Kre-per 27.03.2012 14:17:32 | |
---|
Rhapa: Tän muuten listaan sinne keskeytyneiden leffojen ketjuun. Voi jessus, että oli paska leffa. Sinnittelin öpaut tunnin verran mutta en vain yksinkertaisesti halunnut tuhlata minuuttiakaan elämästäni tuon ulosteen katsomiseen. Odotin koko ajan leffan "alkamista" mutta vaikk jotain tapahtui, niin se ei onnistunut koskettamaan minua millään tapaa. Todella etäinen fiilis koko leffassa ja en löytänyt siitä mitään tartuntapintaa. Juu. Karmeeta kuraa. Harmi sinänsä, kun oli niin hyvin onnistunu castingi. // Catching exceptions is for communists |
Black Death. Lohduton tarina sotilaista ja munkista, jotka etsivät ruumiinherättäjää ruton piinaamassa Englannissa. Casting oli onnistunut (mm. Sean Bean ja John Lynch). Tietokone-efektit loistivat poissaolollaan, mikä on tässä ainoastaan hyvä asia. Epilogi kieltämättä yllätti hieman. 4/5 God damn, it's the PUSHER! |
Herrah 27.03.2012 15:21:04 | |
---|
Loijaa: Black Death. Lohduton tarina sotilaista ja munkista, jotka etsivät ruumiinherättäjää ruton piinaamassa Englannissa. Casting oli onnistunut (mm. Sean Bean ja John Lynch). Tietokone-efektit loistivat poissaolollaan, mikä on tässä ainoastaan hyvä asia. Epilogi kieltämättä yllätti hieman. 4/5 paras? parasss |
carnation 27.03.2012 19:58:22 | |
---|
Drive Angry 5/5 "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Meadow 27.03.2012 19:59:00 | |
---|
carnation: Drive Angry 5/5 Perustele. |
carnation 27.03.2012 20:02:36 | |
---|
Meadow: Perustele. Nicolas Cage nussii akkaa sikari huulessa ja viskipullo kädessä, tappaa huoneellisen jengiä eikä viskipullo lähde kourasta tai mulkku akan pillusta ennen kuin joka ikinen tyyppi on kylmänä. Taustalla soi The Raveonettes. 5/5 "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Miikss 27.03.2012 21:27:36 | |
---|
carnation: Nicolas Cage nussii akkaa sikari huulessa ja viskipullo kädessä, tappaa huoneellisen jengiä eikä viskipullo lähde kourasta tai mulkku akan pillusta ennen kuin joka ikinen tyyppi on kylmänä. Taustalla soi The Raveonettes. 5/5 Tuo olikin ainoa edes "ihan ok" -kohtaus koko leffassa. Muuten olikin tylsää, ärsyttävää ja typerää paskaa koko kestonsa ajan. |
blastoff 27.03.2012 21:37:56 | |
---|
Made in Dagenham Tositapahtumiin perustuva englantilainen feel good -leffa vuonna 1968 Dagenhamin Fordin autotehtaalla tapahtuneesta naistyöntekijöiden lakosta, jolla oli kauaskantoiset seuraukset... Tykkäsin erittäin paljon. Tarina oli mielenkiintoinen historiallisesti, ohjaus toimi ja näyttelijäsuoritukset oli myös mainioita. 8/10 |
bedlam 28.03.2012 07:20:37 | |
---|
carnation: Nicolas Cage Vaimoke kysyi yksi päivä, että mitä mieltä olet Nickelbackista ja tokaisin, että "se on semmonen hevimetallin Nicholas Cage". Tajusin itsekin lauseen nerouden vasta lausuttuani sen. http://www.petrilampela.net |
Ronttimus 28.03.2012 08:01:06 (muokattu 28.03.2012 08:02:50) | |
---|
bedlam: Vaimoke kysyi yksi päivä, että mitä mieltä olet Nickelbackista ja tokaisin, että "se on semmonen hevimetallin Nicholas Cage". Tajusin itsekin lauseen nerouden vasta lausuttuani sen. Vitun kova, aliarvostettu ja varsinkin varhainen tuotanto täyttä timanttia? Cage siis. Nickelbackiin sama määritelmä sun mielestä? "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
Kre-per 28.03.2012 09:01:12 (muokattu 28.03.2012 09:01:37) | |
---|
bedlam: Vaimoke kysyi yksi päivä, että mitä mieltä olet Nickelbackista ja tokaisin, että "se on semmonen grungen Tom Berenger".? Nick on kova, erittäin kova. // Catching exceptions is for communists |
bedlam 28.03.2012 09:02:02 (muokattu 28.03.2012 09:07:52) | |
---|
Ronttimus: Vitun kova, aliarvostettu ja varsinkin varhainen tuotanto täyttä timanttia? Cage siis. Nickelbackiin sama määritelmä sun mielestä? Cage on _mun mielestä_ tahattoman koominen yhden ilmeen alahuulimutruilija, joka kuvittelee näyttävänsä kovalta mutta vaikutelma on lähinnä Leslie Nielsen. Siltä pohjalta ajattelin. http://www.petrilampela.net |
Tympee Huttunen 28.03.2012 09:08:34 | |
---|
bedlam: Cage on _mun mielestä_ tahattoman koominen yhden ilmeen alahuulimutruilija, joka kuvittelee näyttävänsä kovalta mutta vaikutelma on lähinnä Leslie Nielsen. Siltä pohjalta ajattelin. Coppola on ison uran tehnyt aika vajavaisilla kyvyillä. http://www.youtube.com/watch?v=xP1-oquwoL8 |
bedlam 28.03.2012 09:13:47 (muokattu 28.03.2012 09:14:05) | |
---|
Lastinen: Coppola on ison uran tehnyt aika vajavaisilla kyvyillä. On joo, siitä kyllä täytyy nostaa hattua. http://www.petrilampela.net |
juuso a 28.03.2012 22:40:11 | |
---|
The Awakening Alussa vaikutti oikein tunnelmalliselta vanhan ajan kummitustalo-pätkältä, mutta perkele kun rupesi taas haamut hyökkimään yhtäkkiä silmille massiivisten äänivallien säestämänä niin olin, että vittu just joo. Taas tätä samaa säikyttelypaskaa. Muutenkin loppua kohden mentiin yhä huonompaan suuntaan vähän joka suhteessa. Olen kuitenkin armpeliaampi näille nykykauhupätkille. Kyllä tämä kaikista ärsyttävistä piirteistään huolimatta jätti aika vitun monta muuta kauhupätkää taakseen mitä viime aikoina olen katsellut. Muutamilla muutoksilla vaan tästä olisi saanut niin paljon enempi irti.:( 2/5 "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Meadow 28.03.2012 23:16:08 | |
---|
juuso a: The Awakening Alussa vaikutti oikein tunnelmalliselta vanhan ajan kummitustalo-pätkältä, mutta perkele kun rupesi taas haamut hyökkimään yhtäkkiä silmille massiivisten äänivallien säestämänä niin olin, että vittu just joo. Taas tätä samaa säikyttelypaskaa. Muutenkin loppua kohden mentiin yhä huonompaan suuntaan vähän joka suhteessa. Olen kuitenkin armpeliaampi näille nykykauhupätkille. Kyllä tämä kaikista ärsyttävistä piirteistään huolimatta jätti aika vitun monta muuta kauhupätkää taakseen mitä viime aikoina olen katsellut. Muutamilla muutoksilla vaan tästä olisi saanut niin paljon enempi irti.:( 2/5 Oletko nähnyt Eden Laken? Se oli hyvä uusi kauhuelokuva. |
juuso a 28.03.2012 23:20:44 | |
---|
Meadow: Oletko nähnyt Eden Laken? Se oli hyvä uusi kauhuelokuva. Kyllä. Hyvä pätkä tosiaankin. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
bedlam 29.03.2012 07:06:33 (muokattu 29.03.2012 08:56:15) | |
---|
Eden Lake on hyvä juu. Itse olen kyllä päinvastoin innostunut viime aikoina siitä, että nykyäänhän tehdään oikeasti yllättävänkin paljon hyviä kauhuleffoja. Olen aina diggaillut enimmäkseen 60/70-lukujen kauhupätkistä, mutta viime vuosina olen alkanut siirtymään uhkaavasti ostoksissa uusiin leffoihin. Paskaakin tehdään toki enemmän kuin koskaan, joten sokkona noita ei kyllä uskalla ostella. Jossain kasarikauhussa on se oma viehätyksensä, että vaikka leffa olisikin järkyttävää roskaa niin ne pystyy vaikka kalkkuna-arvoilla katsomaan läpi. Uudempia alelaarin cgi-kökköilyjä ei kykene. E: harmi tuon Awakeningin kanssa, trailerin ja kansikuvan perusteella vaikuttaa kyllä loistavan tunnelmalliselta kummitusleffalta, eikä ollenkaan säpsäyttelyltä. Tuli muutama päivä sitten tilattua. http://www.petrilampela.net |
cldron 30.03.2012 15:00:11 | |
---|
Meadow: Oletko nähnyt Eden Laken? Se oli hyvä uusi kauhuelokuva. Saman ohjaajan uusin, Woman in Black yllätti kans hyvyydellään Daniel Radcliffesta ja kuluneesta kummitustaloasetelmasta huolimatta. Sen tais joku tässä ketjussa arvostellakki jonkun aikaa sit. |
Rhapa 01.04.2012 10:52:43 | |
---|
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005) Edellisestä katsomiskerrasta onkin jo vierähtänyt aikaa pitkä tovi. Samat fiilikset palautui nyt kuin mieleen siitä, mitä ajattelin leffasta ekalla kerralla. Jokseenkin hajuton ja mauton tekele. Olen kirjaakin aloittanut mutta jostakin syystä en jaksanut alkaa lukemaan toden teolla noin paksua enklanninkielistä eeposta. Joten vaikutelmaan leffasta ei vaikuttanut alkuperäisteoksen tunteminen. Oli tässä jotain hyvääkin. Se oli nätin näköinen. Mutta siihen se sitten jäikin. Henkilöhahmoihin ei saanut oikein tuntumaa. Näyttelijäntyö tuntui hirveän rajoitetulta ja liian ohjatulta. |