Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Istanbul Symbaalit
1 2
samiff
21.03.2012 03:25:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi Olen kuullu että Turkista haettuna Istanbullin pellit ovat huomattavasti edullisemmat kuin täällä!? Onko kellään asiasta varmaa tietoa ja esim nettisivua / Kauppaa tiedossa ?!
 
Duro
21.03.2012 11:15:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turkkilaisvalmistajien känkyt nyt on muutenkin sen verran edullisia, etten ite niitä ainakaan jaksais alkaa paikan päältä hakemaan. Toki jos tulis esim. Istanbuliin menoa joskus niin ehdottomasti kävisin jollain tehtaalla :) Mut että varta vasten hakemaan? Veikkaisin että säästö jää aika olemattomaks, ellei niitä peltejä tuo sieltä kottikärryllistä.
 
Piste.
markkuliini
21.03.2012 11:26:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duro: Turkkilaisvalmistajien känkyt nyt on muutenkin sen verran edullisia, etten ite niitä ainakaan jaksais alkaa paikan päältä hakemaan. Toki jos tulis esim. Istanbuliin menoa joskus niin ehdottomasti kävisin jollain tehtaalla :) Mut että varta vasten hakemaan? Veikkaisin että säästö jää aika olemattomaks, ellei niitä peltejä tuo sieltä kottikärryllistä.
 
Jaa on edullisia Suomessa? Ei mun havaintojen mukaan. :)
Jos ensi viikolla lähti niin lennot olis n.230€ ja kesämmällä halvimmillaan 150€. Jos vähänkään matkavarvasta kutittaa niin kyllä tuossa voi edullisesti yhdistää peltireissun matkailuun, eikä niitä tarvi kottikärryllistä tuoda.
Vaimo on kärttänyt että lähdettäis käymään Istanbulissa kun se tykkää sen alueen ruoasta. Oon koettanu sanoa että se reissu voi tulla mulle yllättävän kalliiksi. :D
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Speedy
21.03.2012 12:28:20 (muokattu 21.03.2012 12:28:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Jaa on edullisia Suomessa? Ei mun havaintojen mukaan. :)
Jos ensi viikolla lähti niin lennot olis n.230€ ja kesämmällä halvimmillaan 150€. Jos vähänkään matkavarvasta kutittaa niin kyllä tuossa voi edullisesti yhdistää peltireissun matkailuun, eikä niitä tarvi kottikärryllistä tuoda.
Vaimo on kärttänyt että lähdettäis käymään Istanbulissa kun se tykkää sen alueen ruoasta. Oon koettanu sanoa että se reissu voi tulla mulle yllättävän kalliiksi. :D

 
Jatketaanpa keskustelua tuolla kuljetuspalvelu-topicin puolella..;)
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Kailis
21.03.2012 13:19:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaimo on kärttänyt että lähdettäis käymään Istanbulissa kun se tykkää sen alueen ruoasta.
 
Ruotsista ei saa kebabia? Entäs takkeja?
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
markkuliini
21.03.2012 13:50:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Ruotsista ei saa kebabia? Entäs takkeja?
 
Niin, Suomessa syödään karjalanpaistia, Ruotsissa lihapullia, Italiassa pizzaa ja Lauttasaaressa syö pääsi. :)
Mut joo, vaikka itäsen Välimeren ruokakulttuuriin muutakin toki kuuluu, niin on kebabeissa kyllä eroja. Parasta olen itse saanut Berliinissä, Suomessa en ole päässyt lähellekään. Ruotsissa olen mutta sen ravintolan hinnoilla lentäis jo kohta sinne Turkkiinkin. :D
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Duro
21.03.2012 14:18:41 (muokattu 21.03.2012 14:25:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Jaa on edullisia Suomessa? Ei mun havaintojen mukaan. :)
 
No en mä tiedä miten sä havainnoit, mutta minusta esim. Impressionilla 220€ uudesta 22" laaturidestä on todellakin vähän. Tai sitte ku kattelee Turkishienkin hintoja uutena. Mutta, tämähän taas lähtee siitä että mitä halpana pitää. Minusta nuo hinnat ei o suinkaan pahoja.
 
Siinä mielessä otetaan sanoja vähän takasin, että ei mul o kyllä mitään hajuakaan että kuinka vähän ne turkin mantereella maksaa esim. Impressionit vaikka. Siitähän se tietenki riippuu et kuinka kannattavaa niitä on käydä sieltä hakemassa lentokyydeillä.
 
Piste.
markkuliini
21.03.2012 14:32:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duro: No en mä tiedä miten sä havainnoit, mutta minusta esim. Impressionilla 220€ uudesta 22" laaturidestä on todellakin vähän. Tai sitte ku kattelee Turkishienkin hintoja uutena. Mutta, tämähän taas lähtee siitä että mitä halpana pitää. Minusta nuo hinnat ei o suinkaan pahoja.
 
Siinä mielessä otetaan sanoja vähän takasin, että ei mul o kyllä mitään hajuakaan että kuinka vähän ne turkin mantereella maksaa esim. Impressionit vaikka. Siitähän se tietenki riippuu et kuinka kannattavaa niitä on käydä sieltä hakemassa lentokyydeillä.

 
Nuo esimerkkisi ovat näitä uusia merkkejä tai semi-laatua tekeviä. Esim. Turkishin kaikki symbaalit, mitä olen kokeillut, ovat olleet enintään välttäviä.
Mä puhuin Istanbul Agopista/Mehmetistä ja Boshporuksesta tuossa.
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
EJ84
21.03.2012 15:04:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkahan takuuasiat hoituvat suoraan valmistajalta ostetuilla symbaaleilla? Onko kukaan joutunut palauttamaan sorvausurien mukaisesti hajonnutta itse maahantuomaansa symbaalia?
 
"If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself."
Conrad Lant
21.03.2012 20:59:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EJ84: Kuinkahan takuuasiat hoituvat suoraan valmistajalta ostetuilla symbaaleilla? Onko kukaan joutunut palauttamaan sorvausurien mukaisesti hajonnutta itse maahantuomaansa symbaalia?
 
Olen palauttanut yhden Trash Crashin Bosselle. Hoitui mukavasti ja t-paita tuli korvauspellin kyljessä, mutta kyllähän se kuriiripaketti vähän hinnaltaan kirpaisi.
 
No one prayed for Sodom
samiff
22.03.2012 04:29:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duro: Turkkilaisvalmistajien känkyt nyt on muutenkin sen verran edullisia, etten ite niitä ainakaan jaksais alkaa paikan päältä hakemaan. Toki jos tulis esim. Istanbuliin menoa joskus niin ehdottomasti kävisin jollain tehtaalla :) Mut että varta vasten hakemaan? Veikkaisin että säästö jää aika olemattomaks, ellei niitä peltejä tuo sieltä kottikärryllistä.
 
Mulla on Kämppä Etelä Turkissa ja tulee käytyä siellä aina sillon tällön ! Omat rumpujutut on ollu telakalla jonkun aikaa ja aloin miettiä että osa turkkilaisista pelleistä' on kuitenkin aika laadukkaita ! Onko mitää tietoa missä nää tehtaat sijaitsee ? Olisin kiinnostunut Istanbul merkistä eniten ! Tai Tietääkö kenties kukaan suurta maineikasta musiikki liikettä Istanbulissa ( Siellä on niitä varmaan aika monta ) :)
 
jtannin
22.03.2012 23:34:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Istanbulista on saatavilla Agopin lisäksi myös Istanbul Mehmet, joka on laadukas symbaali. Tai on ainakin joskus ollut. On siis eri tehdas kuin Agop samasta nimestä huolimatta. Agop tuppaa olemaan kovin epätasalaatuista tavarata... Viime aikaisia kokemuksia Mehmeteistä ei ole. Niitä tuo maahan Brown Beat.
 
Jos haluaa mennä tehtaisiin tutustumaan niin niihin suoraan yhteyttä esim. sähköpostilla
 
Kailis
23.03.2012 00:11:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jtannin: Istanbulista on saatavilla Agopin lisäksi myös Istanbul Mehmet, joka on laadukas symbaali. Tai on ainakin joskus ollut. On siis eri tehdas kuin Agop samasta nimestä huolimatta. Agop tuppaa olemaan kovin epätasalaatuista tavarata... Viime aikaisia kokemuksia Mehmeteistä ei ole. Niitä tuo maahan Brown Beat.
 
Jos haluaa mennä tehtaisiin tutustumaan niin niihin suoraan yhteyttä esim. sähköpostilla

 
Mihin tää tieto perustuu? Mun mielestä Agop on noista se laadukkaampi ja linjassaan rohkeampi valmistaja.
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Danko
23.03.2012 00:32:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mihin tää tieto perustuu? Mun mielestä Agop on noista se laadukkaampi ja linjassaan rohkeampi valmistaja.
 
Omistan ainoastaan yhden Agop-riden ja pari Mehmet-crashia, mutta näistä ainoastaan toi ride on epätasapainossa, että voinen löyhästi allekirjoittaa.
 
"Sorry mate - if you think a Line 6 anything is going to give you an actual guitar sound you are part of the problem and have very little to do with the solution." -CN Fletcher
Kailis
23.03.2012 00:44:30 (muokattu 23.03.2012 00:46:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danko: Omistan ainoastaan yhden Agop-riden ja pari Mehmet-crashia, mutta näistä ainoastaan toi ride on epätasapainossa, että voinen löyhästi allekirjoittaa.
 
Otantasi todistusvoima on murskaava. Miksi muuten otit riden joka on epätasapainossa?
 
EDIT
 
Itselläkin on pari Bosphorus rideä ja yksi crash jotka eivät ole balanssissa, mutta soundi on hyvä eikä käytännössä haittaa. Kaikki olisin saanut palautettua, mutta settiin jäi.
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Danko
23.03.2012 00:46:37 (muokattu 23.03.2012 00:49:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Otantasi todistusvoima on murskaava. Miksi muuten otit riden joka on epätasapainossa?
 
Koska ostamatta en testaa.
e: Lähti siis halvalla käytettynä, ja koska pääsääntöisesti tulee ridea lähes vaakatasossa pidettyä, niin eipä tuosta suoranaista haittaakaan ole koitunut. Soundiltaan on kuitenkin niin mainio, ettei tuota pysty olemaan käyttämättä! 21" Mel Lewis Signature, siis.
 
"Sorry mate - if you think a Line 6 anything is going to give you an actual guitar sound you are part of the problem and have very little to do with the solution." -CN Fletcher
Kailis
23.03.2012 00:48:34 (muokattu 23.03.2012 00:52:54)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danko: Koska ostamatta en testaa.
 
Ostit siis käytettynä? Uudenhan voi tuon perusteella palauttaa ja mä olisin saanut peruttua myös käytetyn crashin kaupan. Haittaako se sua kovasti?
 
EDIT
 
Asia selvä edellisen muokkauksen perusteella =D
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Danko
23.03.2012 01:03:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Asia selvä edellisen muokkauksen perusteella =D
 
Samat sulle. :-)
 
"Sorry mate - if you think a Line 6 anything is going to give you an actual guitar sound you are part of the problem and have very little to do with the solution." -CN Fletcher
samiff
23.03.2012 14:40:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duro: No en mä tiedä miten sä havainnoit, mutta minusta esim. Impressionilla 220€ uudesta 22" laaturidestä on todellakin vähän. Tai sitte ku kattelee Turkishienkin hintoja uutena. Mutta, tämähän taas lähtee siitä että mitä halpana pitää. Minusta nuo hinnat ei o suinkaan pahoja.
 
Siinä mielessä otetaan sanoja vähän takasin, että ei mul o kyllä mitään hajuakaan että kuinka vähän ne turkin mantereella maksaa esim. Impressionit vaikka. Siitähän se tietenki riippuu et kuinka kannattavaa niitä on käydä sieltä hakemassa lentokyydeillä.

 
Tartteeko noista Turkista tuoduista Pelleistä maksaa tulli tai jotain sellasta ??
 
Kailis
23.03.2012 15:09:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samiff: Tartteeko noista Turkista tuoduista Pelleistä maksaa tulli tai jotain sellasta ??
 
google -> tulli ->
EU-maiden ulkopuolelta voit tuoda mukanasi tuotteita verottomasti vain tietyn euromäärän arvosta:
 
jos matkustat lentäen tai laivalla, arvoraja on 430 euroa
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «