Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ashdown Mag Evo II
1
Basso_AV
22.03.2012 21:49:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs onko kellään kokemuksia kyseisestä nupista, kestävyydestä jne jne.. saundista ainakin itse pidin kun yhellä keikalla pääsin testaamaan vaikken kauheasti ehtinytkään saundia säädellä.
 
Sienillekkin Oikeutta!
olex_tur
26.03.2012 23:18:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä oli päätevahvarina Ashdown Mag 600 Evo II parisen vuotta, ajoin SansAmp BDDI efektin paluusen, koska Mag Evo 2 soundit on aika tuhnut mun mielestä, tai ei ainakaan hirveän monipuoliset mun tarpeisiin. Aika paljolti riippuu minkätyylistä soundia ettit ja onko kysees väliaikainen ratkaisu vai pitempi aikainen hankinta. Harkitte ennemmin vaikka gallien-krueger backline sarjaa tai vaikka hartkea vanhempia, ei LH sarjaa. Vikaa vahvarissa ei ollu koko aikana, toimi moitteettomasti.
 
There is no business like LOW business.. www.myspace.com/karkaasuband
Basso_AV
27.03.2012 16:56:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olex_tur: Itsellä oli päätevahvarina Ashdown Mag 600 Evo II parisen vuotta, ajoin SansAmp BDDI efektin paluusen, koska Mag Evo 2 soundit on aika tuhnut mun mielestä, tai ei ainakaan hirveän monipuoliset mun tarpeisiin. Aika paljolti riippuu minkätyylistä soundia ettit ja onko kysees väliaikainen ratkaisu vai pitempi aikainen hankinta. Harkitte ennemmin vaikka gallien-krueger backline sarjaa tai vaikka hartkea vanhempia, ei LH sarjaa. Vikaa vahvarissa ei ollu koko aikana, toimi moitteettomasti.
 
ookeij, kiitti vastauksesta : itehän en juurikaan pidä hartken saundeista, eivaan jotenki ole omaan makuun. ite ainakin pidin ashdownin saundista minkä ehdin keikalla kiiressä siihe vääntää, jotenki slappimainen mutta ei kuitenkaa slappi ja murisi muutenkin kivasti : D mitenkä kun jotkut sanoo noita ashdownin mag sarjalaisia että ovat hiljaisia onko tämä totta?
ja kyllä ttää varmaanki hieman pidempi aikainen ratkaisu olisi, tulis laneyn rb7 tilalle
 
Sienillekkin Oikeutta!
jabaduu
27.03.2012 21:58:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ainakin on toiminut moitteettomasti jo usean vuoden ajan. Kerta viikkoon treenejä ja noiin 15 keikkaa. Ajan kahteen kaappiin jotka on 8 Ohm. Ja kyllä puhaltaa.
 
Jarmo lehtonen
olex_tur
28.03.2012 01:05:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ashdown mag evo nuppina oli omiin tarpeisiin hiljainen, mutta kun käytin pedaali etusta niin rupes mökää lähtemään. Muutenki kyllä oli omiin tarpeisiin kovin hengetön. Toiminta varma kylläkin, mutta mikäli se palvelee tarkoistustasi soundin puolesta, niin voit huoletta sen ostaa varmaan :)
 
There is no business like LOW business.. www.myspace.com/karkaasuband
WickerMan87
28.03.2012 15:38:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jabaduu: Mulla ainakin on toiminut moitteettomasti jo usean vuoden ajan. Kerta viikkoon treenejä ja noiin 15 keikkaa. Ajan kahteen kaappiin jotka on 8 Ohm. Ja kyllä puhaltaa.
 
Täysin samat sanat. Ei ole tätä hankintaa tullut kaduttua.
 
Basso_AV
28.03.2012 23:03:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no se on hienoa kuulla että on pelannu hyin eikä oo valittamisia koska todella harkitsen tuollaista nuppia : D ja ashdownin mag deep kaappia :'D
 
Sienillekkin Oikeutta!
Basso_AV
28.03.2012 23:04:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olex_tur: No ashdown mag evo nuppina oli omiin tarpeisiin hiljainen, mutta kun käytin pedaali etusta niin rupes mökää lähtemään. Muutenki kyllä oli omiin tarpeisiin kovin hengetön. Toiminta varma kylläkin, mutta mikäli se palvelee tarkoistustasi soundin puolesta, niin voit huoletta sen ostaa varmaan :)
 
noo se on vamaankin sitten makuasia tai jtn : D ja ookeij, hyvä kuulla =
 
Sienillekkin Oikeutta!
jabaduu
29.03.2012 18:09:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisään vielä et tota nuppia pitää avata etuasteesta kunnolla et mittari on punasella tai siinä rajoilla. Olen itse kääntänyt sen noin klo 3- 4 tulee pikkasen murinaa soundiin. Pääte puolta ei sit tartte paljon klo 10 käyttää treeneissäkään ja keikalla apuna PA.
 
Jarmo lehtonen
Basso_AV
01.04.2012 00:26:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jabaduu: Lisään vielä et tota nuppia pitää avata etuasteesta kunnolla et mittari on punasella tai siinä rajoilla. Olen itse kääntänyt sen noin klo 3- 4 tulee pikkasen murinaa soundiin. Pääte puolta ei sit tartte paljon klo 10 käyttää treeneissäkään ja keikalla apuna PA.
 
hmm okeij kiitos tiedosta : D kunhan jossain vaiheessa vaan saa rahaa nii pitää hankkia kyseinen nuppi + joku kaappi ja uusi basso : D
 
Sienillekkin Oikeutta!
Ashdown123
10.04.2012 16:16:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä kyseinen vahvari ja siihen 410 8ohm kaappi, joka thomannilla tulee paketin mukana. Onko normaalia, että setti vaikuttaa todella hiljaiselta? volyymit täysillä eikä meinaa pärjätä perus treeneissä...Mikähän tossa auttais että sais lisää volyymiä? Ajattelin että tolla setillä vois jopa pieniä pubi keikkojakin soitella...
 
jabaduu
11.04.2012 20:17:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sulla on 8 Ohmin kaappi niin se ei puhalla ku noin 180 w. Ja sit nuo etu asteen nappulat laittaa pohjaa niin korostuu equ, deep jne. Ja toinen 8ohmin kaappi kaappi, niin antaa täyden tehon noin 307w. ( valmistajan ilm.)
 
Jarmo lehtonen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «