Kailis 20.03.2012 22:17:08 | |
---|
Linnunlaulupuu: Teuvo Hakkaraisen, Kimmo Sasin ja Jyrki Kataisen parhaimmat puolet yhdessä paketissa. Paskammarjat. Se on vaan nuori ja pohojalaasen kovapäinen, mutta ei se paatunut ole. Ollaan mekin väännetty, mutta välilöissä toivon mukaan. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
-Dr.DW- 20.03.2012 23:28:43 | |
---|
Kailis: Paskammarjat. Se on vaan nuori ja pohojalaasen kovapäinen, mutta ei se paatunut ole. Ollaan mekin väännetty, mutta välilöissä toivon mukaan. Hitto, onhan hänellä mielipiteitä ja ilmeisesti tietoakin. Tai no ainakin enempi ku miulla, mie vaan soitan -ei oo ollu mahdollisuutta hankkia "omankädentietoa". Luupäähän pitääkin olla, näkisitpä miun nuoremman kissan, sana "luupää" saa ihan uuden merkityksen=P Eniveis, olittehan työ isot pojat kyllä aika ilkeitä, hyvin se vetää! Just kattelin videoita, niin yleisöäki laulatti, ku vanha tekijä! T: Keikkailematon "Well... Im not an artist, Im a focing piece of art" =D |
Epämuusikko 20.03.2012 23:28:46 | |
---|
dumbass: Noteflight. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Aekuinen Naenen 21.03.2012 16:58:08 | |
---|
Kailis: Paskammarjat. Se on vaan nuori ja pohojalaasen kovapäinen, mutta ei se paatunut ole. Ollaan mekin väännetty, mutta välilöissä toivon mukaan. Mitä täällä on tapahtunut? |
Aekuinen Naenen: Mitä täällä on tapahtunut? Ei mitn kurjuutta kummempaa. Hommat palaa oitis raiteilleen, ko toiset vetää happea ja toiset vetää atuloilla herneet pois nenustaan. One kind of music only - the good kind |
Laakstr 21.03.2012 18:22:36 | |
---|
rintapek: Ei mitn kurjuutta kummempaa. Hommat palaa oitis raiteilleen, ko toiset vetää happea ja toiset vetää atuloilla herneet pois nenustaan. On kyllä pakko sanoo et tää on yks parhaimmista keskustelupalstoista mitä mä oon seurannu! Hersyttäviä nauruja (kuten mm. tuo kommentti aiheutti) ja paljoooon hyviä vinkkejä, linkkejä, tietoa jne... |
Vallu-Veke 21.03.2012 19:23:59 | |
---|
rintapek: Hommat palaa oitis raiteilleen, ko toiset vetää smartit ihan vaan tupakkana, eikä tunge niitä persauksiin. |
rintapek 21.03.2012 19:33:00 | |
---|
Vallu-Veke: smartit ihan vaan tupakkana, eikä tunge niitä persauksiin. Jos tahdot haastaa riitaa, ni voin kertoa, et olen ihan väärä mies tuohon tarkoitukseen. Mä olen surkea soittaja, mut vittumaisuudessa mua ei haasta kukaan. One kind of music only - the good kind |
Vallu-Veke 21.03.2012 21:06:13 | |
---|
rintapek: Jos tahdot haastaa riitaa, ni voin kertoa, et olen ihan väärä mies tuohon tarkoitukseen. Mä olen surkea soittaja, mut vittumaisuudessa mua ei haasta kukaan. Kaikillahan meillä on joku kyky, mistä voi olla ylpeä. Vähän samanlaista knowhowta löytyy ihteltäkin. Mutta juu no oikeastaan tuo edellinen ns. vitsi oli ikäänkuin tarinasi jatkoksi, eikä kommentti sinulle, jos se tieto helepottaa :) |
Duro 21.03.2012 21:58:58 | |
---|
Internet. It's serious business. Piste. |
VeKrio 22.03.2012 12:02:23 | |
---|
Asumusero! Se täällä on tapahtunut. "Kasvoimme erillemme". Yritetään pitää perhe koossa, äpärät, kuopukset ja patriarkat. Tai pitäiskö sanoa, Yamaha- ja automiehet ynnä muut... Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
jazzmies 22.03.2012 17:20:54 | |
---|
Olen opiskellut ahkerasti tähän asti kehnohkolla menestyksellä soittamaan omia sävellyksiäni, joten kysymyksessä on tulevaisuuden musiikki, saundi, ote ja rummutus. Kiitos Veikko allekirjoituksesta! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
TAMAS 22.03.2012 19:16:54 | |
---|
hahah! Alottelin tuossa duunit tälläviikolla ja huomasin fyysinsen työn raskauden käsissäni. Ns. uudet lihakset löytyivät. On meinaan aika jumissa kädet, kun oli pitkä tauko tuommoisesta työstä. Tänään sitte innostuin vähä kokeilemaan kotosalla soittelu reeniä ja ei oikein luonnistunut. Taidan siis venytellä käpäliä ja yrittää paulautella sitä kautta nuita kuntoon. Positiivista tässä on se, että saan rahaa ostaa lisää uutta rumpukamaa! Mm: paisteen 2002 19" crash ja 18 novo lähtee heti tilaukseen kun mahollista. |
-Dr.DW- 23.03.2012 11:30:03 (muokattu 23.03.2012 11:43:55) | |
---|
Klikki ei ole näemmä tänään miun kaveri... E: Eikä näemmä tule mitään, mistään muustakaan=P "Well... Im not an artist, Im a focing piece of art" =D |
jazzmies 23.03.2012 12:03:02 | |
---|
McDonald's päivä... Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
-Dr.DW- 23.03.2012 23:57:57 | |
---|
"Well... Im not an artist, Im a focing piece of art" =D |
Bobana 24.03.2012 00:15:33 | |
---|
-Dr.DW-: Ehheheh! http://9gag.com/gag/3523315 Hahm! : D Tolleen kävi joskus alkuaikojen tohinoissa. Kannut vaan urheilusalin korokkeelle ja veto päälle. Ei siellä mitään mattoja ollut. Puolivälissä biisiä rykästiin basari taas iskuetäisyydelle ja meno päälle. Tähän kohtaan kuuluisi normiston mukaan kommentoida että hienoa aikaa oli se mutta itse en ole täysin varma asiasta. Ai nyvvai??! |
-Dr.DW- 24.03.2012 00:45:19 | |
---|
Bobana: Hahm! : D Tolleen kävi joskus alkuaikojen tohinoissa. Kannut vaan urheilusalin korokkeelle ja veto päälle. Ei siellä mitään mattoja ollut. Puolivälissä biisiä rykästiin basari taas iskuetäisyydelle ja meno päälle. Tähän kohtaan kuuluisi normiston mukaan kommentoida että hienoa aikaa oli se mutta itse en ole täysin varma asiasta. Mie se vielä edellisenkin setin basaria nyhdin takasin alustalle... Se voi johtua siitä, että en kuullut kakkiakaan basarista... Tai sitten polin vaan liian kovaa =P "Well... Im not an artist, Im a focing piece of art" =D |
Kefiiri 24.03.2012 09:35:53 | |
---|
Aekuinen Naenen: Mitä täällä on tapahtunut? Ihmettelin samaa... vastaus löytyi "Viimeisin ostos part II" -ketjusta. En ihmettele että Ferodoz otti lomaa rumpupalstalta. Ihmeen totiseksi menee välillä keskustelu palstalla, jolle kirjoittaminen on kaikille vapaaehtoista. |
Bullitt 24.03.2012 14:33:12 | |
---|
Bobana: Hahm! : D Tolleen kävi joskus alkuaikojen tohinoissa. Kannut vaan urheilusalin korokkeelle ja veto päälle. Ei siellä mitään mattoja ollut. Puolivälissä biisiä rykästiin basari taas iskuetäisyydelle ja meno päälle. Tähän kohtaan kuuluisi normiston mukaan kommentoida että hienoa aikaa oli se mutta itse en ole täysin varma asiasta. Hehm, tuli mieleen taannoinen keikkamme jolla meinasi kanssa olla basarin paikallaan pysymisen kanssa ongelmia. Ennenkin on tullut oltua samassa paikassa keikalla ja muistelin että lavalla oli kiinteänä asennuksena kankainen matto ja että lavan muodon ja koon (pieni kolmion mallinen lava tilan nurkassa) vuoksi oman, aika kookkaan maton asettelu olisi mennyt hankalaksi, joten jätin sen kotiin ja päätin luottaa lavan kangasmaton pitoon. No eihän se pitänyt, ja heti biisissä jossa basarin iskuja tuli vähänkään enemmän ja tiuhempaan lähti basari karkuun. Piti lennosta sopia basistin kanssa että tämä pukkaa basaria kohti minua aina kun huudan. Oli se touhua. My car is a hybrid. It burns both rubbery and gasoline. |