Sperde 14.04.2004 09:29:03 | |
---|
Fennia tarjosi henk.koht järkevimmän vakuutuksen. Irtisanoin Tapiolan vakuutuksen juuri syystä, että autosta vietyjä ei korvata. Ei yön tunteina jaksa kaikkia romuja hotellihuoneeseen kantaa. Saatikka kun valomerkki lähestyy ja baariin on kiire. Fennia korvaa myös autosta viedyn, joskin pitää olla peitettynä. |
M.i.k.key 14.04.2004 11:53:02 | |
---|
Kiitos Sperdelle tuosta vinkistä. Taidan minäkin lähteä tutkimaan erilaisia vaihtareita... My name is Baron, M.i.k.key Baron |
baron 16.04.2004 10:36:22 | |
---|
Vakuutuskirjani saapui. Vakuutukseni on nimeltään "Arvotavaravakuutus" enkä kyllä pienellä präntättynä löytänyt mitään erikoisia "kieroiluja", milloin vahinkoa ei korvattaisi eli voimassa ympäri maailman ilman omavastuuta ja korvaisi kaikki ennalta arvaamattomat vahingot. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Vakuutuskirjani saapui. Vakuutukseni on nimeltään "Arvotavaravakuutus" enkä kyllä pienellä präntättynä löytänyt mitään erikoisia "kieroiluja", milloin vahinkoa ei korvattaisi eli voimassa ympäri maailman ilman omavastuuta ja korvaisi kaikki ennalta arvaamattomat vahingot. Kuulostaa vaarallisen hyvältä...suosittelen kuitenkin vielä keskustelua asiamiehen kanssa,ihan vaan varmuuden vuoksi,ettei tulis niitä ikäviä ylläreitä jos jotain tapahtuu... |
baron 16.04.2004 13:09:49 (muokattu 16.04.2004 13:12:30) | |
---|
Kuulostaa vaarallisen hyvältä...suosittelen kuitenkin vielä keskustelua asiamiehen kanssa,ihan vaan varmuuden vuoksi,ettei tulis niitä ikäviä ylläreitä jos jotain tapahtuu... Siinä oli esim. että katoamista yleensä ei korvata, mutta jos voi nimetä ajan ja paikan ja ilmoittaa siitä tuoreeltaan jollekin, niin korvataan. Kuulostaa vaarallisen hyvältä tosiaan. Edit: Mun upouusi soitin on mulle kuitenkin sellainen "silmäterä", että se ei joudu alttiiksi sellaisille tilanteille, mitä ei korvattaisi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
R.W. Piuha 16.04.2004 14:43:16 | |
---|
Siinä oli esim. että katoamista yleensä ei korvata, mutta jos voi nimetä ajan ja paikan ja ilmoittaa siitä tuoreeltaan jollekin, niin korvataan. Kuulostaa vaarallisen hyvältä tosiaan. Edit: Mun upouusi soitin on mulle kuitenkin sellainen "silmäterä", että se ei joudu alttiiksi sellaisille tilanteille, mitä ei korvattaisi. Niinkun aiemmin kerroin mulle sattui just tollanen katoaminen.Onni onnettomuudessa oli että mun vanhempi syntsa vietiin,olin ottanut uudemman kotiin,jostain syystä. Ja toinen onnekas sattuma oli se että poliisiasemalle oli vain joku sata metriä matkaa,oitis siitä paikasta menin tekeen rikosilmoituksen,ja uskomatonta kyllä siellä oli joku rikospoliisista käynyt tsekkaamassa paikan melko pian kuin myös tarkastaja vakuutusyhtiöstä ja rikos todettiin tapahtuneeksi sain asiallisen korvauksen,eli sillä kertaa kävi hyvin. Toi on kyllä hyvä pointti että vaikka on vakuutus,huolehtii silti henk.koht. kamoistaan eikä jätä niitä "heitteille" ! |
Kukko 18.05.2004 19:02:47 | |
---|
IF tarjosi PA-laitteille ja omille kitaroille (fender strato ja act-855 landola) 77 e/vuosi Korvaa periaatteessa kaiken minkä pitää(äkillinen rikkoutuminen varkauden yms.) "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Eddy 18.05.2004 19:19:17 | |
---|
IF tarjosi PA-laitteille ja omille kitaroille (fender strato ja act-855 landola) 77 e/vuosi Korvaa periaatteessa kaiken minkä pitää(äkillinen rikkoutuminen varkauden yms.) Mistä summasta kamat vakuutettu?Onko omavastuuta? Koskettelen soittimia... |
baron 18.05.2004 19:31:35 | |
---|
Mistä summasta kamat vakuutettu?Onko omavastuuta? Mun kamat on ostohinnasta eikä ole omavastuuta. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Kukko 19.05.2004 14:24:21 | |
---|
Mistä summasta kamat vakuutettu?Onko omavastuuta? Täydestä arvosta. OV on 126 e "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Viking 20.05.2004 06:12:20 | |
---|
Mulla on koko Pa sun muut vakuutettuna Fenniassa kotivakuutuksen lisäosalla, "ammattityövälineet eri paikoissa". Kamat saa olla missä lystää ja kattaa kaiken. Omavastuu 120 juroo ja vakuutussumma määräytyy vakuutettujen tavaroiden kokonaissumman mukaan... toimii hyvin |
isojussi 20.05.2004 22:52:00 | |
---|
Luettuani tämän keskustelun soitin samantien Pohjolaan ja otin vakuutuksen soittimilleni + muulle henkilökohtaisesti omistamalleni keikkakamalle. 48 euroa/vuosi ilman omavastuuta. Onko sulla muut vakuutukset kans siellä? Vaikuttanee asiaan? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
työläinen 20.05.2004 22:54:06 | |
---|
Laivalla kannattaa olla tarkkana kamojensa kanssa. Koko rumpusettiä ei tietenkään viitsisi raahata hyttiin, mutta pienempi tilpehööri. Laivayhtiöt on tosi nihkeitä kadonneitten kamojen korvaamisessa, esimerkkejä on. Monesti on mennyt omaan piikkiin. Korvaakohan henkilökohtainen soitinvakuutus laivalta lavalta pöllityt kamat? Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
snowballed 21.05.2004 11:09:46 | |
---|
Laivalla kannattaa olla tarkkana kamojensa kanssa. Koko rumpusettiä ei tietenkään viitsisi raahata hyttiin, mutta pienempi tilpehööri. Laivayhtiöt on tosi nihkeitä kadonneitten kamojen korvaamisessa, esimerkkejä on. Monesti on mennyt omaan piikkiin. aina menee omaan piikkiin. ainakin punaisilla laivoilla. basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
baron 21.05.2004 18:59:25 | |
---|
Onko sulla muut vakuutukset kans siellä? Vaikuttanee asiaan? On mulla, varmaan vaikuttaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Fred Riksberg 21.05.2004 20:20:57 (muokattu 22.05.2004 09:20:24) | |
---|
Vakuutuskirjani saapui. Vakuutukseni on nimeltään "Arvotavaravakuutus" enkä kyllä pienellä präntättynä löytänyt mitään erikoisia "kieroiluja", milloin vahinkoa ei korvattaisi eli voimassa ympäri maailman ilman omavastuuta ja korvaisi kaikki ennalta arvaamattomat vahingot. Työkalut/työvälineet = arvotavara?? Mahtaakohan kiistatilanteessa toteutua? Kysyn vaan. |
baron 23.05.2004 18:11:18 | |
---|
Työkalut/työvälineet = arvotavara?? Mahtaakohan kiistatilanteessa toteutua? Kysyn vaan. Mä sanoin, että kyseessä on piano ja aktiivikaiutin ja ne on kirjattu vakuutuskirjaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |