Mase 26.03.2012 10:50:37 | |
---|
Lauantaina vuorossa Monrepos Lappeenrannassa... Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
jjussila 26.03.2012 16:34:47 | |
---|
Mase: Lauantaina vuorossa Monrepos Lappeenrannassa... Onneks olkoon; soittoajat mitä on, lava pieni ja jos ei ehdi murkinalle Lappeeseen, niin jääpi syömättä. Kohdeyleisö yleensä todella juovukkeessa =>onneksi lavalla matala kaide. Mut jos noi ei haittaa, niin mukava siellä on soitella. Oikeesti. ..ei helev...olisko noin?..... |
Qsine 26.03.2012 21:35:27 | |
---|
jjussila: Onneks olkoon; soittoajat mitä on, lava pieni ja jos ei ehdi murkinalle Lappeeseen, niin jääpi syömättä. Kohdeyleisö yleensä todella juovukkeessa =>onneksi lavalla matala kaide. Mut jos noi ei haittaa, niin mukava siellä on soitella. Oikeesti. Muistat Monrepos'n! http://jannekuusinen.blogspot.com/ |
Mesa/Boogie 26.03.2012 22:25:20 | |
---|
|
Mase 27.03.2012 07:27:01 | |
---|
jjussila: Onneks olkoon; soittoajat mitä on, lava pieni ja jos ei ehdi murkinalle Lappeeseen, niin jääpi syömättä. Kohdeyleisö yleensä todella juovukkeessa =>onneksi lavalla matala kaide. Mut jos noi ei haittaa, niin mukava siellä on soitella. Oikeesti. juu, suurin osan näistä epäkohdista oli etukäteen tiedossa vaikken tuolla koskaan ennen oo käynytkään ;) Tässä voi siis tulla kaksi keikkaa yhdellä kertaa tossa mestassa; ensimmäinen ja viimeinen ;) Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
mack the knife 27.03.2012 10:34:53 | |
---|
jjussila: Onneks olkoon; soittoajat mitä on, lava pieni ja jos ei ehdi murkinalle Lappeeseen, niin jääpi syömättä. Kohdeyleisö yleensä todella juovukkeessa =>onneksi lavalla matala kaide. Mut jos noi ei haittaa, niin mukava siellä on soitella. Oikeesti. Lavaahan on isonnettu reilusti siitä mitä se oli joskus. COVS n:o 1. |
mack the knife: Lavaahan on isonnettu reilusti siitä mitä se oli joskus. Kyllä sinne mahtuu, perjantaina pitäis. |
jjussila 27.03.2012 14:11:59 (muokattu 27.03.2012 14:13:39) | |
---|
mack the knife: Lavaahan on isonnettu reilusti siitä mitä se oli joskus. Oon muistaakseni käynyt myös sen laajennuksen jälkeen, ahtaus hieman helpotti. Sen pienemmän lavan aikaan ahtauduimme sekstetillä ja solisti oli seitsemäs, huh. ..ei helev...olisko noin?..... |
mack the knife 27.03.2012 15:55:25 | |
---|
jjussila: Oon muistaakseni käynyt myös sen laajennuksen jälkeen, ahtaus hieman helpotti. Sen pienemmän lavan aikaan ahtauduimme sekstetillä ja solisti oli seitsemäs, huh. Mä soitin aina lavan ulkopuolella kun meitä oli viis. Eristettiin joku potero laatikoilla siihen tanssilavan kulmaan. Ei mahtunu muuten. COVS n:o 1. |
jon lord 27.03.2012 16:39:55 | |
---|
mack the knife: Mä soitin aina lavan ulkopuolella kun meitä oli viis. Eristettiin joku potero laatikoilla siihen tanssilavan kulmaan. Ei mahtunu muuten. Sama vika, oliko tuo sama paikka mistä saatiin vähän noottia, kun oli tehnyt roudausteipillä hakaristin rumpalin pleksiin. "Keihäsen" kanssa vähän pelleiltiin ja teippailtiin kaikkea tyhmää ja sitten ajatuksissani tein tuon. Ei siinä mitään ollut ja unohdin sen poistaa kun lähdettiin. Kauhea kalabaliikki ja puhelinliikenne syntyi tuosta. Piti pyydellä anteeksi, mutta en pyytänyt koska se ei ollut tarkoitettu kenellekään, ihan vaan keskinäistä vitsailua oli koko juttu. No kyseinen paikka oli muutenkin kyllä ihan sieltä syvältä. COVS jäsen N.o 3 |
rintapek 27.03.2012 17:41:19 | |
---|
mack the knife: Mä soitin aina lavan ulkopuolella kun meitä oli viis. Eristettiin joku potero laatikoilla siihen tanssilavan kulmaan. Ei mahtunu muuten. Mä muistan yhden keikan muinoin, kun kitaristi soitti keikan takahuoneesta käsin. Styrkkari mahtui lavalle, mut mies ei. Samalla keikalla liideri ihmetteli, et kuka häntä koko ajan nykii sivulle, kunnes hoksas, et pikkutakin liepeet oli hanuristin palkeiden välissä. Paikka ei kyl ollu toi, vaan joku pieni tanssilava etelä- Pohjanmaalla. One kind of music only - the good kind |
Musiikkia korville 28.03.2012 08:27:34 | |
---|
jjussila: Sen pienemmän lavan aikaan ahtauduimme sekstetillä ja solisti oli seitsemäs, huh. Me myös ahtauduttiin sinne sekstetillä (tai siis Sextetillä ;)). Vieläkin sillon tällön mietiskellään, jotta kyllä muuten oli ahdasta! Laajennuksen jälkeen ei oo tullut käytyä. By: MK |
Mase 28.03.2012 09:02:40 (muokattu 28.03.2012 09:03:01) | |
---|
Musiikkia korville: Me myös ahtauduttiin sinne sekstetillä (tai siis Sextetillä ;)). Vieläkin sillon tällön mietiskellään, jotta kyllä muuten oli ahdasta! Laajennuksen jälkeen ei oo tullut käytyä. Mä voin raportoida fiiliksiä lauantain jälkeen(solisti + 4 soittajaa)... soittoaika tuolla on ainakin sopparin mukaan kivasti 3:30 asti. Jotenkin kummalta tuntuu että joku haluais ehdoin tahdoin kuunnella tanssihuttua tuohon aikaan yöstä... kai sitä pitää ottaa jotain "bile"-matskuakin varuiksi mukaan... Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
Musiikkia korville 28.03.2012 10:23:31 | |
---|
Mase: Mä voin raportoida fiiliksiä lauantain jälkeen(solisti + 4 soittajaa)... soittoaika tuolla on ainakin sopparin mukaan kivasti 3:30 asti. Jotenkin kummalta tuntuu että joku haluais ehdoin tahdoin kuunnella tanssihuttua tuohon aikaan yöstä... kai sitä pitää ottaa jotain "bile"-matskuakin varuiksi mukaan... Jos on samat vinkeet kuin ennen, niin se on ihan sama, mitä sillä viimeisellä tunnilla soittaa. :) By: MK |
mack the knife 28.03.2012 13:08:15 | |
---|
Mase: Mä voin raportoida fiiliksiä lauantain jälkeen(solisti + 4 soittajaa)... soittoaika tuolla on ainakin sopparin mukaan kivasti 3:30 asti. Jotenkin kummalta tuntuu että joku haluais ehdoin tahdoin kuunnella tanssihuttua tuohon aikaan yöstä... kai sitä pitää ottaa jotain "bile"-matskuakin varuiksi mukaan... Meillä oli siellä kerran toiseksi viimeisen setin lopussa yks ukko pelaamassa pottia narikan vieressä. Ei ketään muuta. Kysyin, pitääkö soittaa kun ei ole ihmisiä, tuli vastaus, että eehän myökään piästä etuajassa kottiin. No, ei sitte. Pistin suoran urkusoundin päälle ja mentiin beattina plouin intö vindiä seittemän minuuttia. COVS n:o 1. |
elektra 29.03.2012 09:46:26 | |
---|
Itseäni toistaen tänään Tulisuudelma, huomenna LPR Monrepos, la Kuopijo. Saa rouhia asfalttia taas kunnolla. Näillä dieselhinnoilla se on niin mahtavaa. elektra: Kyllä sinne mahtuu, perjantaina pitäis. |
Timi 31.03.2012 13:56:30 | |
---|
Pitskun Wossikka tänään. Vaikea.Mutta varma! |
mack the knife 31.03.2012 15:11:31 | |
---|
Turun Galaxissa pitäis käväistä. COVS n:o 1. |
artope 31.03.2012 18:49:46 | |
---|
mack the knife: Turun Galaxissa pitäis käväistä. Pasin bändissäkö olet? "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
mack the knife 31.03.2012 21:20:49 | |
---|
artope: Pasin bändissäkö olet? Juu. Viime toukokuusta lähtien taas. COVS n:o 1. |