Aihe: Fender Stratocaster 50's mexico?
1 2
Jake24-25
16.04.2004 08:40:16
tämä saattoi olla sitten joku rajattu limited edition sarja 60'siläisistä, mutta kyllä ne väittivät että siinä t-spesut oli...

Saattaa hyvinkin olla, että on olemassa jokin limited edition 60´s sarja, jossa on Texas Specialit. Tuo minun tarkoittamani sarja on sen sijaan se meksikolainen Classic-sarja (juttua on mm. Fenderin sivuilla), jossa ei ole Texas Specialeita vakiona - ei 60´s eikä 50´s malleissa. Samoin on laita noiden japanilaisten 60´s ja 50´s mallien kanssa, joissa niinikään on vintage-style mikit vakiona. Itselläni on japanilainen 60´s malli. Olen myöhemmin vaihdattanut tähän omaan Fenkkuuni Texas Specialit, joihin olen ollut erittäin tyytyväinen.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
HBM
16.04.2004 09:45:17
Ne Texas Specialit olivat tuossa Vintage Player -mallissa, jossa oli myös mediumjumbo-nauhat. Muuten tuo Vintage Player on samanlainen kuin tuo meksikolainen 60´s -Strato. En tiedä, että valmistetaanko tuota Vintage Playeria enää. Se oli muuten vientimalli eli Jenkeissä sitä ei edes virallisesti myyty.
superfly
16.04.2004 13:16:09
no perskeles niin olikin, 60's vintage player, näinhän se meni..juurikin rajattu ltd sarja

No hö. Ehdin jo innostua :)
Harppu on alaston piano
saturnzreturn
16.04.2004 19:41:41
No hö. Ehdin jo innostua :)

ja minä kun vielä yllytin..
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
Dr. Muff
17.04.2004 00:38:32
viittako soft-v kaula jotenkin että kaula olisi "vain hieman" V-mallinen profiililtaan...kun muistaakseni se oli juuri tuo 50's jossa se oli kaikista karmein...sitten 60's:iin se hieman C:mäistyi (ill communication)

Siihenhän se viittaa. Siitä tykkää tai sitten ei, jonkunlaien makuasia, mutta profiililtaan se on soft-V-shape.

Texas Speciaalit tunnistaa kyllä soundista jos niitä on kokeillut. Hyvät mikit.
Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle.
supernasu
17.04.2004 14:03:12
Ne Texas Specialit olivat tuossa Vintage Player -mallissa, jossa oli myös mediumjumbo-nauhat. Muuten tuo Vintage Player on samanlainen kuin tuo meksikolainen 60´s -Strato. En tiedä, että valmistetaanko tuota Vintage Playeria enää. Se oli muuten vientimalli eli Jenkeissä sitä ei edes virallisesti myyty.

Mexicon Limited Edition jota valmistettiin euroopan markkinoille 300 kappaletta/malli ja malleja oli 4 erilaista, kaksi 50'-mallia ja kaksi 60'-mallia.

On siinä aika paljon eroja Classiciin: Texas Specialit, 9,5" radius otelaudassa, jumbonauhat, body häiriösuojattu maalauksen alla plexin alueella ja ennen kaikkea 100 % jenkki vintageosat, samat kuin American Vintage-sarjassa.

Hyvin tehtyjä "Mexicon Custom Shop"-kitaroita!
saturnzreturn
18.04.2004 16:31:04
Hyvin tehtyjä "Mexicon Custom Shop"-kitaroita!

se mitä ite kokeilin, oli huonoa käsityötä, mutta soundi oli ihan jees
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)