Zarmo 16.04.2004 12:05:12 | |
---|
Tästä on ollut ennekin puhetta, mutta en löytänyt. Eli V-amppi hävitti hienoja soundejani ja laittoi tilalle hirveää kihinää. Vehje on jo aika vanha. Auttaakohan, jos sieltä sisältä vaihtaa jonkin patterin? Ei pitäisi luottaas mihinkään, missä on digitaalinäyttö. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits
Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. |
Jucciz 16.04.2004 12:29:20 | |
---|
Mulla ei nuo yksittäispedaalit oo vielä koskaan hävittäny soundeja. ;) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Korkeintaan siellä on jokin pieni nappipatteri, tuskin sitäkään. Joo on se digidigi semmosta. Eihän niillä tee mitään kun niihin tulee vikaa. Pelottaa itellänikin, kun backuppina on ainoastaan H&K:n tubeman, kaikki muu on digiä. Kaappimallinnuksista delayhin. Helppokäyttösyys on toinen, toinen se saatananmoisen matkalaukun raahaaminen, jota ei jaksa (nöfönöfö, oikeasti käyttää maksimissaan kahta efektiä.) Emmätiiä, mä tykkään. Sitä paitsi delayn tap-ledi on sympaattinen siinä sykkiessään. Ja Jampin vihreä näyttö on niin tech. Ja putket haisee (muistaen, että tuon efektihelvetin rahoilla olis saanut semmosenkin). Niinnii tuota... vie huoltoon. |
Zarmo 16.04.2004 12:41:38 | |
---|
Mulla ei nuo yksittäispedaalit oo vielä koskaan hävittäny soundeja. ;) Niinhän se on. Yritin vaan päästä helpolla ja kantaa reeneihin vain v-ampin. Laiskuus ei kannata. Pitää kantaa varmaan kaikki purkit tästälähtien. Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
superfly 16.04.2004 13:15:11 | |
---|
Mulla tekee ihan samaa. Joka kerta kun sammutan tuon niin seuraavalla käynnistyskerralla joudun nollaamaan koko lootan takaisin tehdasasetuksiin. Pystyn jo elämään tuon kanssa, koska käytän tasan kahta saundia, jotka vääntelen sinne minuutissa. Ei tuota enää voi missään muualla käyttää kuin kotiäänityksissä, missä se toimii mainiosti näin viallisenakin :) Älkää siis ostako tätä vehjettä mihinkään muuhun käyttöön. Harppu on alaston piano |
Zarmo 16.04.2004 13:32:02 | |
---|
Minulla ei edes hävinnyt kaikki soundit. Ne kyllä, mitä olisin sillä kertaa tarvinnut olivat kateissa. Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
juhist 16.04.2004 14:09:52 | |
---|
Mulla hiljeni välillä kokonaan.. On nyt puoli vuotta vanha! Vein takuuhuoltoon, ja ne oli ajanu ohjelmat sinne uudestaan, sen jälkeen ei ole vammaillu. Paitsi joskus lautaa käytettäessä, mutta mulla taitaa olla ohjelmoinnit siinä vtuillaan.. Maanmittaushallituksen geodeettisen yksikön kiintopiste .
http://www.melankolikband.cjb.net |
epeli 16.04.2004 15:18:34 | |
---|
jos se on aika vanha niin sieltä on se pieni nappipatteri sisältä kulunut loppuun. ei sitä huoltoon tartte viedä. senkun ruuvaat auki ja vaihdat patterin. ei ole kova homma. Happy I am... .... not sad.... |
Crackis 16.04.2004 15:38:51 | |
---|
Mullakin teki V-amp 2 tota samaa. Sillon oli vielä takuu voimassa, joten huollossa sitä käytin. Siellä sille ei oltu tehty mitään muuta kun vaihdettu ewpromi ja puhistettu patterin pidike ja paristo vaihdettu. Sen jälkeen toiminu ihan niinkun pitääkin. Eli tuo paristo vaihtoon ja sen pidikkeen puhdistus kannattaa ensin kokeilla. Helppo homma eikä paljon maksa, vaikka se vika ei siinä olisikaan. "Ei se siitä..." |
Zarmo 19.04.2004 13:11:22 | |
---|
Eli tuo paristo vaihtoon ja sen pidikkeen puhdistus kannattaa ensin kokeilla. Helppo homma eikä paljon maksa, vaikka se vika ei siinä olisikaan. Mistäs noita paristoja saa? Ei taida ihan perusparisto olla kuitenkaan?
Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Da Make 19.04.2004 13:14:09 | |
---|
Hääähä, paska. (Sano sen Simpsons läskin pikku ilkiön äänellä) |
karkki 19.04.2004 13:17:08 | |
---|
Mistäs noita paristoja saa? Ei taida ihan perusparisto olla kuitenkaan? Citymarketin patterihyllystä irtoaa noin 4 euron hintaan. Ei siis mitään kovin spesiaalikamaa. Se on sellainen nappi, samanlainen kuin tietokoneen emolevyllä. |
Acid_Punk 28.04.2004 00:36:18 | |
---|
Mulla tekee ihan samaa. Joka kerta kun sammutan tuon niin seuraavalla käynnistyskerralla joudun nollaamaan koko lootan takaisin tehdasasetuksiin. Mulla rupes justiinsa tekemään tota samaa. Prkl! "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
Exhausted 30.04.2004 13:54:02 | |
---|
Mulla ei nuo yksittäispedaalit oo vielä koskaan hävittäny soundeja. ;) multa taas hävis useinkin, nappulat kääntyili roudauksessa ja joka reeneissä sai vaihdella säätöjä. Nyt kun on POD, on varmasti aina samat säädöt. |