Aihe: Istanbul Symbaalit
1 2
samiff
23.03.2012 17:43:45
Kailis: google -> tulli ->
EU-maiden ulkopuolelta voit tuoda mukanasi tuotteita verottomasti vain tietyn euromäärän arvosta:

jos matkustat lentäen tai laivalla, arvoraja on 430 euroa

Miten sitte jos on kävellen liikenteessä ;)
markkuliini
23.03.2012 17:46:11

samiff: Miten sitte jos on kävellen liikenteessä ;)

Silloin raja on 300€.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
jtannin
24.03.2012 19:43:43 (muokattu 24.03.2012 19:49:05)
Kailis: Mihin tää tieto perustuu? Mun mielestä Agop on noista se laadukkaampi ja linjassaan rohkeampi valmistaja.

Agop on varmasti rohkeampi ja agopilla on loistokkaita yksilöitä. Ja tämähän nyt tietenkin riippuu mieltymyksistä ja käyttötarkoituksista. Myönnän myös että oma mielikuvani Mehmetistä on vuosikausien takaa, jolloin mulla pari sellaista oli myös omistuksessa. Pitäisi varmaan päivittää tietopankkia. Yleiseen soitantaan en kaipaa rohkeutta, vaan tarkoituksenmukaisuutta ja tasalaatuisuutta.
Agopilta on todella vaikeaa löytää tasapainoisia symbaalisesttejä, paitsi jazz symbaaleista. Niissä se sitten onkin ihan jees. All around soitantaan en ole löytänyt valikoimista vielä ensimmäistäkään mieltymyksiäni vastaavaa komppipeltiä - makuasia, myönnetään. Hi hateissa on vastaan tullut muutama ihan suht ok pari. Loistokkaita crashejä sen sijaan on osunut kohdalle useita. Niitä on silloin tällöin metsästelty kun konservatorio on uusia peltejä vailla. Viime testirupeaman saldo: ei yhtään käyttökelpoista ridea (paitsi Mel Lewisit, mutta niillä ei popparit tykkää rupsutella), testatusta n. 15 crashistä yksi erinomainen ja kaksi toimivaa. Että semmosta...
Kaikki turkinpellit on niin yksilöitä, että mitään en ostaisi sokkona. BosphorusJannella on onneksi suht hyvin homma hallussa tuolla nettikaupassa, MP3 samplet...

Henk. koht. tasan yhden tekevää. Itse vetelen Bosphoruksilla ja olen erittäin onnellinen ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)