Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: alesis dm5
1
Dalttoni
11.12.2010 08:19:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin tuossa ostella tuota alesiksen laatikkoa, mutta ennen sitä tietenkin kirjoittelen tänne. eli onko kokemusta hyvää/huonoa ja onko ostamisen arvoinen välinen? triggaan basarin ja virvelin setistä sekä tulee muutama kumipädi myös.
 
tositilanteessaperiaattessakyllä
Dalttoni
11.12.2010 08:53:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis suositelkaa muita moduleita myös!
 
tositilanteessaperiaattessakyllä
Dalttoni
11.12.2010 09:04:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja vielä lisäystä että omistan myös macin että olen ajatellut myös tuota i/o boxia alesikselta.
 
tositilanteessaperiaattessakyllä
fox
13.12.2010 21:49:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollu melko pitkään tuollanen, eikä ainakaan mulla oo pahaa sanottavaa.. Näytön taustavalo on ruvennu pätkimään, ei muuta. Keikkaaki tehty ja on ollut siinäkin hommassa kestävä.
Ainakin minun mielestä kannattaa, juurikin tuollaseen tarkoitukseen. Mulla on siinä kiinni (silloin kun on tarvis) trigattu akustinen setti, erilaisia padeja, tai sitten Rolandin Octapadi. Alesiksesta sitten suoraan PA:han tai studiolla miksauspöytään.
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
HeavyRide
26.03.2012 14:14:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kipakka kysymys kyseisestä aivosta.
 
Eli sähkörummuissa toimi moitteettomasti. Sen jälkeen vuoden verran pölyttyny laatikossa ja nyt kun sain laitettua sen akustisiin kiinni niin pelittää hyvin n5min jonka jälkeen ääni hukkuu PA.sta ja moduuli ei ota enää mitään käskyjä vastaan. eli mikään näppäin ei toimi. Sitten kun sammuttaa ja laittaa takas päälle niin taas toimii muutaman minuutin ja sama homma. Kokeilin myös viimeksi että vahvistin ja mikseri oli pois päältä mutta ei sekään vaikuttanu.
Missä homma kusee?
 
Rummuilla pitää soittaa, koska rummut tykkää että niillä soitetaan!
ammattimies97
10.05.2012 16:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole ite kohdannu vastaavia onkelmia, mutta sointi aivossa on hyvä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «