Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Flightcase vs. Hardcase lentokoneessa
1
Koomaus
22.03.2012 09:04:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flightcasen välttämättömyys lentomatkailussa?
Soitin Finnairille kysyäkseni asiaa, että onko pakko olla flightcase jos menee ruumaan ja näpsäkkä neiti ei osannut vastata asiaan.
Joten onko jengillä miten kokemusta lennättää kitara siinä kitaran omassa kovassa laukussa?
 
the-Antero
22.03.2012 09:23:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin kuvitella vuoropuhelun kun olet puhunut neidon kanssa
 
Koomaus: Hei. Kannattaako kitara laittaa ruumaan omassa kovassa laukussaan vaiko flightcasessa?
 
Finnairin neito: ööö.... Mitä?.... Mikä.... Missä?!?
 
Ja niin. Jos on flightcase valmiina niin laita se siinä sinne. Ovathan kuiten melkosen tuhdimpaa matskua kuin normi kovatlaukut...
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
horseface
22.03.2012 09:39:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä kannattaa vielä heittää joku rätti kielten ja otelaudan väliin. Jos painoa on casen päällä paljon ja kielet siksi litistyvät kaulaa vasten, voi olla nauharemppa edessä vaikka muuta vahinkoa ei tapahtuisikaan.
 
Oli miten oli, näin on!
Koomaus
22.03.2012 09:59:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Voin kuvitella vuoropuhelun kun olet puhunut neidon kanssa
 
Koomaus: Hei. Kannattaako kitara laittaa ruumaan omassa kovassa laukussaan vaiko flightcasessa?
 
Finnairin neito: ööö.... Mitä?.... Mikä.... Missä?!?
 
Ja niin. Jos on flightcase valmiina niin laita se siinä sinne. Ovathan kuiten melkosen tuhdimpaa matskua kuin normi kovatlaukut...

 
Niin...Syy kysymykselle alunperin jo puhelimessa oli,että onko lentolafkat ruvennu edellyttämään,että soitin pitää kuljettaa lentomatkailun kestävässä casessa, koska tällasta olen kuullut.
 
KUNU
22.03.2012 12:46:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koomaus: Niin...Syy kysymykselle alunperin jo puhelimessa oli,että onko lentolafkat ruvennu edellyttämään,että soitin pitää kuljettaa lentomatkailun kestävässä casessa, koska tällasta olen kuullut.
 
Ite olen lentänyt viimisen parin vuoden aikana varmaan sen 50 kertaa Suomen sisäisiä lentoja kitaran kanssa eikä ole ollut koskaan ongelmaa saada kitara koneen sisätiloihin kun vain asian esittää asiallisesti.
Pari kertaa olen ruumaankin laittanut lukollisessa laukussa hyvin pakattuna ja mielellään jopa kelmutettuna niin hyvin on kestänyt. Eikä minun korviini ole tullut puhetta että pitäisi olla flightcase, mutta uskon että jos jotakin hajoaa kitaran ollessa normaalissa kovassa laukussa niin lentoyhtiö ei vastaa, sitä varten kannattaa homma vakuutus.
 
Paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa
arppah8
22.03.2012 12:55:52 (muokattu 22.03.2012 12:59:05)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei muuten mitään asiaa tänne mutta tää on pakko linkata vaikka on wanaha: http://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo
 
Kas, niitähän on tullut lisää: http://www.youtube.com/watch?v=h-UoERHaSQg&feature=relmfu
 
http://www.youtube.com/watch?v=P45E0uGVyeg&feature=relmfu
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «