Aihe: The Walking Dead
1 2 3 4 57 8 9 10 1173 74 75 76 77
Meadow
19.03.2012 15:08:37
Ketjun nimihän taitaa kyllä olla "The Walking Dead" eikä esimerkiksi "The Walking Dead -TV-sarja."
arc
19.03.2012 15:14:37 (muokattu 19.03.2012 15:15:56)
Meadow: Ketjun nimihän taitaa kyllä olla "The Walking Dead" eikä esimerkiksi "The Walking Dead -TV-sarja."

Niinpä, tämä tekeekin täysin loogiseksi sen, että katsojan tulisi trailerin perusteella ymmärtää tietyn framen liitos tulevaan tarinaan, kuten edellissivulla perusteltiin? Eiku vittu tuo sun pointti ei liittynytkään asiaan mitenkään.

Lue: Mua ei haittaa tää asia juurikaan. Kaikessa outoudessaan oli vain hämmentävää, ettei tyyppi muka itse ymmärtänyt tuossa mitä oli tekemässä. Jos tästä halutaan tehdä threadi novellisarjalle, niin sekään ei haittaa mua juurikaan. En koe kovin tärkeäksi koko sarjaa tai keskusteluakaan.
ekikoo
19.03.2012 15:15:46
The Walking Dead - Jenkkitahtiin seuraaville:
Vika jakso katsottu, ja kyllähän tää kokonaisuudessaan jätti toivomisen varaa. Mutta kolmoskautta tämä finale sai odottamaan oikeasti. Luin jostain mutta olin ihan unohtanut että Michonne vilahtaa jossain vaiheessa ja sieltähän se tulikin kädettömine zompeineen, jizz in ma pants.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Meadow
19.03.2012 15:22:44
arc: Niinpä, tämä tekeekin täysin loogiseksi sen, että katsojan tulisi trailerin perusteella ymmärtää tietyn framen liitos tulevaan tarinaan, kuten edellissivulla perusteltiin?

Lue: Mua ei haittaa tää asia juurikaan. Kaikessa outoudessaan oli vain hämmentävää, ettei muka itse ymmärretty mitä tuossa oltiin tekemässä. Jos tästä halutaan tehdä threadi novellisarjalle, niin sekään ei haittaa mua juurikaan. En koe kovin tärkeäksi koko sarjaa tai keskusteluakaan.

En nyt ymmärrä alkuunkaan mistä kitiset. Nimimerkki ekikoo spekuloi asiaa itsekseen varoittaen vielä mahdollisesta spoilerista.
arc
19.03.2012 15:35:19 (muokattu 19.03.2012 15:35:35)
Meadow: En nyt ymmärrä alkuunkaan mistä kitiset. Nimimerkki ekikoo spekuloi asiaa itsekseen varoittaen vielä mahdollisesta spoilerista.

Ah. Rakas sana tuo kitinä. Varsinkin kun se viestitetään verkon yli kaikessa subjektiivisuudessaan. Mä käännän nyt kelkkaa ja sanon et sä aloit kitisemään mulle. Eikös toi sana vähän niin toimi?

Ja joo, ei se spoileri edelleenkään haittaa, perustelu oli vaan jotain niin uskomatonta aivotuotosta että oli pakko kirjoittaa kolme öötä sen jälkeen vastineen muodossa. Tähän vastineeseen sinä annoit uuden pointin, joka tosin on validi muttei liittynyt siihen asiaan mihin alunperin tartuin (moot point). Täysin turhaa, että jaksoin edes selittää tätä koko asiaa. Mutta jatkakaa..

Ps. nauran vieläkin arskalinkille.
Meadow
19.03.2012 15:37:10
arc: Ah. Rakas sana tuo kitinä. Varsinkin kun se viestitetään verkon yli kaikessa subjektiivisuudessaan. Mä käännän nyt kelkkaa ja sanon et sä aloit kitisemään mulle. Eikös toi sana vähän niin toimi?

Ja joo, ei se spoileri edelleenkään haittaa, perustelu oli vaan jotain niin uskomatonta aivotuotosta että oli pakko kirjoittaa kolme öötä sen jälkeen vastineen muodossa. Tähän vastineeseen sinä annoit uuden pointin, joka tosin on validi muttei liittynyt siihen asiaan mihin alunperin tartuin (moot point). Täysin turhaa, että jaksoin edes selittää tätä koko asiaa. Mutta jatkakaa..

Ps. nauran vieläkin arskalinkille.

Sulla on varmaan vaikea elämä. Voimia.
Stradlin
19.03.2012 15:37:29
Miksi kaikki riitelee vaan koko ajan?!1!!? Teette minut surulliseksi.
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/
arc
19.03.2012 15:38:50
Meadow: Sulla on varmaan vaikea elämä. Voimia.

Kiitos :)

liian tyhjä etc..
Tympee Huttunen
19.03.2012 16:58:40
ekikoo: The Walking Dead - Jenkkitahtiin seuraaville:
Vika jakso katsottu, ja kyllähän tää kokonaisuudessaan jätti toivomisen varaa. Mutta kolmoskautta tämä finale sai odottamaan oikeasti. Luin jostain mutta olin ihan unohtanut että Michonne vilahtaa jossain vaiheessa ja sieltähän se tulikin kädettömine zompeineen, jizz in ma pants.

Oliko tuo viimeinen jakso? Eikö ton jälkeen tullut, että Season Finale ensi viikolla?

Oli kyllä hyvä jakso ja muutenkin toisen kauden taso säilyi huomattavan paljon paremmin, mitä ensimmäisen.
Ygäby
19.03.2012 17:47:00 (muokattu 19.03.2012 17:47:58)
Kun se ninja pamahti ruutuun repesin vähän. Ihan ookoo kausi oli tämä, vaikkakin vähän hidastempoinen.
arc
19.03.2012 17:57:35
Ygäby: Kun se ninja pamahti ruutuun repesin vähän. Ihan ookoo kausi oli tämä, vaikkakin vähän hidastempoinen.

Joo sama homma. Pistin kyseisessä kohassa pauselle ja keräsin itteäni vähän aikaa. Ihan ok loppu seasonilla, kerrankin toimivat edes vähän järkevästi ja hyvä ettei tuota toistensa löytämistä venytetty juurikaan tuon farmiraidin jälkeen.
sakked
19.03.2012 19:48:37
Olin vähä WTF ku se ninja pamahti katanan kanssa siihe ruudulle. Ihmetyttää tosin miksei kukaan muu ollu tajunnu ottaa miekkaa aseeks. Kaikista paras tapa mättää zombeja on ofc miekka =) Nähtävästi eivät vieläkään ole päättäneet, että osaavatko ne zombit juosta vai ei. Toinen asia mikä ihmetyttää on se, että kukaan ei sano noita "walkereita" zombeiksi.
"Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa." - Kyösti Pöysti
dinghie
19.03.2012 19:51:07
Pisti vähän silmään, että Hershelillä riittää aika hyvin noita kuteja tuossa farmitilanteessa. Eipä taia pistää yhtäkään panosta piippuun.

Mutta joo, ninja vähän kummastutti. :---D
Ygäby
19.03.2012 20:05:51
sakked: Olin vähä WTF ku se ninja pamahti katanan kanssa siihe ruudulle. Ihmetyttää tosin miksei kukaan muu ollu tajunnu ottaa miekkaa aseeks. Kaikista paras tapa mättää zombeja on ofc miekka =) Nähtävästi eivät vieläkään ole päättäneet, että osaavatko ne zombit juosta vai ei. Toinen asia mikä ihmetyttää on se, että kukaan ei sano noita "walkereita" zombeiksi.

Ekassa tuotantokaudessahan ne zombit kiipeilivät teräsverkkoaidan yli jossain jaksossa. Muutenkin nuiden zombien kanssa tuntuu olevan säännöt hakusessa. Välillä ne saalistaa hajun ja välillä äänen perusteella. Helikopteria seurataan satoja maileja, mutta palavan ladon ihmettelyn sijasta juostaan yhden aseistetun muijan perässä läpi metsien.
Saattaahan se olla, että multa on mennyt kokonaan niiden "säännöt" ohi jos niitä on jossain vaiheessa kerrottu.
Kivijalka
19.03.2012 21:04:07
dinghie: Mutta joo, ninja vähän kummastutti. :---D

Sarjiksen hahmoista parhain. Tätä onkin odotettu koko sarjan alusta lähtien.
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Ruoste
20.03.2012 05:45:01 (muokattu 20.03.2012 05:48:03)
BMF: Miksei ne zombit kettingin päissä käy sen tyypin kimppuun, vaikka ei käsiä olekkaan voisivat ne yrittää puremaan tulla.

Niillä ei ole myöskään alaleukaa.

...kukaan ei sano noita "walkereita" zombeiksi.

"According to Robert Kirkman in episode 2 of Talking Dead in the world of The Walking Dead the works of George A. Romero were never made and zombies do not appear in fiction. "

Eli tuossa maailmassa jossa Rick ja kumppanit rellestää, ei ole olemassa käsitettä "zombie".

Minusta tämä keskustelu voi hyvin liittyä kaikkeen Walking Deadiin, sarjakuviin ja tv-sarjaan ja vaikka peleihin. En ymmärrä sitä että keskustelun täytyy mennä sen hitaimman katsojan tai satunnaisen katsojan mukaan. Jos ei tahdo kuulla sarjan tapahtumista jotka ovat muutenkin luettavissa ympäri internettiä niin miksi tulla lukeman tätä ketjuakaan. Ei tässä ole mitään mielenkiintoa jos ei saa puhua uudesta jaksosta sen ilmestyttyä tai ei saa vertailla sarjakuvan ja tv-sarjan tapahtumia keskenään. Jengi tulee vaan tänne avautumaan "Ei saa spoilata kun olen katsonut vasta puolet ekasta jaksosta enkä ole sarjakuvasta kuullutkaan. Sitä paitsi ihan paska sarja ja paskat näyttelijät". Joten eiköhän perusteta uusi ketju niille jotka katselevat silloin tällöin tai ei pysy mukana ja annetaan intohimoisempien seuraajien keskustella Walking Deadista täällä sitä tahtia kun asioita tapahtuu.

Huh. Kiitos ja anteeksi avautuminen.. Vähän se helpotti.
Better to die on your feet than to live on your knees So never bow to any gods Tame wolves are nothing but dogs http://sacrilegiousimpalement.com/ http://www.frankieandgator.com/
Kivijalka
20.03.2012 07:09:31 (muokattu 20.03.2012 07:10:50)
Ruoste: Huh. Kiitos ja anteeksi avautuminen.. Vähän se helpotti.

Sitä paitsi tv-sarjan juonihan on poikennut jo monella tavalla sarjakuvan tapahtumista. Välttämättä keskustelu ei siis spoilaa mitään.
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
arc
20.03.2012 12:15:57 (muokattu 20.03.2012 12:24:35)
Niin, en tiedä jäikö jollekki vielä jotain epäselvää siitä, mitä oikeasti tapahtui. Ilmeisesti. Tai sitten aivot ei vaan leikkaa.

Itsehän katson joka maanantai tuon jakson, enkä todellakaan oleta, että mulla olisi mitään oikeuksia tulla sillon maanantaina tänne valittamaan spoileista, mikäli en uusinta jaksoa ole itse katsonut. Juuri mikään tosta mitä kirjoitit ei pitänyt paikkaansa ja ainoa asia mihin oikeasti tartuin alunperin oli se, että spoilerin syitä tai oikeutta sen sanomisiin perusteltiin täysin järjettömästi.

Olen myös sitä mieltä että tän threadin pitää ajaa enemmistön oikeutta, muttä et viitsisi jauhaa paskaa jos et jaksa lukea tapahtumia tarkemmin. Itse väittäisin, että loppujenlopuksi sarjakuvasarjan lukeneet ovat vähemmistössä täällä mnetissäkin sarjaa seuraavista, ja ainakin omalla kohdallani pystyisin nauttimaan sarjasta, jonka olisin jo lukenut helposti myös siitä keskustellen, ilman, että valottaisin muille tulevaa pitkäaikaista majapaikkaa (huom. sana pitkään on tässä se spoileri).

Mun mielestä threadin ekasta postauksesta selviää, että tää threadi on tv-sarjalle, luki sitä otsikossa tai ei. Sen takia ehkä ihan normaalina yleissääntönä voidaan pitää, että uusimmasta jaksosta saa puhua heti sen pudottua.

Ps. onko sekin joku sääntö, että jos katsoo jotain sarjaa niin esimerkiksi sen käsikirjoitusta, ohjausta tai näyttelyä ei saa kritisoida? Ottaako se jotenkin koville esimerkiksi superfania? Todellisuudessahan sarjakuva ja tv-sarja ovat täysin eri asia tuotannollisestikin, joten ei sen ainakaan pitäisi loukata ketään. Mä tykkään olla kriittinen viihteeni suhteen enkä ihan varmasti ole ainoa, joka pitää näyttelyä vähintään jäykkänä tuossa sarjassa.
Ronttimus
20.03.2012 12:27:56
arc:

Samaa mieltä. Sarjakuvien lukijat lopettakaa spoilaus stna.
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)