Aihe: "väärällä" tekniikalla laulavia huippulaulajia..
1 2 3
Bilharzia
16.04.2004 03:42:18
Kuulemma Liam Gallagherilla on huono tapa laulaa.. lääkäreiden mukaan ainaski. Että rasittaa kurkkua sillä.
www.LifeofDebauchery.Com
Vilhelmus
16.04.2004 10:11:58

Bruce Springsteen ei ainakaan jossain vaiheessa hyväksynyt keikkoja peräkkäisille illoille, kun ääntä ei enää lähtenytkään.
Säröä ja meisinkiä. Muu on turhaa.
The Coveralls
Juutas
16.04.2004 13:11:12
Bruce Springsteen ei ainakaan jossain vaiheessa hyväksynyt keikkoja peräkkäisille illoille, kun ääntä ei enää lähtenytkään.

Kyseisen herran laulutekniikasta en osaa sanoa muuta kuin että ainakin helvetin LUJAA se tuntuu karjuvan... ;-) Ei ihme jos ääni vähän tuppaa käheytymään parin tunnin rääkissä.
sielunvihollinen
16.04.2004 13:59:48
klassisesta näkökulmasta taitaa kaikki särölaulu olla "väärää"
d-iivil
16.04.2004 14:17:41
Axel Rose.

Mies on kaikkien laulajien perikuva, aivan kauhea tekniikka ja siltä se myös kuulostaa. Muuten gunnarit on kyllä varsin jees.
sielunvihollinen
16.04.2004 14:26:50
Axel Rose.

Mies on kaikkien laulajien perikuva, aivan kauhea tekniikka ja siltä se myös kuulostaa. Muuten gunnarit on kyllä varsin jees.

Eräs laulajakaverini taas sanoi Axlin tekniikkaa hyväksi, mikä siinä on kauheaa? Kuulostaa kyllä kieltämättä "omaperäiseltä"
Juhani
16.04.2004 14:38:11 (muokattu 16.04.2004 14:39:24)

Kuulemma Liam Gallagherilla on huono tapa laulaa.. lääkäreiden mukaan ainaski. Että rasittaa kurkkua sillä.

Mun mielestä Liamin laulu ei kuulosta enää samalta. Kahdella ekalla levyllä ääni puhdas ja vahva, mutta uusilla levyillä sellainen rosoinen. Pidin enemmän siitä vanhasta tyylistä. Tiedä sitten onko kurkku mennyt paskaksi, vai onko Noel käskenyt laulamaan enemmän Kurt Cobain henkeen rosoisesti.
d-iivil
16.04.2004 15:35:42
Eräs laulajakaverini taas sanoi Axlin tekniikkaa hyväksi, mikä siinä on kauheaa? Kuulostaa kyllä kieltämättä "omaperäiseltä"

Jos laulajakaverisi tykkää että tekniikka on kunnossa silloin kun ääni on pelkkää kurkkulaulantaa, niin sitten...
Mazah
16.04.2004 16:32:06

Jos laulajakaverisi tykkää että tekniikka on kunnossa silloin kun ääni on pelkkää kurkkulaulantaa, niin sitten...

Kummasti se on kyllä sen äänialansa säilyttänyt. Ja mun tietääkseni se on myös opiskellut laulantaa jonkun verran. Vaikka kuulostaa siltä että äijä karjuis keuhkonsa pihalle...
Mutta minä olen Kissanainen?
JM
16.04.2004 16:35:55
Alice in Chainsin Layne Staley (kuollut nykyään) lauloi ainakin omasta mielestäni jotenkin "väärällä tekniikalla". Miehelle olikin uran alussa sanottu, että jättäisi lauluhommat jollekin muulle. Mutta, loistavan kuuloista oli hänen laulunsa, oli se sitten oikein tai väärin laulettua.
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
d-iivil
16.04.2004 17:02:31
Kummasti se on kyllä sen äänialansa säilyttänyt. Ja mun tietääkseni se on myös opiskellut laulantaa jonkun verran. Vaikka kuulostaa siltä että äijä karjuis keuhkonsa pihalle...

Säilyttänyt? Eihän se äijä pysty enää nykykuosissaan kiljumaan lähellekkään samaan tapaan kuin ennen vanhaan :P

Tuosta opiskelusta en ota kantaa, en tiedä.
NYdoll
16.04.2004 17:26:49

Hienolta kuulostaa mielestäni tuo Axlin laulu. Oli tekniikka väärä taikka ei...
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
Ozzman
16.04.2004 20:11:39

Jep, Pidän hänen äänestään erittäin paljon.
Send me money,send me green Heaven you will meet!!
Mako
17.04.2004 00:27:03

Minäkin diggaan. Omaperäinen, ja korkeelta vetää just niinku pitää. Vinkuu niin perkeleesti.

Nykykuntoa en o tarkistanu.
I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake
Keppis
17.04.2004 14:01:49
Mun mielestä täällä on Alexi Laihon tekniikastakin jotain puhuttu. Onko se paska?
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
NYdoll
17.04.2004 17:16:20

Mun mielestä täällä on Alexi Laihon tekniikastakin jotain puhuttu. Onko se paska?

no takuulla...
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
kiriminni
19.04.2004 23:14:04
Pitää paikkansa; Gloria Bennet on opettanut Axlille laulua,jota hän on kiittänyt äänensä pelastamisesta.
Axel käyttää ihme-efektejä välillä laulaessaan,esim.hampaat yhdessä
vibraatto.Rääkyy ja huutaa,mutta senkin voi tehdä oikein(ei kurkulla).
strophe
20.04.2004 11:25:23

Laiho ei kuule kovin montaa vuotta laula.
Vrt. Dani Filth. Miehelle on taidettu tehdä äänihuulileikkauksia enemmän kuin Cherille kasvonkohotuksia.
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
Stain
20.04.2004 13:28:12
Kurt Cobain. Äijä karjui kuin elukka, niin että sai kurkkutulehduksenkin jossain vaiheessa. Mikäs siinä vaikka laulaakin väärin, jos vaan kuulostaa hyvältä.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)