Karvakorva 23.03.2012 12:14:17 | |
---|
Jotain Neurosiksen kaltaisia porukoita tiedossa kellään? |
Akitus 24.03.2012 16:07:11 | |
---|
Karvakorva: Jotain Neurosiksen kaltaisia porukoita tiedossa kellään? No tuskin mikään muu nyt ihan sen kaltaista, mut jotain post-bändejä voi tsekkailla. Isis nyt tietty etunenässä, mutta on jo varmaan tuttu. Rosettaa on itse tullut välillä kuunneltua, mutta eipä tuokaan nyt ihan vastaavaa ole. http://www.youtube.com/watch?v=Fb9ZmUKebEg 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Karvakorva: Jotain Neurosiksen kaltaisia porukoita tiedossa kellään? Rwake voisi uusimmallaan levyllään (aikaisempia en ole kuunnellut) ehkä istua tähän kategoriaan. TJEU: http://www.youtube.com/watch?v=SXE2WbmznUU |
reaper666 17.05.2012 07:33:22 | |
---|
Ritsie: Kertokaas mulle, mikä "is on Fire" David Coverdale sitä siis viljelee livenä, mutta kiinnostas tietää että mikä on tulessa. Toivottavasti joku tajusi. Plussaa tietäjälle. No niinku "tulessa" tiets, niinq!! |
jarkkkk 20.05.2012 18:41:10 | |
---|
Moi tykkään pirusti uuden aallon ameriikkalaisesta black metallista. Varsinkin kun siihen sekoitetaan synkeää folkkia. Mulle suositellaan usein Agallochia. Mitä miun kannattaa kyseiseltä orkesterilta ottaa kuunteluun? miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski |
Mad-Mike 21.05.2012 10:03:57 | |
---|
Ritsie: Kertokaas mulle, mikä "is on Fire" David Coverdale sitä siis viljelee livenä, mutta kiinnostas tietää että mikä on tulessa. Toivottavasti joku tajusi. Plussaa tietäjälle. jos meinaat mitä sanoo nii Angel's on fire se huutelee livenä. "Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi."
-Tobias Sammet, Edguy |
Marshallga 26.05.2012 03:05:24 (muokattu 26.05.2012 03:13:27) | |
---|
"Support music, not rumors." |
reaper666 11.06.2012 23:22:57 | |
---|
Muistan hämärästi n.yli 10 vuoden takaa Ylen listaohjelmassa tuli pätkä jotain suomalaista(?) hevibiisiä. Siinä oli muistaakseni jotain pianon pimputtelua ja sellainen muistikuva, että biisi olisi ollut snowfall. Mutta googlella en ole löytänyt. |
Matti_77 13.06.2012 20:08:17 | |
---|
Ainakin Suburban Tribellä oli Snowfall- niminen ralli. Tuli jonkun Soundi-cd:n mukana. Muistaakseni ihan kelpo renkutus. "Mitä on kännirölötys?" -kaveri naamakirjassa |
reaper666 13.06.2012 22:58:21 | |
---|
Matti_77: Ainakin Suburban Tribellä oli Snowfall- niminen ralli. Tuli jonkun Soundi-cd:n mukana. Muistaakseni ihan kelpo renkutus. Oho, enpäs tätä muistanutkaa vaikka jonkinlainen bändin fani olenkin. Kyseessä kuitenkin rankempi biisi. |
Matti_77 15.06.2012 20:06:07 | |
---|
"Mitä on kännirölötys?" -kaveri naamakirjassa |
ReBeat 26.06.2012 16:37:02 | |
---|
Onks kokemusta tosta State of Rock - A Point of Destiny levystä.... että soiko siitä kaikki painokset aika pahasti säröllä? Kuuluu kiistattoman selvästi esim. biisissä "Friction" ? |
geeza 13.08.2012 19:31:57 | |
---|
Järjestetäänkö ensi vuonna Spinefeast at sea? |
Voltonator 18.08.2012 21:36:14 (muokattu 18.08.2012 21:36:41) | |
---|
Olisko kellään suositella jotain hyvää industrial metallia? Painista tykkään,mutta muuten genre on täysin tuntematon minulle. Turmion Kätilöiltäkin iskee muutama englannin kielinen biisi. Olis kiva tutustua paremmin. |
timnicebutdim 24.08.2012 14:51:40 | |
---|
Voltonator: Olisko kellään suositella jotain hyvää industrial metallia? Painista tykkään,mutta muuten genre on täysin tuntematon minulle. Turmion Kätilöiltäkin iskee muutama englannin kielinen biisi. Olis kiva tutustua paremmin. En ole mikään genre-spesialisti, mutta onko esim. Static X tuttu nimi? Fear Factory on kans eräänlaista industrial metallia. Ja sit Ministry tietysti... Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |
Maxwell von Karma 24.08.2012 15:23:49 | |
---|
No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
Voltonator 29.08.2012 18:04:32 | |
---|
Kiitoksia ehdotuksista, täytyy tutustua niihin, jahka folk metal vaihe menee ohi. |
nosleep 23.09.2012 23:10:55 | |
---|
Karvakorva: Jotain Neurosiksen kaltaisia porukoita tiedossa kellään? Tässä voisi mahdollisesti olla kokeilemisen arvoisia, jos Neurosis iskee: Latitudes Omega Massif Cult of Luna Dukatalon Adai Kylesa Lvmen Have A Nice Life Ocoai Pelican Serpentcult ISIS ja Rosetta mainittiinkin. Jos sitten vielä saa vähän venytellä ja paukutella rajoja, niin kokeilen ehdottaa vielä semmoisia kuin Gojira, Dozer, Explosions in the Sky, God Is An Astronaut, *shels, Callisto ja Baroness. Okei nyt menee vähän sillisalaatiksi mutta kannattanee kokeilla. |
crestfall 29.09.2012 13:23:18 | |
---|
nosleep: Tässä voisi mahdollisesti olla kokeilemisen arvoisia, jos Neurosis iskee: Latitudes Omega Massif Cult of Luna Dukatalon Adai Kylesa Lvmen Have A Nice Life Ocoai Pelican Serpentcult ISIS ja Rosetta mainittiinkin. Jos sitten vielä saa vähän venytellä ja paukutella rajoja, niin kokeilen ehdottaa vielä semmoisia kuin Gojira, Dozer, Explosions in the Sky, God Is An Astronaut, *shels, Callisto ja Baroness. Okei nyt menee vähän sillisalaatiksi mutta kannattanee kokeilla. Harrastatte varsin laadukasta musiikkia. _b Randomheittona lisäisin että listasta löytyvän Cult of Lunan Dark City, Dead Man on ehkä hienoin metallikappale, joka on koskaan sävelletty. Ei saatana huh. "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
RainingRedPaint 20.10.2012 12:48:29 | |
---|
Itse suosittelisin vielä tuohon listaan Intronauttia. "Be Vigilant" |