Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soundtoys Little Radiator-plugari ilmaiseksi
1
studiokekkonen
19.03.2012 12:38:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundtoysilta on tullut tällainen saturaattori-plugi ilmaiseksi:
 
https://www.soundtoys.com/sxsw2012/&rc=230-1834-647
 
Ja sehän on Mac / PC, RTAS / VST / AU.
 
Noi niiden aiemmat plugithan ovat aivan törkeän hyviä. Echoboy ja Decapitator ovat joka ikinen päivä käytössä.
 
Juppu / Studio Kekkonen / studiokekkonen.blogspot.com
Kalmo
19.03.2012 12:48:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaatii iLokin ja on kuulemma usein ongelmallinen asennettava.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
jannu
19.03.2012 13:07:06 (muokattu 19.03.2012 13:08:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalmo: Vaatii iLokin ja on kuulemma usein ongelmallinen asennettava.
 
"Kuulemma"... Pitäiskö kokeilla ensin itse ja vasta sitten kommentoida täysin tyhjänpäiväisiä?
 
Ainakaan itsellä ei ollut mitään ongelmia asennuksessa.
 
"Yhm ees zyntyys törtsapaa taas mieliin tuhansiin!" -Kirill Babitzin
Kalmo
19.03.2012 13:51:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: "Kuulemma"... Pitäiskö kokeilla ensin itse ja vasta sitten kommentoida täysin tyhjänpäiväisiä?
 
Ainakaan itsellä ei ollut mitään ongelmia asennuksessa.

 
Ole sitten tyytyväinen. Itse luin SONAR forumilta heti kärkeen puoli tusinaa viestiä, jossa valitettiin koneen solmuun menoa. Ja kun kokenut ammattilainen sanoo minulle amatöörille, että ei ole vaivan väärti, niin minä helposti kuuntelen.
 
Ja erittäin, erittäin monille iLok on kynnyskysymys jo lähes "uskonnollisista" syistä, vähän kuin allergista pitää varoitella - "sisältää pähkinää".
 
Soundtoysin tuotteiden laadussa ei ymmärtääkseni sinällään ole yhtikäs mitään vikaa.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Danko
19.03.2012 13:55:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalmo: Ole sitten tyytyväinen. Itse luin SONAR forumilta heti kärkeen puoli tusinaa viestiä, jossa valitettiin koneen solmuun menoa. Ja kun kokenut ammattilainen sanoo minulle amatöörille, että ei ole vaivan väärti, niin minä helposti kuuntelen.
 
Hk, aletaan keräämään tänne sitten onnistuneita asennuksia:
 
jannu: Ainakaan itsellä ei ollut mitään ongelmia asennuksessa.
 
+1
 
"Sorry mate - if you think a Line 6 anything is going to give you an actual guitar sound you are part of the problem and have very little to do with the solution." -CN Fletcher
jannu
19.03.2012 14:21:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalmo: Ole sitten tyytyväinen. Itse luin SONAR forumilta heti kärkeen puoli tusinaa viestiä, jossa valitettiin koneen solmuun menoa. Ja kun kokenut ammattilainen sanoo minulle amatöörille, että ei ole vaivan väärti, niin minä helposti kuuntelen.
 
6 kpl solmuun menneitä koneita ei ainakaan allekirjoittanutta saa tekemään johtopäätöksiä, paitsi ehkä että joku ei ole välttämättä ihan osannut. Riippuen tietysti, mitä se solmuun meneminen lopulta tarkoittaa. Ei millään pahalla kenellekään, mutta tällä alalla "kokenut ammattilainen" ei ole mikään tae siitä että osataan käyttää tietokonetta. :)
 
"Yhm ees zyntyys törtsapaa taas mieliin tuhansiin!" -Kirill Babitzin
studiokekkonen
24.03.2012 19:07:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täälläkään ei ollut mitään ongelmaa.
 
Suosittelen!
 
Juppu / Studio Kekkonen / studiokekkonen.blogspot.com
jannu
24.03.2012 20:57:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mukava säristin.
 
"Yhm ees zyntyys törtsapaa taas mieliin tuhansiin!" -Kirill Babitzin
Mikael
25.03.2012 23:22:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullekin asentui ihan ok, kunhan iLok:in webbisivut saatiin kondikseen...
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
progemm
25.03.2012 23:52:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä plugari, testasin huvikseen yhteen räppi biisiin sitä: syntsabassolle duplikoitu raita johon basarista kompressori, siihen päälle sitte suht isolla heatilla toi niskaan, rupes low-end kukkimaan ihan uuella tavalla.
 
Suosittelen kyllä
 
carpe diem! Chester you are not singing your drumfills!
Kemppilä
26.03.2012 12:33:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin pelitteleee täälläkin. Hetken viive vain että sain ladattua sen tuolta sivuilta.
 
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «