Aihe: ibanez kitarat?
1
seventh son
15.04.2004 18:19:02
Ekaa omaa kitaraa hankkimassa oon ja thomannilla näky aika halvalla olevan tämmönen:

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=33fb123b4e33f015e77560d5b09a6d74

eli onko kokemusta tästä tai sitte tuosta oikeakätisestä versiosta? millanen olis ekaksi kitaraksi, että suositteletko vai et? kertokkee myös mielipiteitä.
life is pain... so get used to it.
LaXu
15.04.2004 18:33:38
En suosittele. Kamalat mikit ja hammastikkua muistuttava kaula ei kaikkien käteen sovi. Mielestäni kannattaa kotimaan soitinkauppojen valikoimaan tutustua, saa sellaisen kitaran joka sopii käteen. Suunnilleen tuohon hintaan pitäisi kyllä saada ainakin jos mainitsee myyjälle Thomannin hinnan. :)
trih
15.04.2004 18:34:07
Kotomaassa olen nähnyt oikeakätisen version 240e hintaan. Ei välttämättä kannata saksasta asti tuota tilata. Ja kyllä tuollaisella on mielestäni hyvä soitantaa lähteä opettelemaan. Kokemukset tuon sarjan Ibanezeista tähän mennessä hyviä.
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
mikko1
15.04.2004 18:34:31
Tuosta kaulasta voi olla montaa mieltä, mutta joo, mikit ja talla taitavat olla aika shaittia.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
Fortune
15.04.2004 19:29:29
Kyllä noilla halvempienkin mikeillä soittaa aluksi...

Hitto vie, minä soitin 12 vuotta ihan vakiomikeillä, kunnes ostin ensimmäisen ns. laatukitaran.

Vieläkin olisin ihan tyytyväinen Ibanezin INF-sarjan mikkeihin ja kyllä ne halvimmat Iban tehdasmikitkin värähtelyn poimivat ja eteenpäin saattavat.

Toimivat, ei tuohon hintaan saa paljon parempaa mistään, jollei käytettyjä osaa kaivella.

Ja tallasysteemi on gaziljoona kertaa parempi tuossa kuin ennenvanhaan noissa halpiksissa, niissä kun oli niitä kaiken maailman floikankuvatuksia, joiden kanssa tuli vain itku.

Tuo perusvibra toiminee ihan ok, kun ei liikaa innostu.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Billsner
15.04.2004 19:40:04
Hitto vie, minä soitin 12 vuotta ihan vakiomikeillä, kunnes ostin ensimmäisen ns. laatukitaran. ...

Plussa tuli. Kaikinpuolin hyvä kirjoitus.
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
seventh son
16.04.2004 16:31:59
Mielestäni kannattaa kotimaan soitinkauppojen valikoimaan tutustua.

ongelmana on se ettei täältä Rovaniemeltä löytyny vasuri kitaroja, enkä minä lähe matkustamaan johonki kitaraa varten....
life is pain... so get used to it.
Ziggy Bubba
16.04.2004 20:24:16

ongelmana on se ettei täältä Rovaniemeltä löytyny vasuri kitaroja, enkä minä lähe matkustamaan johonki kitaraa varten....

Hankalampi homma. Kannattaa ehkä tilata, mut ota selvää voiko sen palauttaa jos se ei miellytä. Eiks tuolla ole muitakin aika edullisia vasureita? En vaan muista mitä!

Eikös noissa Gio-malleissa ole enemmän semmonen stratokaula? Jotain yksilöä ainakin kokeilin, eikä se ollut lähelläkään mun omaa RG:tä..

Vasuri muuten, "We Rule!" :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)