Aihe: Nyt etsitään Suomen parasta bilebändiä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
mack the knife
13.03.2012 14:36:18
arppah8: Huvitti vaan kun ko. orkesteri oli joskus keikalla baarissa jossa olin töissä, keikan jälkeen kehuin kiipparistille miten oli positiivinen veto aloittaa Zepukoitten Kashmirilla ja laulajallakin oli vähän samaa soundia kuin Plantilla. "Ai kenellä?" kuului vastaus :)

Saattaa siinä Planttia vähän olla, mutta vire on kaukana siitä. Ja englanti on ihan mahtavaa, kannattaa kuunnella...
COVS n:o 1.
Meisseli
18.03.2012 17:04:37

Näin se vaan pyörähti käyntiin. Remix voitti Likan. Molemmat ois ollu kovia vastuksia.
Jännä nähä miten meiän käy :)
pippalot.com
EP
18.03.2012 17:41:37
Ensimmäisten biisien jälkeen tykkäsin tuosta Likkojen kevyemmästä ja "ilmavasta soundista" ja myös niistä tauoista missä oli vaan osa soittimista.
Aikamoinen kontrasti kahdella bändillä, vois luulla että johtuu sukupuolesta, mutta enpä usko, vähemmällä ei liikaa yrittämällä tulee parempi lopputulos.
Pitää kuunnella lisää..
sabian
18.03.2012 18:23:53
Meisseli: Näin se vaan pyörähti käyntiin. Remix voitti Likan. Molemmat ois ollu kovia vastuksia.
Jännä nähä miten meiän käy :)

Sen vertaa ko. ohjelmaa katsoin että likka oli hyvä. Remix muuten ok mutta kyllä se laulaja melko paska on. Laulaa osaa ei siinä mitään mutta ääni ei riitä eikä toimi yhtään kyseisiin rallehin. Tytöt olis sen puoleen ollu parempi.
HotWheels
18.03.2012 22:34:33
Likka oli mun mieleen noista ;)
Tankero
18.03.2012 23:22:26
HotWheels: Likka oli mun mieleen noista ;)

Iliman muuta.
Humppajyrä
locoloco
20.03.2012 14:24:56
sabian: Sen vertaa ko. ohjelmaa katsoin että likka oli hyvä. Remix muuten ok mutta kyllä se laulaja melko paska on. Laulaa osaa ei siinä mitään mutta ääni ei riitä eikä toimi yhtään kyseisiin rallehin. Tytöt olis sen puoleen ollu parempi.

Mun mielestä oli Remix parempi siinä osiossa missä kummatkin veti Dingon nahkatakkisen tytön. Remix veti originaali sovituksella miten pitääkin , kun taas Likkojen sovituksessa mätti se että räväkän kertsin jälkeen intenssiteetti putos ihan täysin tokassa versessä:( , vaikka kyllä se pianoballadi sovitus oli ihan maukas mutta ei sitä olis pitänyt toistaa räväkän kertsin jälkeen. Ajattelen ihan vaan tanssijoitten ja bilettäjien näkökulmasta:)
EP
20.03.2012 14:48:29 (muokattu 20.03.2012 14:52:13)
locoloco:
..Likkojen sovituksessa mätti se että räväkän kertsin jälkeen intenssiteetti putos ihan täysin tokassa versessä:( , vaikka kyllä se pianoballadi sovitus oli ihan maukas mutta ei sitä olis pitänyt toistaa räväkän kertsin jälkeen. Ajattelen ihan vaan tanssijoitten ja bilettäjien näkökulmasta:)

No nyt alkokin kiinnostamaan, kattelin vaan ihan alkua pätkän, pitääpä kattella!!

E: Mun mielestä kaikki vaihtelu on hyväjuttu.
Timi
20.03.2012 17:31:58
locoloco: Mun mielestä oli Remix parempi siinä osiossa missä kummatkin veti Dingon nahkatakkisen tytön. Remix veti originaali sovituksella miten pitääkin , kun taas Likkojen sovituksessa mätti se että räväkän kertsin jälkeen intenssiteetti putos ihan täysin tokassa versessä:( , vaikka kyllä se pianoballadi sovitus oli ihan maukas mutta ei sitä olis pitänyt toistaa räväkän kertsin jälkeen. Ajattelen ihan vaan tanssijoitten ja bilettäjien näkökulmasta:)

Tanssikeikalla myös minä en haluaisi skulata biisejä.Joissa hyvä meno stoppaa kesken johonkin herkistelyyn.Mutta tuossa Likkojen esityksessä ei oltu bileissä ja varmaan osaavat valkata biisinsä tilanteen mukaan.Likka on tosi hyvä!
Vaikea.Mutta varma!
Einherjar
20.03.2012 18:39:55
Remix oli ehkä vähän tylsä ja laulaja ei ollut hirveästi minun mieleen, mutta kyllä silti kokemus paistoi huomattavasti Likkaa enemmän menosta. Homma toimi jämäkästi ja varmanoloisesti.
Likka taasen vaikutti tällaiselta "tytöt tahtoo pitää hauskaa... keskenään?"-poppoolta. Jotenkin oli väkinäisiä potpureita ja tuntui ettei joitakin ideoita oltu ajateltu loppuun asti. Hyvin kyllä soittivat, mutta silti jäi vähän adhd olo potpureista.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Vilhelmus
20.03.2012 21:53:09

Miksaukset ei kyllä oikein rokannu... Särökitaraakin ois ollu kiva kuulla.
Jäätävä mänkkinen.
Tankero
20.03.2012 22:35:14
Einherjar: Remix oli ehkä vähän tylsä ja laulaja ei ollut hirveästi minun mieleen, mutta kyllä silti kokemus paistoi huomattavasti Likkaa enemmän menosta. Homma toimi jämäkästi ja varmanoloisesti.
Likka taasen vaikutti tällaiselta "tytöt tahtoo pitää hauskaa... keskenään?"-poppoolta. Jotenkin oli väkinäisiä potpureita ja tuntui ettei joitakin ideoita oltu ajateltu loppuun asti. Hyvin kyllä soittivat, mutta silti jäi vähän adhd olo potpureista.

No joo, en lähetystä nähnyt, mutta olen Likkaan keikalla törmännyt. Toimii yhellätoista.
Humppajyrä
hvinnamo
20.03.2012 23:07:41
Tankero: No joo, en lähetystä nähnyt, mutta olen Likkaan keikalla törmännyt. Toimii yhellätoista.

Voihan se käydä voimille jos 5-henkisen tyttöbändin törmäysen kohteeksi joutuu. Eri asia toimiiko itsellä enää yhdeltätoista? ;)
Tankero
20.03.2012 23:23:55
hvinnamo: Voihan se käydä voimille jos 5-henkisen tyttöbändin törmäysen kohteeksi joutuu. Eri asia toimiiko itsellä enää yhdeltätoista? ;)

Kieltämättä osuit asian ytimeen. Oli siinä kestämistä.
Humppajyrä
Lennu
21.03.2012 07:04:03

Vilhelmus: Miksaukset ei kyllä oikein rokannu... Särökitaraakin ois ollu kiva kuulla.

hoho, tää nyt on kuitenkin tanssimusapuoli, särökitaroita ei hyväksytä
no is any good musics maked anymore...
Musiikkia korville
21.03.2012 08:27:53 (muokattu 21.03.2012 08:29:05)

Tankero: No joo, en lähetystä nähnyt, mutta olen Likkaan keikalla törmännyt. Toimii yhellätoista.

Mä taasen näin lähetyksen ja Likkaan en oo törmänny livenä, mutta Remixin näin Salppurin kisoissa pari viikkoa sitten. :) Mielestäni Remix hoiti tonttinsa varsin mallikkaasti livenä.

Likka soitti liikaa potpureita mun makuun ja jotenkin oon samoilla linjoilla Einherjarin kanssa tuosta "tytöt tahtoo pitää hauskaa keskenään" -fiiliksestä. Lähetyksessä oli miksaus kotikatsomoihin mun mielestä varsin heikohkoa vai johtuuko se vaan mun telkkarista, tiedä häntä...
By: MK
EP
21.03.2012 15:27:36 (muokattu 21.03.2012 15:28:03)
Timi: Tanssikeikalla myös minä en haluaisi skulata biisejä.Joissa hyvä meno stoppaa kesken johonkin herkistelyyn.Mutta tuossa Likkojen esityksessä ei oltu bileissä ja varmaan osaavat valkata biisinsä tilanteen mukaan.Likka on tosi hyvä!

Mun mielestä Likka toimi erittäin hyvin ja oli mielenkiintoinen (ollakseen bilepändi)sovituksellisesti biisit ja sit se huumori!!
..sehän on kautta aikain ollu osaksi muusikkohuumoria, liika yleisönkosiskelukin on aika karmeeta joskus.
ÄM
21.03.2012 18:38:35

Likka on ollu kyllä kova, Rymy-Eetussa ja toimi lähetyksessäkin. Vähän ehkä jotain tv-jännitystä oli, kun kokonaisuus oli, livenä koettuna, ehkä sulavampi, joskin olin silloin hutikassa. Laulusatsit toimi ehkä paremmin vakkari vokalistin kera ja tv-miksissä oli köörit myös aika alhaalla. Livenä koettuna hommassa oli kiva piste I.n päällä, toimivien lauluosuuksien toimesta (kaikki viis kiekuu), joka mielestäni toimi paremmin juuri livenä, kun köörit ei ollu niin takana, miksissä.

Remix on kyllä myös kova, mutta vähän tylsä ehkä, jos rupeaa vertailemaan. Toimii kyllä, kuin häkä.

Se vaan se yleisön ja bändin yllä leijaileva atmosfääri tuntuu Likan tapauksessa olevan jotenkin viihteellisempi, lämpimämpi ja käsin kosketeltavampi.
Kyllähän perus "kädet ylös/kaikki laulaa"-meiningillä bileet saadaan monesti kattoon, mutta pikku leikittely ja bändin tuonti, yleisön lähelle, psyykkisestikin, on aina tervetullutta.

Miksaus oli mun korvaan myös jopa tarkoituksellisesti erilainen, bändien välillä; Remix enempi semmonen vallimaisen kompressoitu tykitys ja Likalla taas erottelevampi ja luonnollisempi. Toki sopi varmasti oikein hyvin bändien luonteeseen.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Vilhelmus
23.03.2012 07:50:45

Lennu: hoho, tää nyt on kuitenkin tanssimusapuoli, särökitaroita ei hyväksytä

Onks Ylen äijätki hakenu oppinsa täältä? Jopas..
Jäätävä mänkkinen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)