Aihe: Kingston Wall -yhteisö
1 2 3 4 529 30 31 32 3372 73 74 75 76
Zed
27.03.2012 11:12:14

Jjylli-setä keskustelee Kingston Wallista Radio Helsingissä. Haastattelijana Tuomas Kirkkopelto: http://server1.radiohelsinki.fi/20120315_musaneuvosto.mp3
"Syö perunamuussia!" - Jiri Jalkanen
Emeli
27.03.2012 20:05:34
Omistaako kukaan KW:stä kuvia, jotain sellaisiakin joita ei löydy googlesta...?
"Nobody dies virgin - life fucks us all" -kurt cobain
Techno-Allah
28.03.2012 15:53:35
Todenpuhuja: Huom! Olet kirjoittamassa yli 287 päivää vanhaan ketjuun!

Olisiko kenelläkään antaa lisätietoa tästä Kingston Wallin tulevasta "King size box"-setistä, jonka julkaisupäivä näyttäisi osuvan lähteestä riippuen jonnekin marraskuun puolivälin jälkeiseen aikaan. Pienoisessa ristiriidassa on myös se tieto, että kyseessä olisi vain kuuden levyn tuotantokooste, kun taas Jylli väitti kuulemma viime viikolla Uugen vieraana Radio Helsingissä, että koko paketilla olisi mittaa kahdeksan levyä. Mikä on siis totuus ja mitä se paketti noin ihan oikeasti sisältää? :)

DVD-projektikaan ei ole vissiin edennyt minnekään?

Tänään toi postimies boxin. Vaikka musikiin puolesta sisältö onkin mitä mahtavin, toivoin kyllä mukaan jotain saatevihkosta. Sisältönä "vain" 8 cd:tä ärsyttävissä pahvikoteloissa.

En ole vielä kolmosen alternate mixiin kerennyt perehtyä, mutta toivon mukaan sieltä tulisi uusia juttuja bongailtua. :)
"Id say that I just really cant stop playing that wah pedal. I know its not really much to claim but, you know, I like playing the wah pedal. I love playing guitar solos using my wah. Thats really all it is" - Kirk Hammett
kkaarre
28.03.2012 16:59:13
Techno-Allah: En ole vielä kolmosen alternate mixiin kerennyt perehtyä, mutta toivon mukaan sieltä tulisi uusia juttuja bongailtua. :)

Perehdyppäs ja kerro miltä kuullostaa...
Mun pitäis pitää turpani kiinni.
Todenpuhuja
29.03.2012 01:49:35
Techno-Allah: Tänään toi postimies boxin. Vaikka musikiin puolesta sisältö onkin mitä mahtavin, toivoin kyllä mukaan jotain saatevihkosta. Sisältönä "vain" 8 cd:tä ärsyttävissä pahvikoteloissa.

En ole vielä kolmosen alternate mixiin kerennyt perehtyä, mutta toivon mukaan sieltä tulisi uusia juttuja bongailtua. :)

Myös minua kiinnostaa erityisesti tuo III:n uudelleenmiksaus (se paketin ainut ns. uusi juttu). Onko siinä mitään eroa tai tuoko tuo itsessään kovin suurta lisäarvoa paketille?

Miltä paketti noin muuten sisällöllisesit vaikutti? Onko CD:t omissa koteloissaan ja mukana alkuperäiset vihkoset vai onko kyseessä siis vain yksi yhtenäinen pahviboksi, joka sisältää ainoastaan CD-levyt omissa pahvisissa slim-caseissaan ja biisilistaukset yms. tiedot esim näihin pahvisiin koteloihin painettuna? Todella erikoista, jos tuossa ei ole mukana minkäänlaista saatevihkoa...

Valottakaas joku viitseliäs vähän, sillä arvon tässä parhaillaan tuon tilaamisen kanssa. Faija nimittäin aikanaan osti nuo levyt itselleen ja kuuntelin ne käytännössä puhki porukoilla asuessani. Nyt on kuitenkin useampi vuosi mennyt niin, että olen niitä vaan välillä lainaillut levyhyllystä tai kuunnellut sähköisenä versiona koneeltani. Kannattaako tuo boksi siis teidän ostaneiden mielestä hankkia?
"Peace, love & Kingston Wall!"
Techno-Allah
29.03.2012 08:16:18 (muokattu 29.03.2012 10:16:54)
Todenpuhuja: Myös minua kiinnostaa erityisesti tuo III:n uudelleenmiksaus (se paketin ainut ns. uusi juttu). Onko siinä mitään eroa tai tuoko tuo itsessään kovin suurta lisäarvoa paketille?

Miltä paketti noin muuten sisällöllisesit vaikutti? Onko CD:t omissa koteloissaan ja mukana alkuperäiset vihkoset vai onko kyseessä siis vain yksi yhtenäinen pahviboksi, joka sisältää ainoastaan CD-levyt omissa pahvisissa slim-caseissaan ja biisilistaukset yms. tiedot esim näihin pahvisiin koteloihin painettuna? Todella erikoista, jos tuossa ei ole mukana minkäänlaista saatevihkoa...

Cd:t tulevat omissa pahvikoteloissaan (Ei digibak). Koteloissa on kyllä biisilistaukset, mutta alkuperäisestä kansitaiteesta ei tietoakaan. Vihkon puuttuminen kyllä harmittaa, kyseessä kuitenkin koko KW- uran kattava loota.

Valottakaas joku viitseliäs vähän, sillä arvon tässä parhaillaan tuon tilaamisen kanssa. Faija nimittäin aikanaan osti nuo levyt itselleen ja kuuntelin ne käytännössä puhki porukoilla asuessani. Nyt on kuitenkin useampi vuosi mennyt niin, että olen niitä vaan välillä lainaillut levyhyllystä tai kuunnellut sähköisenä versiona koneeltani. Kannattaako tuo boksi siis teidän ostaneiden mielestä hankkia?

Itselle boxi tuli siinä mielessä tarpeeseen, että en ollut vielä koko tuotantoa kerennyt haalia yksittäisinä levykäisinä. Kallishan tuo oli kuin piru.
"Id say that I just really cant stop playing that wah pedal. I know its not really much to claim but, you know, I like playing the wah pedal. I love playing guitar solos using my wah. Thats really all it is" - Kirk Hammett
ramionparas
29.03.2012 10:12:48

oli kiinnostusta hommata boxi, kun aina pihtaillut sitä että ostelis yhtyeen tuotantoa..mutta jos ei mitn vihkosta ole jaksettu laittaa edes mukaan, niin jääköön hyllyyn..varmaan tulee halvemmaksi kun ostaa kolme levyä vain erikseen..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
hepshei
29.03.2012 10:40:06
Boxi oli kyllä siinä mielessä suuri pettymys, ettei mukana tullut minkäänlaista kansivihkoa, ei sanoituksia eikä mitään muutakaan sälää. Vain ja ainoastaan ohuesta pahvista väsätyt kotelot kullekin levylle, koteloissa biisien tiedot. Yhtäkään valokuvaa, lukuunottamatta koko paketin kantta, ei löydy. Sinänsä ihan näppärä ja ehkä jopa tyylikäskin paketti, mutta jotain edes pientä olis kaivannu loistavan musiikin lisäks. Hinta (54,90) ei mielestäni ollut 8 cd:n boxista kovin huikea, tosin tällä oheis"sisällöllä" olis voinut olla edullisempikin.

Mitä tulee paketin etukäteen mielenkiintoisimpaan levyyn, Trilogy Alternate Mix:iin, niin siihen voi olla ainakin yhdellä kuuntelulla oikein tyytyväinen. Kuulostaa oikein hyvin ja mielenkiintoisesti mixatulta. Ja vieläpä laadukkaalla stereolaitteistolla kuunneltuna! Ainoastaan koko KW:n tuotannon kruunaavan Real Thingin lopetus poikkeaa mielestäni huonolla tavalla alkuperäisestä. Tämä on pieni, mutta tärkeä nyanssi... Mut makuasioita sano. Real Live Thing -levyjen uudelleenmiksauksia en vielä ehtinyt eilen kuuntelemaan, toisaalta niiltä en kovin suurta mullistusta aikaisempiin versioihin odotakaan.

Tämä boxi ei siis ole Kingston Wall -fanille minkäänlainen täyttymys. Nyt on siis jäätävä vesi kielellä odottamaan Puustisen kirjaa bändistä, Jyllin radiohaastattelussa "varmistamia" vinyylejä ja toistaiseksi huhupuheiden (?) mukaista dvd:tä.
Etsin: Kingston Wall I Trinity-painos ja Kingston Wall I, II, III 2CD Reissue sekä singlet We Cannot Move, Stüldt Håjt ja The Real Thing.
pestopasta
29.03.2012 14:16:23
hepshei: Boxi oli kyllä siinä mielessä suuri pettymys, ettei mukana tullut minkäänlaista kansivihkoa, ei sanoituksia eikä mitään muutakaan sälää. Vain ja ainoastaan ohuesta pahvista väsätyt kotelot kullekin levylle, koteloissa biisien tiedot. Yhtäkään valokuvaa, lukuunottamatta koko paketin kantta, ei löydy. Sinänsä ihan näppärä ja ehkä jopa tyylikäskin paketti, mutta jotain edes pientä olis kaivannu loistavan musiikin lisäks. Hinta (54,90) ei mielestäni ollut 8 cd:n boxista kovin huikea, tosin tällä oheis"sisällöllä" olis voinut olla edullisempikin.

Mitä tulee paketin etukäteen mielenkiintoisimpaan levyyn, Trilogy Alternate Mix:iin, niin siihen voi olla ainakin yhdellä kuuntelulla oikein tyytyväinen. Kuulostaa oikein hyvin ja mielenkiintoisesti mixatulta. Ja vieläpä laadukkaalla stereolaitteistolla kuunneltuna! Ainoastaan koko KW:n tuotannon kruunaavan Real Thingin lopetus poikkeaa mielestäni huonolla tavalla alkuperäisestä. Tämä on pieni, mutta tärkeä nyanssi... Mut makuasioita sano. Real Live Thing -levyjen uudelleenmiksauksia en vielä ehtinyt eilen kuuntelemaan, toisaalta niiltä en kovin suurta mullistusta aikaisempiin versioihin odotakaan.

Tämä boxi ei siis ole Kingston Wall -fanille minkäänlainen täyttymys. Nyt on siis jäätävä vesi kielellä odottamaan Puustisen kirjaa bändistä, Jyllin radiohaastattelussa "varmistamia" vinyylejä ja toistaiseksi huhupuheiden (?) mukaista dvd:tä.

Eli onko nuo alkuperäiset albumit remasteroitu ja real live thing-pläjäyskin?
hepshei
29.03.2012 21:25:42 (muokattu 29.03.2012 21:28:52)
pestopasta: Eli onko nuo alkuperäiset albumit remasteroitu ja real live thing-pläjäyskin?

I, II ja III on -98 ilmestyneet versiot levyistä. Kolmosesta on sitten vielä erikseen tuo alternate mix. Real live thing on sitten kokonaisuudessaan remasteroitu tähän boxiin.
Etsin: Kingston Wall I Trinity-painos ja Kingston Wall I, II, III 2CD Reissue sekä singlet We Cannot Move, Stüldt Håjt ja The Real Thing.
Emeli
29.03.2012 21:27:09
Vaikka pettymys olikin niin oli mun se pakko hankkia, nyt on täydellinen KW julkaisujen kokoelma. Mulla on alkuperäispainokset kaikista levyistä, kaikki singlet, remasteroidut vuoden 1998 versiot joissa on bonus cd:t mukana, remasteroidut vuoden 1998 versiot ilman levyä, se remix levy (joka on mun mielestä täysin turha mut onpahan kuitenkin), kaikki Essentialit ja nyt tuo King Size Box.. Astetta fanaattisempi fani kun olen : )
"Nobody dies virgin - life fucks us all" -kurt cobain
Hokkuspokkus
29.03.2012 22:12:20
Meikäläinen kyllä tuosta remasteroidusta kolmosesta tykkäsi erittäin kovasti. Kaikki toimi jotenkin paljon paremmin, musiikki tuntui syvemmältä ja isommalta. Soolojen taustalla olevat rytmikitaratkin kuulee hienosti.

Miinusta pakko kyllä antaa ratkaisusta hajottaa Get Rid of Your Fears kahteen osaan ja sysätä When Something Old Diesin sisältö Alt-Land-Iksen alkuun. Kiinnostaisi kuulla perustelut tälle ratkaisulle.
Jokapaikanapina
29.03.2012 23:25:09
Emeli: Vaikka pettymys olikin niin oli mun se pakko hankkia, nyt on täydellinen KW julkaisujen kokoelma. Mulla on alkuperäispainokset kaikista levyistä, kaikki singlet, remasteroidut vuoden 1998 versiot joissa on bonus cd:t mukana, remasteroidut vuoden 1998 versiot ilman levyä, se remix levy (joka on mun mielestä täysin turha mut onpahan kuitenkin), kaikki Essentialit ja nyt tuo King Size Box.. Astetta fanaattisempi fani kun olen : )

Entäs Real Live erikseen? ;)
jukkakh
30.03.2012 16:28:43
Tosi karu kattaus tosiaankin tuo boxi, mutta tuli toki ennakkovarauksella hankittua. Kuuluu tavallaan kuiteski ikäänkuin yleissivistykseen ;-)
arsu
30.03.2012 18:18:52
ramionparas: oli kiinnostusta hommata boxi, kun aina pihtaillut sitä että ostelis yhtyeen tuotantoa..mutta jos ei mitn vihkosta ole jaksettu laittaa edes mukaan, niin jääköön hyllyyn..varmaan tulee halvemmaksi kun ostaa kolme levyä vain erikseen..

cdonista tilasin ekat kaksi 7,95/kpl. ja kolmosen ostin Prismasta 5,90. Ykkönenkin ois ollut rismassa samaan hintaan. Kiinnosti myös tuo boksi, mut en jaksanut odottaa. Ei nyt kyrsi kuitenkaan.
"Hope you don't mind our new gay disco direction"
Ziggy Bubba
30.03.2012 21:49:33

Pitää nyt tännekin ilmoittautua, ihan vaan että saa thriidin omiin keskusteluihin...

Tavallaan sääli nähdä Kuoppiksen tasoinen hemmo Idolsissa ja lastenlaulujen taustalla, mutta kaiketi se leipä pitää jostain saada.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
pestopasta
31.03.2012 18:40:34
Pitää tuota uutta miksausta tri-logystä hehkuttaa sen verran että on kyllä tajuton kokemus kuunnella tuoreen kuullosta kamaa, kun yli 15 vuotta kuunnellu alkuperäistä eeposta. Varsinkin Welcome to the mirrorland kuullostaa jopa paremmalta kuin alkuperäinen! :D Enemmän rytmiä ja pulputusta ja varsinkin soitinsaundit on tosi luomun kuullosta verrattuna vanhaan tukkoon tuotettuun saundiin. Aika ällistyttävää että kuuntelee melkein kuin uutta levyä! :D Kool (aid)!
Herrah
31.03.2012 20:56:02
Ziggy Bubba: Pitää nyt tännekin ilmoittautua, ihan vaan että saa thriidin omiin keskusteluihin...

Tavallaan sääli nähdä Kuoppiksen tasoinen hemmo Idolsissa ja lastenlaulujen taustalla, mutta kaiketi se leipä pitää jostain saada.

Kyllähän se muitakin juttuja tekee, vestarivetojen lisäks olin ite kattoo Anssi Tikanmäki Orchestran kaa kuule oli mageeta ku Kuoppis paukutti mahtipontisten sävelmien päälle runpusetistä semmosia paradiddeliflämikikkoja että kwewf
Velli
01.04.2012 20:25:02
Emeli: Vaikka pettymys olikin niin oli mun se pakko hankkia, nyt on täydellinen KW julkaisujen kokoelma. Mulla on alkuperäispainokset kaikista levyistä, kaikki singlet, remasteroidut vuoden 1998 versiot joissa on bonus cd:t mukana, remasteroidut vuoden 1998 versiot ilman levyä, se remix levy (joka on mun mielestä täysin turha mut onpahan kuitenkin), kaikki Essentialit ja nyt tuo King Size Box.. Astetta fanaattisempi fani kun olen : )

Hieno kokoelma, mutta ei ihan vielä täydellinen. Itselläni on alkuperäispainokset, zen gardenin -98 -julkaisut (sekä bonus cd:llä että ilman), sekä ZERO-yhtiön japanin painokset. Muita en ole hommannut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)