Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gallien Krueger Backline 600
1 2
Mungo-Jerry
26.03.2012 23:34:52 (muokattu 26.03.2012 23:35:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Traynorin putkinuppi, SWR:n Working Pro 400 ja just tää Gallen-Kallelan 600`nusu. Ihan tajuton laite hintasekseen, tosin ainoa miinus että on aika ruma vekotin?
 
Diggaan ajaa mun Musarin Sterlingin tosta läpi, saundi on napakka ja murisee etenkin piezomikillä tosi kivasti. Kaappina toimii Warwickin 4x10
 
Kannattaa ehdottomasti kokeilla tuota, ei ole lainkaan huonompi vehje, vaikka onkin "halpa"
 
All talk and no sound makes me a dull boy. And she's a babe. Sha-wing.
Lavri
27.03.2012 00:58:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Selvä. Eli Hartkea hakuseen. Kattoo, jos sattuu tuommonen kalliimpi lähelle.
 
Entäs tuo Warwick? Suosittu valmistaja se on ainakin. Mitä mallisarjaa kannattaa seurata?
 
PasiB
27.03.2012 08:55:13 (muokattu 27.03.2012 08:55:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hartke 4x10 XL vuodelta 1989 on itsellä kakkoskaappina ja tuon GK:n kanssa soundi oli todella hyvä. Tuosta kaapista on mulla vain hyviä kokemuksia, aikanaan sellainen oli aktiivisessa keikkakäytössä kymmenisen vuotta.
 
Alumiinikartio tuo soundiin oman sävynsä ja joku ei siitä tykkää, omaan korvaan se sopii. En tiedä millaisia nämä uudet kaapit on, mutta ainakin nuo vanhemman pään kamppeet on kokeilun arvoisia.
 
Warwickeista ei ole mulla muuta kokemusta kuin pikainen testi musakaupassa ja en tykännyt. Makuasia sanoi Musti....
 
Vaatevalintojen kultainen sääntö: kaikki passaa mikä peittää..
vt_17
27.03.2012 09:06:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lavri: Entäs tuo Warwick? Suosittu valmistaja se on ainakin. Mitä mallisarjaa kannattaa seurata?
 
Kaapeista WCA Pro -sarja on ainakin oikeen hyvälaatuista. Itellä ollut tuommonen 4x10 kaappi nyt 5 vuotta, eikä oo pahaa sanottavaa ollut. Pilli niistä löytyy mutta senkin saa kyllä väännettyä kiinni jos ei tykkää. Noita ei kait nykyään enää tehdä, mutta käytettynä välillä pyörii torilla.
 
kalamies#28 >-)))>
Mungo-Jerry
01.04.2012 15:18:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jak Sie Masz!
 
Mul on kyseinen nusu torilla myynnissä.
 
Jihaa!
 
All talk and no sound makes me a dull boy. And she's a babe. Sha-wing.
J0K1
01.04.2012 16:16:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jak Sie Masz!

Mul on kyseinen nusu torilla myynnissä.

Jihaa!

 
Eipä näytä kalliilta. Ostaisin, jos ei tuollaista jo olisi.
 
pardy
02.04.2012 23:56:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ProMaximilian: Jak Sie Masz!
 
Mul on kyseinen nusu torilla myynnissä.
 
Jihaa!

 
Meni vissiin jo?
 
J.L
03.04.2012 08:56:54 (muokattu 04.04.2012 12:04:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilla olisi taas yksi Backline 600 kaupan edelliselle ostajalle ilmestyneen yllättävän peruuntumisen myötä. On se vain hintaansa ja kokoonsa nähden niin pirun hyvä peli että ei tekis mieli kyllä edes myydä. Pakko vain rahoittaa tuolla noita muita hankintoja.
Nieby
21.12.2012 12:34:06 (muokattu 21.12.2012 14:06:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 262 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Ei se haittaa.
 
Tuota, itselläni on ollut kyseinen nupikka aktiivisessa käytössä viitisen vuotta ja tähän mennessä toiminut loistavasti. Nyt kuitenkin out of nowhere alkoi säristä ja tehot katoaa. Normaalisti minulla on treble auki ja tuolloin särinä on pahimmillaan, treble pois ja särinä katoaa. Voisiko olla tuossa potikassa vika? En tiedä Lappeenrannassa mitään paikkaa mikä voisi huoltaa vehkeen kuntoon. Soitinliikkeissä ei ole tarjolla osaavaa henkilökuntaa ja en viitsisi satasta enempää maksaa. Voisikohan vielä olla korjattavissa vai meneekö vaihtoon?
 
EDIT:
 
Vika löytyi. Särökanava vuotaa cleanin puolelle. B-kanavan GAIN kiinni ja vika korjattu.
 
www.myspace.com/beyondotherdimensions
L.Ruoska
27.12.2012 21:46:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olli.M: Varsinainen särökanava ei miellyttänyt, mutta boost toiminnolla sai kivaa ruttua kliinin päälle. Voihan se olla että en vaan osannut.
 
Hah, sama juttu mulla. Joku myös kommentoi mun käyttäjäprofiiliin tuosta Backlinestä ettei tykkäillyt kauheasti siitä säröstä. Tästä on jo muutama vuosi kun tuollaisen omistin mutta en ilmeisesti ollut ihan metsässä tuon mielipiteeni kanssa.
 
Se on ehkä semmonen "varman päälle vähän säristellään"-soundi. Jostain irtolootasta löytää sitten just sen särösoundin mikä itselle ja bändille sopii.
 
Do you want your possessions identified? (y/n)
sepisti
27.12.2012 22:25:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nieby: En tiedä Lappeenrannassa mitään paikkaa mikä voisi huoltaa vehkeen kuntoon. Soitinliikkeissä ei ole tarjolla osaavaa henkilökuntaa ja en viitsisi satasta enempää maksaa.
 
Ihan vinkkinä sanoisin, että mikäli soittimien tai vahvistimien sähköjen kanssa tulee ongelmia ja asustaa Lappeenrannan lähettyvillä suosittelen kääntymään Telemen puoleen. http://www.teleme.fi
Erittäin hyvää palvelua olen saanut ko. liikkeestä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «