastrofia, mutta siinä oli just oikealla tavalla kieltä poskella ja kaikinpuolin hyvin handlattu esitys. Olin jostain syystä vähän sivuuttanut koko tyypin aiemmin, ei mitään muistikuvia aiemmista esiintymisistä. http://www.petrilampela.net |
TheBlackestEye 30.03.2012 22:24:19 | |
---|
sirdickyj: Miten nii? Tänäänkin oli haikeita rouvia. Ei siinä. Parhaat ovat jäljellä ehdottomasti. Hassusti vain kääntynyt homma päälaelleen, kun aluksi tuolla oli Michaelin tiimiä lukuunottamatta ainakin neljä naista yhtä miestä kohti ja nyt sitten näin. |
Pylkkänen 30.03.2012 22:39:39 | |
---|
No ei kyllä tuo Vähäsarja mene edes hyvällä huumorintajulla tuonne parhaimmistoon! Sitten esim. Kallio tipahti pois. Kovaa on peli ja hyvä on taso. Tuo Lauri on ollut itelle kovin yllättäjä, ja jäi todella positiivisesti mieleen jo viime kerrasta. Toivottavasti menee pitkälle! Viikset miehen tekee! |
RainingRedPaint 30.03.2012 23:24:08 | |
---|
Lauri vie kaikki! Kävin samaa lukiota hänen kanssaan. Upee tyyppi. Tosi mukava :) |
ewq 30.03.2012 23:49:23 | |
---|
Petro Nelli ja Taru Ratilainen ois ansainnut jatkaa. Ainakin yhet miun suosikeista. |
Tupuna 31.03.2012 08:50:44 | |
---|
Nelli Petron ääni ei soi, ja välillä kuuluu epävireisyyttä. Oikea siis putosi, vaikka tällä kertaa en kyllä tykännyt Vähäsarjasta ollenkaan. Huhhuh. Lauri Mikkola ja Jesse Kaikuranta illan parhaat. Emma Salokoski Ensemblen Veden alla on muuten uusi tosi-tv-kisojen Hallelujah! Se esitetään aina, nyt laskin että jo neljästi olen kuullut biisin jossain. 1. Nuoren parin koreografian taustalla Dance-ohjelmassa 2010 2. Kuorosodassa Emman oman kuoron esittämänä 2010 3. Hennariikka Syvänteen esittämänä Idolsissa 2011 4. Jesse Kaikurannan esittämänä VoF:ssa 2012 Oon hiton hyvä statisti. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Ali 31.03.2012 09:55:05 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
novo 31.03.2012 09:59:53 | |
---|
bedlam: Se Jackson-veto oli kyllä kova, isot pojot rohkeudesta! Jos ennakkoon olisi tiennyt, että MJ-mooveilla vedetään Bad ja vielä punaset pökät jalassa, niin olisi voinut ennustaa melkoista katastrofia, mutta siinä oli just oikealla tavalla kieltä poskella ja kaikinpuolin hyvin handlattu esitys. Olin jostain syystä vähän sivuuttanut koko tyypin aiemmin, ei mitään muistikuvia aiemmista esiintymisistä. Miten sä saat kielen poskelle? Mää laitan huumorihommissa kielen poskeen. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
sirdickyj 31.03.2012 10:10:52 | |
---|
Tupuna: Nelli Petron ääni ei soi, ja välillä kuuluu epävireisyyttä. Oikea siis putosi, vaikka tällä kertaa en kyllä tykännyt Vähäsarjasta ollenkaan. Huhhuh. Lauri Mikkola ja Jesse Kaikuranta illan parhaat. Emma Salokoski Ensemblen Veden alla on muuten uusi tosi-tv-kisojen Hallelujah! Se esitetään aina, nyt laskin että jo neljästi olen kuullut biisin jossain. 1. Nuoren parin koreografian taustalla Dance-ohjelmassa 2010 2. Kuorosodassa Emman oman kuoron esittämänä 2010 3. Hennariikka Syvänteen esittämänä Idolsissa 2011 4. Jesse Kaikurannan esittämänä VoF:ssa 2012 Oon hiton hyvä statisti. Millä logiikalla "välillä kuuluu epävireisyyttä" on huonompi asia kuin se että koko biisi menee mistä sattuu ja huutamalla? Kuten tää Kaija Koo-yritelmä. It's the singer, not the song. |
Tupuna 31.03.2012 14:30:45 | |
---|
sirdickyj: Millä logiikalla "välillä kuuluu epävireisyyttä" on huonompi asia kuin se että koko biisi menee mistä sattuu ja huutamalla? Kuten tää Kaija Koo-yritelmä. Mä en aio vastata sun hyökkääviin ja provosoiviin juttuihisi ollenkaan. Tiedoksi. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
bedlam 31.03.2012 14:34:56 | |
---|
novo: Miten sä saat kielen poskelle? Mää laitan huumorihommissa kielen poskeen. Mulla on pitkä kieli. http://www.petrilampela.net |
sirdickyj 31.03.2012 14:46:59 | |
---|
Tupuna: Mä en aio vastata sun hyökkääviin ja provosoiviin juttuihisi ollenkaan. Tiedoksi. Ei kannatakaan jos ihan normaali kysymys on hyökkäävä ja provosoiva. Musta sä et oikein kuule jos noi asiat vertautuu tollee toisiinsa. Ja se on ok. Kaikki ei vaan kuule. Niinku ei noi tuomaritkaan. It's the singer, not the song. |
tsugaru 31.03.2012 15:14:26 | |
---|
Jos pelkkä ääni ratkaisee, niin tämän illan herrat ovat sen suhteen samalla lähtöviivalla. Jokin kuitenkin Mikon äänessä vetoaa sisimpiin jenkkituntoihini. - Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen |
Minusta se raskaana oleva mimmi lauloi todella hyvin ja olisi kyllä ansainnut mennä jatkoon. Kuvittelisin että toi elämäntilanne ja kisassa jatkamisen epävarmuus hieman vaikutti Elastisen päätökseen. + En ihan tajua, miten toi Mikko valittiin heti suoriltaan jatkoon. Tyypillä on kyllä hyvä saundi, mutta jotenkin se tuntuu vetävän aika varman päälle ja nimenomaan se "rockin potku" vähän puuttuu. |