Aihe: Arjen Lucassen (Ayreon, Star One, Stream Of Passion ym.)
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15
RainingRedPaint
07.11.2011 20:55:42
Pitääpä ruvetakkin hankkimaan herran muita tuotoksia. Miulla on vasta tuo Star One Victims of the Modern Age :)
Narcosynthesis
08.11.2011 10:01:22

RainingRedPaint: Pitääpä ruvetakkin hankkimaan herran muita tuotoksia. Miulla on vasta tuo Star One Victims of the Modern Age :)

Universal Migratorit ja Into The Electric Castle ainakin kandee hankkia alkuvaiheessa. Human Equation ja 00110101010101010101010101001101010 on kanssa ihan hyviä. Guilt Machine on jotenkin ihan törkeen masentava, vaikka sinänsä sisällöllisesti on taattua laatua.
Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on.
CountX
09.11.2011 17:55:59
Narcosynthesis: Guilt Machine on jotenkin ihan törkeen masentava, vaikka sinänsä sisällöllisesti on taattua laatua.

Guilt Machine on siitä mainio levy, että se paranee joka kuuntelulla. Toisaalta, sellaisia ovat kyllä kaikki muutkin Arjenin tuotokset. GM tosin oli ainoa miehen tuotos josta en aluksi juurikaan pitänyt, ja nykyään suorastaan rakastan sitä.
"You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Narcosynthesis
09.11.2011 21:01:55

CountX: Guilt Machine on siitä mainio levy, että se paranee joka kuuntelulla. Toisaalta, sellaisia ovat kyllä kaikki muutkin Arjenin tuotokset. GM tosin oli ainoa miehen tuotos josta en aluksi juurikaan pitänyt, ja nykyään suorastaan rakastan sitä.

Joo, ei se mustakaan huono ole. On vaan niin kovin jotenkin synkeä. Tulee kuunneltua usein syksyllä.
Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on.
CountX
09.11.2011 22:43:58
Narcosynthesis: Joo, ei se mustakaan huono ole. On vaan niin kovin jotenkin synkeä. Tulee kuunneltua usein syksyllä.

Onhan se kyllä kieltämättä melko synkkä levy, ainakin jos vertaa Arjenin muuhun tuotantoon.
"You have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated, but they're all secretly hankering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor, men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
CountX
28.03.2012 22:05:20
Tuossa olis linkkiä Lost in the New Realin traileriin: http://www.youtube.com/watch?v=hVJSvW80CyU Eli siis Arjenin tulevaan soololevyyn liittyen.
Hyvältä kuulostaa.
Whatever you got, I'm against it.
Narcosynthesis
29.03.2012 18:56:37

CountX: Tuossa olis linkkiä Lost in the New Realin traileriin: http://www.youtube.com/watch?v=hVJSvW80CyU Eli siis Arjenin tulevaan soololevyyn liittyen.
Hyvältä kuulostaa.

Joo, tätä on ooteltu ja ainakin noi clipit toimii pirun mainiosti. Kiva myös jos Ayren lauleskelee ite, ei noissa oopperoissa mitään vikaa oo, mutta tää on ihan nasta juttu vaihteeksi.
Karma kuittaa kalavelat
RainingRedPaint
12.04.2012 19:51:16 (muokattu 12.04.2012 20:47:21)
http://www.youtube.com/watch?v=zHNaw_hkEeU

Tuosta sitten kokonainen biisi. On muuten hemmetin upea.Taidan tilata tuon Deluxe Vinyl Bundlen.

Edit: Petkele. Vinyyli bundle on loppu.
"Be Vigilant"
CountX
13.04.2012 13:55:09
Hyvältä kuulostaa uusi biisi. Ei päästä Arjen tälläkään kertaa kuulijaa helpolla, ja se on hyvä.
Oon kuunnellut viime aikoina runsaasti Ambeon uudelleenjulkaisua, ja etenkin mukana tulevaa Unplugged Recordings levyä. Miusta tuo unplugged on parempi kuin itse Fate of a Dreamer. Kannattaa hommata jos ei vielä hyllystä löydy.
Gabroth
13.04.2012 14:24:25
Edit: Petkele. Vinyyli bundle on loppu.

Huomaa, että vain M-koko on loppunut, jos S tai L sopii myös.
RainingRedPaint
13.04.2012 15:21:10
Gabroth: Huomaa, että vain M-koko on loppunut, jos S tai L sopii myös.

Joo huomaisn. S on liian pieni ja L on liian iso. Noh ostin ilman vinyylejä :)
"Be Vigilant"
CountX
13.04.2012 15:50:19
RainingRedPaint: Joo huomaisn. S on liian pieni ja L on liian iso. Noh ostin ilman vinyylejä :)

Paljon maksaa? Itse meinasin tilata sen cd-bundlen, mutta tulin toisiin ajatuksiin kun loppusumma olisi ollut yli 60 euroa. Tilasin sitten pelkän levyn Amazonilta.
RainingRedPaint
13.04.2012 16:32:44
CountX: Paljon maksaa? Itse meinasin tilata sen cd-bundlen, mutta tulin toisiin ajatuksiin kun loppusumma olisi ollut yli 60 euroa. Tilasin sitten pelkän levyn Amazonilta.

42 euroa jos postimaksut yms lasketaan mukaan.
"Be Vigilant"
vt1100
14.04.2012 08:44:46
Täytyy sanoa että vaikka miehen tekemiset kiinnostaa ja levyjä hyllystä löytyy niin laulupuoli ei ole Arjenin vahvinta antia, ja sikälis tämä uutukainen taitaa jäädä hankkimatta. Eli uutta vierailijaprojektia odotellessa...
RainingRedPaint
27.04.2012 15:49:12
On muuten hyvä levy minun mielestäni. Rutger Hauerin sepitykset on upeita :)

Lempibiisejä tällä hetkellä E-Police ja Dr Slumber's Eternity Home.
"Be Vigilant"
CountX
27.04.2012 15:53:53
RainingRedPaint: On muuten hyvä levy minun mielestäni. Rutger Hauerin sepitykset on upeita :)

Lempibiisejä tällä hetkellä E-Police ja Dr Slumber's Eternity Home.

Pahus! Amazonilta tilasin, eikä oo tullut vielä. Kylläpä harmittaa. Toisaalta, aion olla koko vapunseudun kännissä, eli hukkaan menisi Arjenin nerous humalaisessa päässä. Jospa se ensi viikolla tulis...
RainingRedPaint
27.04.2012 16:26:15
Ite tilasin suoraan Arjenin omasta kaupasta. Nimmarinkin sain :)

Tokalevy pitäis vielä kuunnella.
"Be Vigilant"
Regalis Apertura
30.04.2012 21:25:13
Sanokaapas levyn kuulleet että jaksaako Arjenin laulua kuunnella tuplalevyn verran;)... Veikkaisin että tuotantopuolessa ja itse biiseissä ei hirveästi ole pelkoa että olisi "tuubaa"? Onko miten erilaista kamaa esim. Ayreoniin/Star Oneen verrattuina?
CountX
30.04.2012 22:11:48 (muokattu 30.04.2012 22:13:37)
Regalis Apertura: Sanokaapas levyn kuulleet että jaksaako Arjenin laulua kuunnella tuplalevyn verran;)... Veikkaisin että tuotantopuolessa ja itse biiseissä ei hirveästi ole pelkoa että olisi "tuubaa"? Onko miten erilaista kamaa esim. Ayreoniin/Star Oneen verrattuina?

No kyllä jaksaa. Mie ainakin tykkään Arjenin vokalisoinnista kovasti, sopii levyn tunnelmaan kuin nenä päähän. Kyllä tää levy menee ainakin meikäläisen suosikkeihin Arjenin tuotannossa. En ole riittävän viisas analysoimaan levyä sen kummemmin, mutta ei tätä oikein osaa verrata muuhun tuotantoon. Jotenkin tää kuulostaa aiempaan materiaaliin verrattuna rennommalta ja paikoin jopa iloiselta, ainakin jos vertaa viimesimpään Star Oneen ja Guilt Machineen. Itse tykkään ykköslevystä aivan helvetisti. Kakkonen on jotenkin sekava, luultavasti coverien takia. Suosittelen hommaamaan levyn, ei näin hyviä lättyjä joka vuosi ilmesty.

E: Sanotaan vielä, että kun levyä kuuntelee niin tunnistaa kyllä miehen tyylin välittömästi, mutta silti tämä on todella erilaista verrattuna miehen aiempaan tuotantoon.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)