Aihe: Kuljetuspalvelu
1 2 3
JanneO
21.03.2012 12:28:17
Minun auto kulkee 13.4 väliä Jämsä - Lahti - Porvoo ja 14.4 samaan suuntaan toisin päin. Silloin pysähtyminen Lahden rumpufesteilla.
kincy
21.03.2012 12:33:25 (muokattu 21.03.2012 12:34:09)

Perjantaina 23. päivä aamusta ajan Joensuusta Kuopioon ja sunnuntaina 25. päivä iltapäivästä takaisin Kuopiosta Joensuuhun. Jos tarvetta on, niin pikaviestillä yhteyttä vaan!
tomboarmageddon
21.03.2012 13:37:04
On taas niin monipiippunen juttu, ettei mitään järkee ees väitellä koko asiasta.
Ei kyllä rehellisesti sanottuna tulis mieleenkään keikka tai kesämökkireissulla tms. alkaa kuskailemaan toisten kamoja vielä omien lisäks. Siis jos ei oo osapuolista kukaan ees tuttu.
En oo vielä koskaa sitäpaitsi ajanu mistään minnekkään silleen,ettei auto olis jo puolillaan vähintään jotain tavaraa tai ihmisiä. Yleensä täynnä ja kiire. Vielä jos pitää poiketa parikytä kilsaa jonnekkin asutusalueelle ihmettelemäään , että missä se olikaan. Ota tuosta kymppi. Jee!
Ehkä oon huono ihminen ja pessimisti:)
Bobana
21.03.2012 18:54:48 (muokattu 21.03.2012 18:56:13)
Ens ke 28.3. Lohja-Tampere-Lohja.
Lähtö klo 06:00 ja Tampereella n. klo 9:00.
Takaisin lähtö n. puolilta päivin.

Ja kyytiin mahtuu vaikka parikin tuplasettiä. Eli kuorma-autolla huristelen.(siis isohko paku jossa rajotin)
Mutta mitä enemmän hommaa niin täytyy hiukka korvaustakin periä. Esim. normi setti ~20€. Tuplasetti ~30€. Ja varmasti menee halvemmalla ja ehjänä ja nopeemmin perille kun postilla tms.
Jos tulee mutkia niin niistä sovitaan erikseen.

EDIT: Ja tietty muutakin tavaraa menee. Ehkä jopa prätkät tms.
Ai nyvvai??!
Sonormies
21.03.2012 19:43:41
tomboarmageddon: En oo vielä koskaa sitäpaitsi ajanu mistään minnekkään silleen,ettei auto olis jo puolillaan vähintään jotain tavaraa tai ihmisiä. Yleensä täynnä ja kiire. Vielä jos pitää poiketa parikytä kilsaa jonnekkin asutusalueelle ihmettelemäään , että missä se olikaan. Ota tuosta kymppi. Jee! Ehkä oon huono ihminen ja pessimisti:)

On meitä ainakin kaksi. Entäs sitten, kun jotakin menee kuljetuksen aikana rikki? Vaikka pikkuisessa peltikolarissa tai muuten vaan vahingossa. Ihan kiva ajatus, mutta ei järkevä toteuttaa.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Bobana
21.03.2012 20:18:19 (muokattu 21.03.2012 20:19:48)
Sonormies: On meitä ainakin kaksi. Entäs sitten, kun jotakin menee kuljetuksen aikana rikki? Vaikka pikkuisessa peltikolarissa tai muuten vaan vahingossa. Ihan kiva ajatus, mutta ei järkevä toteuttaa.

En tiedä muista mutta mulla on ainakin sellanen tieliikennevakuutus joka korvaa kolarin sattuessa myös irtaimiston eli "kopin" sisällön.

EDIT. Vittu ootte te kyllä aika vauhkoa sakkia. Poletaan sitten hyvä idea skeptisten jalkoihin. Maksakaa valtiolle. Maksakaa!
Ai nyvvai??!
Sonormies
21.03.2012 20:26:34
Myönnetään; hieman skeptisiä ollaan. Parasta olisikin, että useampi jamppa pistäisi kuljetusidean käytännössä toimimaan ilman ongelmia ja raportoisi tänne. Me epäilevät tuomaat joutuisimme miettimään kantaamme uudelleen.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Kailis
21.03.2012 20:28:07

Jännää miten ihmiset avautuvat tänne kun eivät lähde mukaan. Pitäkää tunkkinne.
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Speedy
21.03.2012 21:24:42 (muokattu 21.03.2012 21:25:03)

Bobana: En tiedä muista mutta mulla on ainakin sellanen tieliikennevakuutus joka korvaa kolarin sattuessa myös irtaimiston eli "kopin" sisällön.

Mitenhän vakuutusyhtiö suhtautuu siihen että sulla on kyydissä kaksi tupla settiä ja prätkä, jotka ei ole edes sinun.. Sitähän vois sitten ostaa kympillä pari rikkonaista iPadia autoon ihan vaan varmuuden varaksi jos sattuu napsahtamaan.. voi sitten todeta kuljettaneensa kaverin padeja ja kierasta siitä omaan taskuun ylimääräsen tonnin..=)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
RstoU
21.03.2012 21:37:18
Bobana: Ens ke 28.3. Lohja-Tampere-Lohja.
Lähtö klo 06:00 ja Tampereella n. klo 9:00.
Takaisin lähtö n. puolilta päivin.

Vaihda sinun ScandiLitet minun Red Maple Hiliteihin samalla käynnillä? :)
Bobana
21.03.2012 21:49:11
Speedy: Mitenhän vakuutusyhtiö suhtautuu siihen että sulla on kyydissä kaksi tupla settiä ja prätkä, jotka ei ole edes sinun.. Sitähän vois sitten ostaa kympillä pari rikkonaista iPadia autoon ihan vaan varmuuden varaksi jos sattuu napsahtamaan.. voi sitten todeta kuljettaneensa kaverin padeja ja kierasta siitä omaan taskuun ylimääräsen tonnin..=)

Hei. Ei ne vakuutus-spedetkään nyt ihan tyhmiä ole...
Ai nyvvai??!
Bobana
21.03.2012 21:53:12
RstoU: Vaihda sinun ScandiLitet minun Red Maple Hiliteihin samalla käynnillä? :)

No helvete!
Kunpa olisi olleet Excluusit. Olisin ajellut koko 3 tuntia kiljuen Lohjalta Manseen. : )
Ne on hiukka niinku etusijalla nyt sanoi Harakka.
Ai nyvvai??!
Conrad Lant
21.03.2012 22:31:11

RstoU: Vaihda sinun ScandiLitet minun Red Maple Hiliteihin samalla käynnillä? :)

Tyypit puhuu Sonorien kauppaamisesta siihen malliin että ainakin meikäläisellä alkaa taas kuume nousta.

Pitää mennä messuille huomenna viilentelemään. Eiku.
No one prayed for Sodom
Conrad Lant
21.03.2012 22:43:26

No kai tuota lyömäsoitinhallia voi jonkun sortin helvetin esikartanona pitää jos kilkuttelu nyppii.
No one prayed for Sodom
Kailis
21.03.2012 23:00:58

Conrad Lant: No kai tuota lyömäsoitinhallia voi jonkun sortin helvetin esikartanona pitää jos kilkuttelu nyppii.

Eikäku mulla on huomenna aamupäivä vapaata ja aattelin että jos olis jotain kiinnostavaa.
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
markkuliini
21.03.2012 23:01:56

Kailis: Eikäku mulla on huomenna aamupäivä vapaata ja aattelin että jos olis jotain kiinnostavaa.

No käy Frankfurtissa kääntymässä. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
21.03.2012 23:03:36

markkuliini: No käy Frankfurtissa kääntymässä. :)

Ai siellä. Emmä.
Speedy
13.04.2012 13:04:27

No kukas on menossa stukholmaan ja tuo mulle samalla rumput? =)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
RstoU
13.04.2012 13:16:06
Speedy: No kukas on menossa stukholmaan ja tuo mulle samalla rumput? =)

Mie! Laitoin pikaviestiä. Tai katsotaan mahtuuko kyytiin, sieltä on pienissä määrin tulossa itsellekin kampetta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)