Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: nettikauppa on s@@tanasta
1 2 3 4 5 6
the dog
26.03.2012 15:00:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juurikin näin. onhan se kiva, että halvalla saa ja suoraan kotiin kannettuna, mutta entäs kun tarvitsisi jotain just nyt ja heti?
 
ei ole kyse kuin ihan pikkunippeleistä. vaikkapa piuha pitäis saada, uus olkahihna tai kielet.
 
nyt seuraa se varsinainen tilitys: ;D
 
minäpä aamulla täältä metsän korvesta sitten lähden jonkin pikkunippelin takia ajelemaan tuonne lähimpään kaupunkiin. siellähän on musiikkikauppa. nooh, noin 20km myöhemmin ovella on lappu, että sulki ollaan.
 
eipä siinä mitään. seuraavaan kaupunkiin kun ei ole kuin n.15km matkaa ja sielläkin on musaliike!
ja tuleepa pitkästä aikaa käytyä siinäkin kylässä, sitähän vois poiketa vaikka vilkaisemassa samalla josko anttilan levylaarista löytyis jotain halvalla.
paskat. pimeenä oli sekin putka. en tiedä miksi kun en jaksanut tallukoida ovessa olevaa lappua lukemaan. olkoon anttilakin. ei siellä mitään kuitenkaan ole!
 
eli keula kohti seuraavaa kaupunkia. joka itseasias on kutakuinkin saman matkan kodin ohi toiseen suuntaan kun mitä nyt on jo tullut ajeltua. voihan siinä ohikulkeissaan vilkaista, ettei kukaan ole varastanut kotia!
 
no kolmas kerta toden sanoi ja kilkkeet löyty. tulipahan ajeltua reilut 100km parin euron nippeleitten takia.
 
eli pitäisiköhän sitä tilata jo pikkuhiljaa kotiin keskiverto musaliikkeen varasto?
 
mutta onneks on komee ilma! mikäs siinä oli kruisaillessa! :)
 
juikkipuikki
26.03.2012 15:03:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.flickr.com/photos/digitaalinenjalanjalki/4329141185/
 
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
Laulava Kylätohtori
26.03.2012 15:10:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the dog: juurikin näin. onhan se kiva, että halvalla saa ja suoraan kotiin kannettuna, mutta entäs kun tarvitsisi jotain just nyt ja heti?...
 
Saman tyylisiä kokemuksia, mutta toisin päin. Lauantai kello varttia vaille viisi ja wah-remontissa huomattiin, että se onkin se kytkin, eikä potikka... Itse en osaa kolvata/omista kolvia, mutta "kolvari" oli just käymässä muualta päin Suomea.
 
Nopeasti soitto paikalliseen musaliikkeeseen ja sieltähän se löytyi. Ei muuta kuin autoon ja hakemaan. Wahi saatiin kuntoon, eikä muuten sillä hetkellä vituttanut ollenkaan, että oli pari euroa kalliimpi kuin Thoomannilla....
 
San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano...
jyrkalt
26.03.2012 15:34:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Saman tyylisiä kokemuksia, mutta toisin päin. Lauantai kello varttia vaille viisi ja wah-remontissa huomattiin, että se onkin se kytkin, eikä potikka... Itse en osaa kolvata/omista kolvia, mutta "kolvari" oli just käymässä muualta päin Suomea.
 
Nopeasti soitto paikalliseen musaliikkeeseen ja sieltähän se löytyi. Ei muuta kuin autoon ja hakemaan. Wahi saatiin kuntoon, eikä muuten sillä hetkellä vituttanut ollenkaan, että oli pari euroa kalliimpi kuin Thoomannilla....

 
Mut hinnan tarkistit kuitenkin? ;)
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
tender.insanity
26.03.2012 15:55:00 (muokattu 26.03.2012 15:55:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the dog:
ei ole kyse kuin ihan pikkunippeleistä. vaikkapa piuha pitäis saada, uus olkahihna tai kielet.

 
Omaa tyhmyyttä, ei voi muuta sanoa.
- Piuhoja nyt kerääntyy aina; ties kuinka monta erimittaista itselläkin jemmassa varmuuden vuoksi
- Kieliä on aina pari varasettiä laatikon pohjalla (eri paksuuksia + akustisen kielet)
- Hihnan nyt vääntää väliaikaisesti vaikka mistä. Ei välttämättä paras mahdollinen, mutta väliaikaiseksi ratkaisuksi kelpaa vaikka nippusiteitä peräkkäin =)
 
Kaikki-mulle-heti-ja-nyt -ihmisille on tyypillistä ennakoimisen piittaamattomuus.
 
Jeszse
26.03.2012 16:05:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: väliaikaiseksi ratkaisuksi kelpaa vaikka nippusiteitä peräkkäin
 
Eissssssss tämä pitää kokeilla joskus.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
Vetehinen
26.03.2012 16:38:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on keksitty. http://fi.wikipedia.org/wiki/Puhelin
 
Music is the best escape.
Spirocore
26.03.2012 17:09:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Eissssssss tämä pitää kokeilla joskus.
 
Roudarinteippi on myös toimiva erittäin toimiva ratkaisu.
 
You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose!
YAMAHA
26.03.2012 20:54:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeile ensikerralla http://www.strings.fi ...kun aamulla tilasin oli seuraavana päivänä
kielet ja plekut ym. postilaatikossa...ei kuluta pensaa eikä hermoja ja halvat hinnat
 
Mika
skebab
26.03.2012 21:06:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olenkos mä ainoa, joka ymmärsi kirjoituksen pointin ;)
 
No juu - on se oikeasti aika perseestä, jos tulevaisuudessa ei ole enää mahdollista ostaa Suomesta uutta kitaraa. Lue: eihän kukaan täys päinen näkemättä ja testaamatta osta ja jos ei ole musiikkikaupaa, niin missäs testaat (jos et siis halua käyttyä).
 
Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
Entropia666
26.03.2012 21:35:15 (muokattu 26.03.2012 21:35:45)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

skebab: Olenkos mä ainoa, joka ymmärsi kirjoituksen pointin ;)
 
No juu - on se oikeasti aika perseestä, jos tulevaisuudessa ei ole enää mahdollista ostaa Suomesta uutta kitaraa. Lue: eihän kukaan täys päinen näkemättä ja testaamatta osta ja jos ei ole musiikkikaupaa, niin missäs testaat (jos et siis halua käyttyä).

 
Ei kyllä. Tai no joo, oon ostanu mulla olleista kepeistä viisi seitsemästä testaamatta. Kaikki olleet silloin mieluisia. Voisin thomanniltakin tilata helpolla kalliita ritsoja, siellähän on 30 päivän palautusoikeus, mikä on vitusti parempi kuin liikkeessä testaaminen. Saat skeban kotias pitkäks aikaa ja pystyt testaamaan omilla kamoilla.
 
Rokkifotoja: H A J E . F I
skebab
26.03.2012 21:41:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Ei kyllä. Tai no joo, oon ostanu mulla olleista kepeistä viisi seitsemästä testaamatta. Kaikki olleet silloin mieluisia. Voisin thomanniltakin tilata helpolla kalliita ritsoja, siellähän on 30 päivän palautusoikeus, mikä on vitusti parempi kuin liikkeessä testaaminen. Saat skeban kotias pitkäks aikaa ja pystyt testaamaan omilla kamoilla.
 
Mulla kitaran valitseminen lähtee oikeastaan siitä, miten soi akustisesti ja toki miltä tuntuu käteen. En edes testaa vahviastimen kanssa, koska "sähköisen soundin" saa aina pienellä vaivalla mieleisekseen. Voi olla, että kun lähettäisin 30. kerran kitaran Thomannille, niin saattaisiva pistää meikäläisen mustalle listalle ;)
 
Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
tender.insanity
26.03.2012 21:42:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

skebab: Olenkos mä ainoa, joka ymmärsi kirjoituksen pointin ;)
 
No juu - on se oikeasti aika perseestä, jos tulevaisuudessa ei ole enää mahdollista ostaa Suomesta uutta kitaraa. Lue: eihän kukaan täys päinen näkemättä ja testaamatta osta ja jos ei ole musiikkikaupaa, niin missäs testaat (jos et siis halua käyttyä).

 
Muistan kun erästä kitaraa olin hankkimassa. Soitin Levytukkuun, oisko niillä siellä, että vois tulla testaamaan. Eipä ollut. Otti numeroni ja lupasi ilmoittaa kun kitara tulee. Lupasi 2pv sisällä luuttujen tulevan. No, viikon odottelun jälkeen pistin tilauksen Thomannilta. Kitara tuli Saksasta ja soittelin sillä nelisen päivää ja pistin takaisin menemään kun ei ollutkaan ihan sopiva. Kitara oli ehtinyt Saksaan takaisin ja rahat takaisin tilille kun tuli tekstari Levytukusta "Nyt toivomasi kitaramalli on tullut liikkeeseen. Tervetuloa testaamaan." En mennyt.
 
Ja monissa musaliikkeissä on ihan helvetin huono tarjonta ja hinnat hipoo pilviä. Mitään en enää kivijalkaliikkeestä osta. Ikinä. Hävitkööt maan päältä ne ja perustakoot vaikka bordelleja tiloihinsa.
 
Entropia666
26.03.2012 21:54:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

skebab: Mulla kitaran valitseminen lähtee oikeastaan siitä, miten soi akustisesti ja toki miltä tuntuu käteen. En edes testaa vahviastimen kanssa, koska "sähköisen soundin" saa aina pienellä vaivalla mieleisekseen. Voi olla, että kun lähettäisin 30. kerran kitaran Thomannille, niin saattaisiva pistää meikäläisen mustalle listalle ;)
 
Herää vähän kysymys että missähän suomenkin liikkeessä ois 30. samaa luuttua testattavaks ja valittavaks...Aika usein mahtaa olla yhtä mallia vaan yks siellä seinällä.
 
Rokkifotoja: H A J E . F I
Entropia666
26.03.2012 21:55:41 (muokattu 26.03.2012 21:56:04)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuplat.
 
Rokkifotoja: H A J E . F I
nannne
26.03.2012 22:02:15 (muokattu 26.03.2012 22:02:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oho hups.
 
skebab
26.03.2012 22:02:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Herää vähän kysymys että missähän suomenkin liikkeessä ois 30. samaa luuttua testattavaks ja valittavaks...Aika usein mahtaa olla yhtä mallia vaan yks siellä seinällä.
 
Tässäpä palaankin aiempaan kirjoitukseeni ja kysyn: Miten niin samaa luuttua ? Koska niillä alkup mikeillä, jne. ei ole mulle mitään merkitystä, niin en todellakaan tiedä liikkeeseen mennessä, minkä merkkisen luutun ostan - tai ostanko ollenkaan... Liikkeiden kaikista luutuista yleensä löytyy pari miellyttävää.
 
Ei muuta kun....lisää paskaa housuun !
Entropia666
26.03.2012 23:17:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

skebab: Tässäpä palaankin aiempaan kirjoitukseeni ja kysyn: Miten niin samaa luuttua ? Koska niillä alkup mikeillä, jne. ei ole mulle mitään merkitystä, niin en todellakaan tiedä liikkeeseen mennessä, minkä merkkisen luutun ostan - tai ostanko ollenkaan... Liikkeiden kaikista luutuista yleensä löytyy pari miellyttävää.
 
Jaaa, sä puhuit heräteostoksista. Mä luulin että puhuttiin jostain tietystä skebasta johon on silmänsä iskenyt.
 
Rokkifotoja: H A J E . F I
Midrange
26.03.2012 23:27:01 (muokattu 26.03.2012 23:29:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitetaampa sitten konkreettinen ehdotus jos kivijalat haluavat lisää asiakkaita ja pitää nykyisensä paremmin. Jos lupaatte soittaa asiakkaalle jostain tuotteesta mistä on sovittu, olis se sitten vaikkakin vain parin euron johto, niin hoitakaa homma kunnialla loppuun.
 
Siinä ei paljon tarvita että asiakkaalle tulee tunne ettei hänen rahojansa tai asiakkuuttansa tarvita jotta unohtaa koko liikkeen jatkossa ja tilaa netistä. Jotenkin tuntuu että asiakaspalvelu on Suomessa jostain Neuvostoliiton ajoilta.
 
Mikä helvetti siinä on että Thomannilla homma vaan toimii ja tuntuvat sinne soittaessa olevan niin hyväntuulisiakin? Juovatko ruokatunnilla niin paljon olutta siellä paikallisessa dinerissa? Oli miten oli niin hyvä että homma toimii.
 
How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better
Laulava Kylätohtori
27.03.2012 08:38:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ainakin jossain kivijalkaliikkeissä luvataan tuote samaan hintaan kuin Thomannilla. Ei kai se mahdotonta ole, koska sen minkä Thomann voittaa isoissa volyymeissa, se häviää valtavissa palkkakuluissa.
 
Heikkoa palvelua en kyllä ymmärrä. Itketään, miten nettikauppa vie asiakkaat, eikä viitsitä palveluun panostaa ollenkaan, puhumattakaan, ettei pidetä lupauksia. Eikä palvelu edes maksaisi mitään. Moni asiakas olisi valmis maksamaan hieman enemmän kivijalkaliikkeessä, jos palvelu olisi edes samaa tasoa kuin nettikaupoissa. Ehkä se itkemiseen käytetty aika kannattaisi panostaa palveluun...
 
San snää mnuu snuuks, snuuks mnääki snuu sano...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «