hansakemanelius 30.03.2012 23:00:55 | |
---|
Ette varmaan usko! Zildjian-puritanisti osti Saksan eBay'stä Sabian Evolution(Dave Weckl signature) 14" haitsut. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
janneto 30.03.2012 23:09:28 | |
---|
hansakemanelius: Ette varmaan usko! Zildjian-puritanisti osti Saksan eBay'stä Sabian Evolution(Dave Weckl signature) 14" haitsut. Mikäs siinä, kyllä noillakin kelpaa soitella. HHX ja Vault ovat vaikuttaneet hyviltä näin K-käyttäjän näkökulmasta. www.captaincougar.net |
joku muu sikko 30.03.2012 23:21:35 | |
---|
Tilasin lehemänkellon tohomannilta. Musiikki ei välttämättä ole hyvää vaikka se kuulostaisikin siltä. |
jazzmies 30.03.2012 23:23:11 | |
---|
hansakemanelius: Ette varmaan usko! Zildjian-puritanisti osti Saksan eBay'stä Sabian Evolution(Dave Weckl signature) 14" haitsut. There is a God! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
VeKrio 30.03.2012 23:26:52 | |
---|
hansakemanelius: Ette varmaan usko! Zildjian-puritanisti osti Saksan eBay'stä Sabian Evolution(Dave Weckl signature) 14" haitsut. Jos en soittais nykyisillä Bosphorus Gold -hatuilla, soittaisin varmaan noilla. Omistin joskus moiset, ja oli kyllä hyvät. Herkät mutta volaa lähti jos tarvi. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
ferodoz 30.03.2012 23:37:45 | |
---|
hansakemanelius: Ette varmaan usko! Zildjian-puritanisti osti Saksan eBay'stä Sabian Evolution(Dave Weckl signature) 14" haitsut. Onnea! Ite poistin jokuaikasitten torilta ihan puoli-ilmaisen Evolution riden, ja sattui olemaan juuri sellainen yksilö mitä halusinkin. Tykkään ihan hitosti, vaikka oonkin soittotaidoton noviisi jolla ei oo mitään käsitystä mistään rumpusaundeista. :) Yhdet tollaset haikat on olu kapulan alla testissä, mutta ne oli tosi painavan tuntuinen pari, ja ihan järkyttävän kovaääniset. Eli toivottavasti löysit hyvän parin. :) www.suhdelukucoverband.fi |
hansakemanelius 30.03.2012 23:56:12 | |
---|
jazzmies: There is a God! Odottelinkin jazzmiehen ihastelevaa kommenttia. On Sabian Vault Artisan 20" ridekin tulossa... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
hansakemanelius 31.03.2012 00:02:18 | |
---|
ferodoz: Onnea! Ite poistin jokuaikasitten torilta ihan puoli-ilmaisen Evolution riden, ja sattui olemaan juuri sellainen yksilö mitä halusinkin. Tykkään ihan hitosti, vaikka oonkin soittotaidoton noviisi jolla ei oo mitään käsitystä mistään rumpusaundeista. :) Yhdet tollaset haikat on olu kapulan alla testissä, mutta ne oli tosi painavan tuntuinen pari, ja ihan järkyttävän kovaääniset. Eli toivottavasti löysit hyvän parin. :) 930g/1540g on paino. Kevyen yläpellin ansiosta ei volyymi ole ollenkaan kova. Ovat myös erittäin herkät ja soivat nätisti kevyestäkin laakista. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Bobana 31.03.2012 00:04:05 | |
---|
hansakemanelius: Ette varmaan usko! Zildjian-puritanisti osti Saksan eBay'stä Sabian Evolution(Dave Weckl signature) 14" haitsut. Uskotaan! Olihan meikälläkin tuossa Z- DARK Crash 19" hitusen aikaa hyppysissä ja pakko myöntää että saatn hyvä pelti oli. Oli parempi kuin Paiste saundillisesti mutta taasen atakkia puuttui ja se Paisteen ylpää-kilinä on se josta minä aidosti loppujenlopuksi niin tykkään. Ai nyvvai??! |
keitiiem 31.03.2012 00:29:48 (muokattu 31.03.2012 00:45:27) | |
---|
hansakemanelius: 930g/1540g on paino. Kevyen yläpellin ansiosta ei volyymi ole ollenkaan kova. Ovat myös erittäin herkät ja soivat nätisti kevyestäkin laakista. Oho, onpa melko hurja painoero pelleillä! Varmasti hyvät. Ite vaihoin tänään 16" K dark thinin Pearlin free floater 14"x6,5" vaahteravirppaan ja mukaan tuli vielä vaihdettava teräsrunko. Ei oo vielä päässy kokeilemaan ollenkaan kun matto ja alakalvo on niin heikossa kunnossa. Soundinäytteitten perusteella tuon otin ja niissä toi vaikutti tosi mun tyyppiseltä rummulta. Purin ja putsailin virvelin vimpan päälle ja innostuin samalla kiillottamaan sen free float -systeemin siltaosan kun se oli niin pinttyneessä liassa ettei lähteny kunnolla muulla kun tonnisella hiomapaperilla.. :D Sen jälken hinkkasin metal polishia pintaan niin jo tuli komia! EDIT: Tietääkö joku mistä tollaseen free floateriin saa sopivan mittasia mattoja? Perus 14" virpan mattohan on liian lyhyt. |
keitiiem: Oho, onpa melko hurja painoero pelleillä! Varmasti hyvät. Ite vaihoin tänään 16" K dark thinin Pearlin free floater 14"x6,5" vaahteravirppaan ja mukaan tuli vielä vaihdettava teräsrunko. Ei oo vielä päässy kokeilemaan ollenkaan kun matto ja alakalvo on niin heikossa kunnossa. Soundinäytteitten perusteella tuon otin ja niissä toi vaikutti tosi mun tyyppiseltä rummulta. Purin ja putsailin virvelin vimpan päälle ja innostuin samalla kiillottamaan sen free float -systeemin siltaosan kun se oli niin pinttyneessä liassa ettei lähteny kunnolla muulla kun tonnisella hiomapaperilla.. :D Sen jälken hinkkasin metal polishia pintaan niin jo tuli komia! EDIT: Tietääkö joku mistä tollaseen free floateriin saa sopivan mittasia mattoja? Perus 14" virpan mattohan on liian lyhyt. Kyllä perusmatollakin on ihan toiminut, silloin kun ei ole pidempää ollut, mutta tämä on siihen suunniteltu: http://www.smi-music.com/product_info.php/cPath/24_31/products_id/467 "Kitara on erittäin hyvässä kunnossa, jotain kosmista vikaa saattaa kyllä olla mutta se ei haittaa soittamista." |
hansakemanelius 31.03.2012 00:58:38 | |
---|
keitiiem: Oho, onpa melko hurja painoero pelleillä! Varmasti hyvät.
Tuossa mallissa on iso ero ylä- ja alapellin painossa. Näin jossain ebay-ilmoituksessa parin jonka alapelti oli peräti 1680 g. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
keitiiem 31.03.2012 01:18:27 | |
---|
|
ferodoz 31.03.2012 10:09:29 | |
---|
keitiiem: Oho, onpa melko hurja painoero pelleillä! Varmasti hyvät. Ite vaihoin tänään 16" K dark thinin Pearlin free floater 14"x6,5" vaahteravirppaan ja mukaan tuli vielä vaihdettava teräsrunko. Ei oo vielä päässy kokeilemaan ollenkaan kun matto ja alakalvo on niin heikossa kunnossa. Soundinäytteitten perusteella tuon otin ja niissä toi vaikutti tosi mun tyyppiseltä rummulta. Purin ja putsailin virvelin vimpan päälle ja innostuin samalla kiillottamaan sen free float -systeemin siltaosan kun se oli niin pinttyneessä liassa ettei lähteny kunnolla muulla kun tonnisella hiomapaperilla.. :D Sen jälken hinkkasin metal polishia pintaan niin jo tuli komia! EDIT: Tietääkö joku mistä tollaseen free floateriin saa sopivan mittasia mattoja? Perus 14" virpan mattohan on liian lyhyt. V*ttu. Mä olisin halunnu sen virpan ittelle. Eivaan, onnea hankinnasta, mulla löytyis juurikin loistokuntoinen freefloaterin alkuperäinen matto ylimääräisenä. Laita pikaviestiä jos kiinnostaa, se on tosi halpa. www.suhdelukucoverband.fi |
ferodoz 31.03.2012 10:10:13 | |
---|
keitiiem: Thanks! Heti tilasin. Eikä malttas ootella.. Tää free floatti vaikuttaa mielenkiintoselta! Ai sä kerkisit jo. www.suhdelukucoverband.fi |
markkuliini 31.03.2012 10:18:04 | |
---|
hansakemanelius: 930g/1540g on paino. Kevyen yläpellin ansiosta ei volyymi ole ollenkaan kova. Ovat myös erittäin herkät ja soivat nätisti kevyestäkin laakista. Just soitin muutaman keikan tuollaisilla kun oli valmiiksi setti kys.bändin keikkabussissa, ja vaikka soundi olikin hyvä niin mun mielestä niiden vola meinasi nousta turhan helpost kovaksi, vaikka tatsia nosti vaan vähän. En osaa sanoa oliko vola siis niissä kova, mutta volume-käyttäytyminen oli liian herkkää. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hansakemanelius 31.03.2012 10:46:37 | |
---|
markkuliini: Just soitin muutaman keikan tuollaisilla kun oli valmiiksi setti kys.bändin keikkabussissa, ja vaikka soundi olikin hyvä niin mun mielestä niiden vola meinasi nousta turhan helpost kovaksi, vaikka tatsia nosti vaan vähän. En osaa sanoa oliko vola siis niissä kova, mutta volume-käyttäytyminen oli liian herkkää. Varmaan noissa on aika isot yksilöerot. Esim. mun K-sarjalaiset (1063/1369) ovat paljon äänekkäämmät kuin nuo Evolutionit. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
ferodoz 31.03.2012 10:51:04 | |
---|
hansakemanelius: Varmaan noissa on aika isot yksilöerot. Esim. mun K-sarjalaiset (1063/1369) ovat paljon äänekkäämmät kuin nuo Evolutionit. Ainakin Evo rideissa oli niin isot yksilöerot, että en hetkeäkään epäile etteikö niitä olisi myös haitsuissa. www.suhdelukucoverband.fi |
Krille 31.03.2012 12:16:00 | |
---|
No niin, 4:n kuukauden odotus on ohi.Eilen saapui Craviotto 14x5,5 north american maple virveli. Kylläpä on mahatava peli.Viritysalue on laaja,soundaa hyvälle,ja minä tykkään:) Kyllä kannatti odottaa:) http://muusikoiden.net/dyn/users/98177.jpgÄven på svenska.. |
sahkuifk 31.03.2012 12:43:26 | |
---|
Krille: No niin, 4:n kuukauden odotus on ohi.Eilen saapui Craviotto 14x5,5 north american maple virveli. Kylläpä on mahatava peli.Viritysalue on laaja,soundaa hyvälle,ja minä tykkään:) Kyllä kannatti odottaa:) http://muusikoiden.net/dyn/users/98177.jpg Kaunis, oikein kaunis. Ps. Sormenjälki vanteessa hämää, nillin nallin :)) Kävelin sumussa koulun ohitse. |