Aihe: Korvamato, jossa kaksi eri biisiä sulautuu yhdeksi..kokemuksia?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1027 28 29 30 31
Merdish
02.02.2012 14:14:24
Ei nyt usein korvamadon yhteydessä, mutta joskus kun yrittää miettiä, miten joku biisi jatkuu, saattaa jatko-osaan, jota ei muista tulla mieleen jonkun toisen biisin osa, joka viosi sopia sen jatkoksi. Pari päivää sitten unohdin aivan yllättäen, miten Maamme-laulu alkaa (nyt muistan sen kyllä helposti, vaikka en ole kuunnellut sitä pitkään aikaan). Se lähti siitä, että kuuntelin Finlandian ja mietin, miten maamme-laulu alkaisi. Findlandian melodia soi niin vahvasti päässä ja sain liitettyä sen Maamme-lauluun, että en sen oikeaa alkua saanut päähäni millään. Tapahtunut aiemminkin ja usein jopa lyriikoiden kanssa.
www.mikseri.net/ose www.mikseri.net/merd
Feline
21.02.2012 14:03:19
Andre ja Seine. Tänään vasta tajusin että ne on eri biisejä.

Sitten joku tällainen alkoi just soimaan päässä...
"I should be so lucky, lucky, lucky, lucky, ja kuunneltaisiin Popedaa"
Hannu H.
22.02.2012 18:59:28 (muokattu 22.02.2012 19:00:31)

Ei näitä yleensä tule, mutta nyt on tässä viikon sisään käynyt pari kertaa niin että eri biisien säkeistöt ja kertsit liimautuvat saumattomasti yhteen.

Ensimmäisenä vaivasi Gunnareitten Rocket Queenin säkeistö yhdistettynä Pearl Jamin Even Flown kertsiin.

Nyt tänään soi sitten koko työpäivän päässä Aerosmith potpuri johon oli napattu säkeistö Dream Onista ja kertsi Amazingistä.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Sinfactor:MySpace Youtube
Epämuusikko
22.02.2012 21:12:59
Hannu H.: Ei näitä yleensä tule, mutta nyt on tässä viikon sisään käynyt pari kertaa niin että eri biisien säkeistöt ja kertsit liimautuvat saumattomasti yhteen.

Ensimmäisenä vaivasi Gunnareitten Rocket Queenin säkeistö yhdistettynä Pearl Jamin Even Flown kertsiin.

Nyt tänään soi sitten koko työpäivän päässä Aerosmith potpuri johon oli napattu säkeistö Dream Onista ja kertsi Amazingistä.

Aiheesta lisää kirjassa I hate new music. Joe Perryn vaimo oli nimennyt Dream Onin "vessalauluksi". Eli kappaleeksi jonka aikana voi käydä vessassa jäämättä mistään paitsi.

I don't wanna miss a thing

COINSIDENCE?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
NHR
23.02.2012 17:38:09

Tuure Kilpeläisen biisit Uskoton ja Erämaa sekoittuivat päässäni sekavaksi sopaksi. En nyt tiedä onko niissä lopultakaan juuri muuta yhteistä, kuin tuo yhden sanan hokeminen ja samantapainen yleissoundi, mutta piti oikein miettiä, että mahtoikohan hänellä olla muunkinlaisia biisejä. Olihan niitäkin sitten kuitenkin...
"Olisin kirjoittanut lyhyemmin, mutta minulla ei ollut aikaa." ~ Blaise Pascal
NHR
24.03.2012 07:25:50

Lennä varpunen ylle kattojen, kun ajan vain yölinjallain.
"Olisin kirjoittanut lyhyemmin, mutta minulla ei ollut aikaa." ~ Blaise Pascal
Ramenia
25.03.2012 16:51:30
CoBin Sixpounder ja If you want peace...prepare for war.
Nopeasti soitetaan, hitaasti fiilistellään.
tatta
03.04.2012 11:15:22

"Asemalta kaikuivat kuulutukset
Kutsuna jota pakoon ei pääse
Nouset kyytiin kerran, oot kyydissä aina...

...ja maailma on sun..."

egotrip tehosekoittimessa
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä....
Epämuusikko
17.04.2012 12:13:07
A la tuhuelpa legria macarena
Que tuhuelce parallalegria cosabuena
A la tuhuelpa legria macarena, Eeeeh A-LICKY-BOOM-BOOM-DOWN.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
pekka_
10.05.2012 15:03:53
En tiedä lasketaanko korvamadoksi

Led Zeppelin -Nightflight
www.youtube.com/watch?v=Qm-TaMqWo3U

Parin tahdin ajan lähtien 0:40 "Mä oon rekkamies jne."
Heissask
10.05.2012 15:54:29
Ensiks Irwiniä: "Kulkurin kulta olet sä vain" josta luonnollisesti Popedaan: "Mestarileipuri oon!"
artope
11.05.2012 12:13:44

Mulla sekoittuu Adelen Set Fire to the Rainin kertsi ja sen loppuun Dire Straitsin Tunnel of love
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
reaper666
11.05.2012 12:16:56
Mulla sulautuu yhdeksi biisiksi Rautavaaran Yölinjalla ja Johnny Cashin I Walk the line.
tatta
16.05.2012 14:17:39

lopetan radion kuuntelun...

"...mä tiesin sä tuut vielä vastaan...
onko marssissa lunta, lunta, lunta..."

"...the sultans, sultans of the swing...soolo... luulin olevani lähellä, mutta kaukana olen niin..."

"...yhdeksän hyvää ja kymmenen kirosanaa, onko marssissa lunta, lunta, lunta..."

"...the wind of change...uu babe, babe its a wild world..."

"...sweet child Alabama...
onko marssissa lunta, lunta, lunta..."

"...tahtoisin lähteä kuin sotilas, onko marssissa lunta, lunta, lunta..."
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä....
ferodoz
16.05.2012 17:48:54

tatta: "Asemalta kaikuivat kuulutukset
Kutsuna jota pakoon ei pääse
Nouset kyytiin kerran, oot kyydissä aina...

...ja maailma on sun..."

egotrip tehosekoittimessa

PLUSSA! Meidän bilebändin kiipparisti halusi ottaa juurikin nämä kaks biisiä settiin, ja oli puhe yhdistellä kahden biisin potpuriksi. Ja näinhän me se tehdään, kiitoksia! :D
www.suhdelukucoverband.fi
jannu
16.05.2012 22:10:50 (muokattu 16.05.2012 22:11:15)
Anna "Ozzy" Erikssonin kappale "Garden In The Dark"

Garden of love
one step away from you
Garden of love
always creeping up on you
all right
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
tatta
17.05.2012 10:03:21

ferodoz: PLUSSA! Meidän bilebändin kiipparisti halusi ottaa juurikin nämä kaks biisiä settiin, ja oli puhe yhdistellä kahden biisin potpuriksi. Ja näinhän me se tehdään, kiitoksia! :D

ai, ou, siistiä :D!
Eddie
17.05.2012 19:07:02

Haaveet kaatuu, you know my name!
Ostetaan soittotaito.
Booombox
11.07.2012 06:35:15
Hän oli nahkatakkinen tyttö..Enkä tiennyt oonko roomeo vai juulia
Lentävä lause.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)