T.K. 12.03.2012 23:08:06 | |
---|
Kokeilin Engl gigmaster 15 kitaracomboa himassa bassolla.Soundi on erittäin hyvä,lämmin pehmeän pyöreä.Siinä on umpinainen kajarikotelo,hiljaisella volumella,noin puheen voimakkuudella olis tarkoitus treenailla.Siis kysymys kuuluu, voiko tuo hajoittaa kitaracombon. |
hollstro 12.03.2012 23:17:52 | |
---|
Riippuu ihan siitä miten kovaa teillä puhutaan. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
J.Nikkanen 13.03.2012 09:02:35 | |
---|
Eipä voi. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Asenne treenaamista kohtaan voi olla perseestä, treenaminen itsessään ei koskaan. Chuck Norris |
s151669 17.03.2012 19:23:48 | |
---|
Olen itse luukutellut Laneyn VC 15:lla (15W, 10") ja Peaveyn jollain 5W/EL84/8" comboilla joskus ihan täysilläkin. Tuloksena hauska säröbassosoundi. Mitään en ole saanut rikki eikä kaiutinelementeistäkään ole kuulunut määhajoonjustiin -rutinaa. YMMV. Antikitarasankari |
T.K. 18.03.2012 22:52:40 | |
---|
Muutama vuosi sitten Tech 21 trademark alkoi oireilla omituisesti, huollon jälkeen toimi taas jonkinaikaa. Kunnes taas hyytyi, sitä oli välillä soiteltu bassolla. Tiedä sitten mistä johtui, ei välttämättä basson soitosta.Taisi olla maanantai kappale tämä kyseinen vehje.Ehkä hommaan jonkin b.combon jolla vois heittää myös pikku-keikkaa. Mites toi Hartken kickback 15 onko kokemusta ? |
oon soittanu MicroCuben läpi bassoa droppi C vireessä. suht kovaakin. Näihin kokemuksiin vedoten vastaan että voi. |
poppamies 21.03.2012 22:21:36 | |
---|
pehko: oon soittanu MicroCuben läpi bassoa droppi C vireessä. suht kovaakin. Näihin kokemuksiin vedoten vastaan että voi. Tarkoitartko että voi soittaa vai tarkoitako että voi hajota. Minunun mielestä voi huoletta soittaa maltillisella volalla kotona millä tahansa kitarakombolla. Ennemmin kotiväki hermostuu kuin vahvistin hajoaa. G strings are for strippers |